Demir'den
Sessizce araca bindik. Konuşmama kararı almış belli ki. Utanınca bi insan bu kadar mı güzel olur? Onu kesinlikle daha fazla utandırmam lazım. Bu hallerini görmek öyle tatlı ki ısırasım var.
Önce kuyumcuya geldik. Sade ama şık iki alyans seçtik, daha doğrusu ben seçtim. Onun için fark etmiyormuş.
Sade ama şık yüzüklerimizi alıp çıktım. Evlenme teklifi bile alamadan evlenmek zorunda olan sevdiğim adama kıyamadım. Telafisi olur mu tüm yaşananların?
Kahvaltıdaki rahat halleri gitmiş, öğrendiği gerçeklerin altında ezilen, napacağını bilemeyen bi Can gelmişti.
Damatlıklarımızı almaya gittik. Bi köşeye geçip boş boş bakmaya başladı Can. Onu zorlamadım. Güzel olduğunu düşündüğüm takımı giyip kabinden çıktım. Mağazada çalışan üç bayanın etrafımda pervane olmasına ses etmedim. Nihayet girdiği boşluktan çıkan Can önce bana saklayamadığı hayran bakışlarını yolladı, ardından aynı bakışları başkalarının da yolladığını gördü. Kaşlarını çattı, sinirlendiği her halinden belli olduğu için keyfim yerine geldi, beni kıskanması hoştu ne de olsa.
Erkek görevli papyonumu bağlamaya başlayınca ok gibi fırladı. Yanıma geldiğinde yüzüne yapmacık bi gülümseme koydu.
" Müsaadenizle kocamın papyonunu ben bağlamak istiyorum." dedi. Bi bakışla hepsini uzaklaştırdım. Kocam dedi kocam:)
Ayak ucunda hafif yükselip zarif elleriyle boynuma hafif dokunarak bağlarken
" Madem gerçek bi evlilik olacak diyorsun. Bu sana ilk ve son uyarım Demir. Sana yaklaşmalarına izin vermeyeceksin, sadakatsizliği asla affetmem. " nefesindeki kahve kokusu onu öpmeme davet çıkarmıştı sanki.
Eğilip öptüm pempe dudaklardan hafifçe. İlk öpücüğümüzdü. Küçücük busem onu afallattı yine. İnce beline sarılıp kendime daha çok çektim. Yanağımı yanağına yaslayıp kulağına fısıldadım." Beni kıskanman çok hoşuma gitti Can ama sadakatsiz olacak kadar kansız, uçkuruna düşkün biri değilim.
(8 yıldır sana sen yokken sadığım lan) Gerçek bi evlilik olduğunu kabullenmeni gece performansınla da göstermeni sabırsızlıkla bekliyorum."Yanağından çekildiğim sırada dudağıma yapıştı. Alt dudağımı ele geçirdiğinde karşılık vermeye başladım ki dudağımı ısırıp geri çekildiğinde mağazada bize bakanlara aldırış etmeden giydiğim takımın aynısının küçük bedenini isteyip kabine ilerledi. Vahşi kedim tırnaklarını çıkarınca da ayrı seksi oluyor. Yan kabine girip üstümü değiştirdim. Çoşmaya başlayan aletim giydiğim kumaş pantalondan aşırı belli oluyordu, siktir. Kabinde ne yapacağımı düşünürken. Can'ın sesi geldi.
" Demir nerdesin?"" Burdayım."
Kabinden bi türlü çıkamıyorum öpüştüğümüz an gözümün önüne geldikçe alt tarafım daha da çoşuyo.
Sakin ol küçük Demir, bana bunu yapamazsın, şimdi olmaz, hadi bak geceye ne kaldı, indir o başını gözünü seveyim.
Biraz sonra kabinden çıktım. Tam karşımdaki koltuğa kollarını yayarak oturmuş, bacak bacak üstüne atmış bi Can bana sırıtarak bakıyordu.
" Yarım saat oldu Ağam, pek başarılı olamamışsın ama" diyip gözüyle aşağı tarafımı gösterdi. Sabahın intikamını almıştı. Derin bi nefes aldım , bu çocuk kalbime zarar yeminle.
" Damatlığını niye çıkardın, görmedim ben." konu değiştirmek iyidir.
" Akşama göreceksin nasılsa, bu arada ödeme yapmamı kabul etmedi bunlar, mağaza seninmiş."
" Benim olduğum yerde senin paran geçmez alış buna kocacığım"
" Yok ya istersen bi de çalışmayayım, evde oturup yolunu gözleyeyim ne dersin"
" Abartma o kadar da değil. Benim olan senindir güzelim. Hadi çıkalım."
Elini tutmama izin verdi, araca bindik.
" Nereye gidiyoruz?" diye sordu.
" Düğün bizim otelde yapılacak. Oraya gidiyoruz. Eşyaların odamıza bırakılmıştır. Akşama kadar dinlenirsin biraz, yorulmanı istemiyorum."
" Olmaz öyle yapılacaklar vardır, bana da söyle bi işin ucundan tutayım."
" Organizasyon şirketi her şeyi hallediyor güzelim merak etme. Birkaç saat uyumaya çalış, gece uyumana izin vermeyeceğim:)"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mecburiyetten Aşk (B×B)
RomanceGenç, yakışıklı, güçlü ağanın berdel yaptığı hırçın, kendine güvenen, zeki avukata aşkını anlatacağım. Aşkı için beklemek Demir'e düşerken töreye boyun eğmek Can'a düşmüş. Kader iki güzel kalbi birbirine kördüğüm ile bağlamış, bize ise tebessüm il...