Yazardan.
Can kendisine ' iyi geceler kalbim' demesine şaşırsa da konuyu irdeleyecek takati yoktu. Demir'in göğsünde uykuya daldı.
Demir ise kollarında yatan kocasının sıcaklığıyla, yüzünde tebessümle çaresiz uyudu. Onu bu gecelik rahat bıraktığı için deli gibi pişmandı.
Gerçi sabaha kadar rahat durmazdı ve sabah duruşması olan kocası için hiç iyi olmazdı. Onu zor duruma düşüreceğine kendi zorlansındı.Sabah kocası için çay demledi, tost yaptı, kahvaltılıkları çıkardı. Elinden bu kadarı geliyordu zaten. Tepsiye özenle yerleştirince bi eksiklik hissetti. Çiçek de olsa fena olmazdı. Televizyonun yanında ufak bi kaktüs saksısı vardı. Koskoca Demir Ağa' nın şu telaşını bi gören olsa ne derdi kim bilir ama sikinde bile değildi kimse.
Odaya girdiğinde yatağı ortalamış tıs tıs uyuyan Can'ın dudakları davetiye çıkarmışcasına hafif aralıktı. Sadece birkaç saatliğine uyuyan sevdiğine kıyamıyordu uyandırmak için ancak mecburdu.
Yandaki komodine tepsiyi bıraktı. Eğilip dudaklarını öpeceği sırada yeşiller açıldı ve anında onu nakavt etti. Sırttı yatakla buluşan Demir haşin sevgilisine yenilmişti yine.
Can baskın karakter olduğunu gösterme niyetindeydi. Bu sefer o Demir'in ellerini başının üstünde çapraz yaptı sıkıca tuttu. Dün kendisi aynı pozisyondayken yataktan fırlatmıştı koskoca ağayı. Dudakları kıvrıldı galibiyetin zevkiyle.
Bakalım şimdi ne olacak diye içinden geçirirken arzuyla kendisine bakan, yüzünün her zerresini inceleyip dudaklarında elalarını sabitleyen kişi kocasıydı, dün evlenmişti lan, koynunda uyumuştu işte.Sessizliği bozup ortamın havasını değiştirmedi ikisi de.
Can ellerini gevşetip kollarından omuzlarına doğru ellerini dolaştırırken Demir'e doğru yaklaştı.
Öpecek gibi yapıp bekledi. Demir onu öpsün istedi Can. Sevilmek, arzulanmak istiyordu. Dolgun dudaklar tereddüt etmeden kapandı iki dudağının üstüne.
'Elektrik çarpma olayı var anasını satayım, dedi içinden Can.
Bu adamda bi şey var; arzudan, şehvetten öte bi şey var. Beni ona çeken, susatan bi şey...'Saçlarının arasına zarif parmaklarını geçirdi, öpücüğüne karşılık verirken
Demir dudağında hakimiyet kurdu. Yedi çocuğu resmen. Bunun hayalini çok kurmuştu. Aralarındaki uyum mükemmeldi. Alt tarafları çoktan şaha kalkmıştı ancak durmaları gerekiyordu. Güçlükle ayrılıp soluk soluğa nefeslenirken birbirlerine bakıp çapkınca gülümsediler.Onlar birbirini kabul etmiş, yazgıyı başlarına taç etmişlerdi. Gerçi Can'ın yeni kabullediği bu kader, Demir için 8 yıllık kördüğümdü.
İkisi de alt taraflarındaki kabarıklığı umursamayıp kahvaltıya başladı. Can kaktüsü görünce kahkaha attı elbette. Ne güzel gülüyordu zalımın oğlu.
" Kahvaltı için teşekkür ederim de kaktüs çok olmamış gibi, dikenim var batırırım mesajı mı vermeye çalışıyorsun?" Demir bu şakayı ciddiye aldı, sevdiğine asla zarar vermezdi. Kaktüs de iyi fikir değilmiş sıçtım resmen diye düşündü.
" Yok gülüm olur mu öyle şey, dikenlerim olsa da seni asla üzmem. Evde başka çiçek olmadığı..."
Can yine güldü. Bu sabah keyfi yerindeydi. Karşısında ezilip büzülen ağanın penisine elini atıp sıktı.
" Batıracağın diken derken bunu kastediyorum kocacığım."
Demir de gereksiz endişesini bıraktı nihayet.
" Kocacığım dedin he mi, bugünümüze şükür be gülüm. Elini çekmezsen de sen zararlı çıkarsın."
Can elini çekti, ağanın bakışı bakış değildi ve geç kalamazdı.
" Tamam ya ben hazırlanayım, kahvaltı için saol. Sen napacaksın bugün?"
" Şirkete gideceğim, birlikte çıkalım adliye çıkışı seni alırım. Yemeğe götürcem seni. Baş başa olalım. Sonra da benim eve bi bakarsın beğenmezsen yenisine bakarız olur mu?"
" Olur tamam da çıkışa gelmeme gerek yoktu yol sana ters olabilir yani uğraşma." Can yine yük olmak istemiyordu.
" Kaçta biter işin? Kocamı alamayacak bi adama mı benziyorum oradan?"
" Duruşma çok sürmez en fazla 45 dakika, ardından müvekkilim ile konuşurum, basın açıklaması da yapılır büyük ihtimal. 12.00'de biter işim muhtemelen. Haberleşiriz."
Can ünlü bi işadamının boşanma davasına bakacaktı, karısı eski mankendi ve talepleri çook fazlaydı, haliyle basın fırsatı kaçırmazdı. Ünlü bi avukat olduğundan alışkındı.
Demir başıyla onayladı, tepsiyi mutfağa bırakıp bulaşıkları makineye dizdi.
Duş alıp jilet gibi takımını giyen Can çok yakışıklı olmuştu yine. Elindeki dosyaya göz gezdiriyordu ki hazırlanan Demir yanına gelip boynundan öptü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mecburiyetten Aşk (B×B)
RomanceGenç, yakışıklı, güçlü ağanın berdel yaptığı hırçın, kendine güvenen, zeki avukata aşkını anlatacağım. Aşkı için beklemek Demir'e düşerken töreye boyun eğmek Can'a düşmüş. Kader iki güzel kalbi birbirine kördüğüm ile bağlamış, bize ise tebessüm il...