33.

4.5K 326 24
                                    

Can'dan

Üzerime kendini bırakan, boynumda soluklanan yiğidim hangi sevabımın karşılığısın be adam.

Sımsıkı sarıldım ona. Keşke iki kolum iki bacağım daha olsa da daha da güçlü kavrayabilsem onu.

Hala içimde duran heybetli aleti ile deliğim nabız gibi atıyordu.

Demir'in üstünde olacaktım dimi ben, böyle siker işte kocan seni. Hiç iradem yok be, eridim yine adamımın altında.

" Demir hadi konuşmamız lazım yiğidim."

Yavaşça içimden çıktığında boşluk hissini sevmemiştim, hep içimde olsundu kocaman penisi.

"Duşa girelim Can'ım, sonra konuşalım olur mu?"

Birlikte banyo yaparsak yine rahat durmazdık ve ciddi bi konuyu ertelemek istemiyordum. Şimdilik bi tur atmamız yeterdi, yani yetmezdi de , yetsindi, akşam devam ederdik nasılsa.

Demir alnımdan öptükten sonra tüm heybetiyle yanından kalktı. Dizine kadar inmiş şortunu bile şimdi çıkarmıştı. Esmer tenini kısık gözlerle izledim, alt dudağımı ısırdım. Bu adamı saklamam lazımdı kesinlikle. Kıskanç bi adamdım evet ama sevdiğimi yormazdım bu konuda. Demir de kıskanç ama o da sakin kalmayı başarabilen biriydi. Az önce asansörde bizi basan eski müvekkilimi gözünün tutmadığını tabi ki anlamıştım. İşte bu yüzden sabırlı diyorum çünkü Yusuf'a da sabretmişti. Gelen telefon da Yusuf'la ilgiliydi kesin. Puşt çıktı ya yıllardır ortak dediğim adam.

Telefonunu elime aldım. Gelen mail ve çağrılara baktım. Şimdilik cevap vermeyi erteledim. Çünkü kısa, mavi renk havlusunu beline dolayan kocam önüme geçip saçlarındaki ıslaklığı küçük bi havluyla alıyordu. Biraz daha bakışma az önce aldığımız konuşma kararını her an rafa kaldırabileceği için hızla banyoya ilerlediğimde arkamdan seslice gülen kocama ben sonra yapacağımı iyi biliyordum.

Hızlıca duş aldım, günlerdir üst üste yaptığımız seks ile deliğim acımıyordu artık. Güzelce yıkandıktan sonra odaya adımladım. Baksırı ile cam kenarında durmuş telefona bakan seksi kocam bana döndü, tebessüm etti. Gülme be adam ağzını yerim bak, diye içimden geçirirken ben de baksırımı giyip yanına ilerledim. Anlatması için cam kenarında duran berjere yerleşerek dirseklerimi dizime koyup bekledim.

" Can bize geldikten sonra Yusuf'u takip etmesi için Çağrı'yı tembihledim ancak yapabilecekleri şeyler için tam önlem alamadım maalesef. "

" Napmış itoğlu it ya da dur tahmin edeyim. Eğer onu birazcık tanıyorsam yapacağı şey bizi ayırmaya çalışmak. Bunun için önce berdel usulü evlendiğimizi basına vermiştir ki bu benim sikimde bile değil, önemli olan abime bi şey olmaması ve sonuç olarak sana aşık olmam."

Söylediklerimin doğruluğunu başı ile onayladı Demir yüzünde şaşkınlık yoktu, zekama alışmıştı anlaşılan.Devam ettim,  şimdi şaşıracaktı işte.

"İkinci olarak kendisinin hiçbir zaman benimle bi şansı olamayacağını bildiğinden kuyruk acısını çıkarmak için senin karşına rakip çıkarması gerekiyor. Bunun için de bana daha önceden iş atmış platonik bi aşık bulmalıydı ki çok aramasına gerek olmamış belli ki çünkü memleketten kaç mil uzak Dubai'de can sıkacak bi tesadüfü asansörde yaşadık bile. Mal herif, Yusuf'tan ne duyduysa artık balayımızı sabote etmeye gelmiş belli ki." dediğimde çatılan kaşları anlık bi şaşkınlıkla havaya kalktı.

" Şimdi yapmamız gereken şeyi de söyleyeyim aşkım sana, balayımızdan harika fotoları sosyal medyalarımıza yüklüyoruz, akşama da o herifin davetine gitmiyoruz bu kadar."

Sözlerim bittikten sonra arkama yaslanıp bacak bacak üstüne attım ve gülümsedim. Hareketlerimi ilgiyle takip eden kocam. An be an gerginliğini üstünden atmış, o da güzel dişlerini bana göstererek gülümsemişti.

" Can sevişmemiz lazım acilen!"

Duyduğum şeyle kahkaha attığımda beni omzuna hiç ağırlığım yokmuş gibi atan kocamı durdurabilene aşk olsun, hep aşk olsun beyiğidim...

( kaos yazamayan bi yazar anca böyle olur, idare edin;) oy ve yorumlarınızı bekliyorum:))




Mecburiyetten Aşk (B×B)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin