46.

3.6K 260 27
                                    

Yazardan

Demir eşi için endişeliydi çünkü Can'ın çok değil bikaç hafta önce düzenli giden hayatına bodoslama dalmış, onun tüm düzenini kökten değiştirmişti. Kalbi kendisine ait olan Can iyi idare ediyordu elbette, nasıl uyum sağladığını, nasıl sarıp sarmaladığını çok iyi biliyordu. Demir'in endişesi Can ile arasına girebilecek olan pürüzlerdi ve buna asla izin vermezdi.

Şimdi yan odada güzel kocası sekreteriyle gülümseyerek konuşuyordu. Kendisinden başka kimseye gülmesindi ama bu denli kıskanç olmasıyla Can'ı da sıkamazdı ki o bitanecik kocasıydı.

....

Şirkettekiler büyük patron ve kocasını yan yana gördükten sonra dedikodu kazanını kaynamaya başlamıştı bile.

Kimisi Can için 'çok tatlı, çok yakışıklı'
dese de kimileri kıskançlıklarından
' kendinibeğenmiş, şımarık' gibi yersiz sözler sarf ediyordu. Malum torba değil ki işte..

Tüm bu dedikoduların peşine düşen bi kişi vardı elbette. Bi yandan iyice kuduruyor bi yandan da kendine yandaş bularak atacağı adımları planlamaya çalışıyordu. Dün gece yaptığı gibi fevri hareket edemezdi artık.

Dün gece ne mi olmuştu?

Girdiği barda deli gibi içmiş, sabah uyandığındaysa hiç tanımadığı birinin yanında çırılçıplaktı.
İlk değildi elbette onun için. Kendisini masum bilen tek kişi Demir'di. Şimdi ise iki kat dikkatli olmalıydı çünkü sevdiği adamın kocası Can kolay lokma değildi. Kendisine nasıl da göz dağı vermişti arkadaşlarının evinde.
Gününü gösterecekti aklı sıra Can'a. Demir onun olmalıydı. Kendisinin aşk sandığı bu hisler takıntıdan başkası değildi.

...

Can'dan

Demir ile anlaşmamıza göre şirketin avukatlığını yapacaktım, bunun yanı sıra kendi özel davalarımı almaya da devam edecektim. Bir nevi ofisini taşımış oldum yani. Önceki homeofis tarzında yaşantımı zorlamayan düzenimden birazcık feragat ettim ama olsun kocamla yan yana olmak gibisi yok elbette. Ne yani her an seçilebilme fırsatını kim kaçırır ki? Ayrıca kıskanç bi adamım ben gözümün önünde olsun yiğidim.

Şirket düzenine alışmam çok zamanımı almayacak elbette çünkü çok güvendiğim sekreterim Ceyda Hanım'ı da kendimle beraber transfer ettim buraya ve o benim buradaki truva atım olacak, şirketin nabzını onun sayesinde tutacağım.

Ceyda evli ve iki çocuklu bi bayan, uzun zamandır da benimle çalışıyor, yanlış anlaşılmalar olmadan açıklayayım hemen.

" Can Bey kocanızla çok yakışıyorsunuz, tebrik ederim efendim. "

" Teşekkürler Ceydacığım, çok hızlı oldu her şey ama çok mutluyuz çok şükür" dedikten sonra kulağımı çekip masaya vurdum, kendi nazarımdan bile korkuyorum valla, çaktırmadan kıçımı da kaşıdım.

"Ve bu mutluluğun bozulmaması için sana ihtiyacım var, bana yardım eder misin?" dediğimde endişeyle kafasını sallayarak onay verdi.

Samimiyetine inandığım için baştan sona olan biteni Ceyda'ya anlattım, birlikte ahtapotun arkasından bi güzel beddua da ettik. Kendimizi o kadar kaptırmışız ki izlendiğimiz hissini biraz geç fark ettik.

Kaşlarını çatmış bir adet kocam bey bize doğru bakıyordu. Şirin olduğumu düşündüğüm gülümseyişimle ona bakıp öpücük yolladım, göz kırpmayı da ihmal etmedim. Anında yanaklarındaki çukur belirince bana asla dayanamadığını bir kez daha tasdiklemiş oldum.

Ceyda ile iş hakkında da konuştuktan sonra

" Elbette Can Bey bana güvenebilirsiniz, biriken dava dosyalarını gözden geçirmelisiniz. Avukatlık şirketimizin yer değişikliğini internet sitemizde yayınladık, ayrıca holdingin sitesinde de yayınlanmasını sağladık. Yeni kartvizitiniz yeni soyisminize göre basıldı. Öğleden sonra saat 14.30'da eşinizle birlikte şirket çalışanlarıyla toplantınız var. Başka bir arzunuz yoksa müsaadenizle efendim."

"Teşekkür ederim Ceyda napman gerektiğini anladın şimdi işine dönebilirsin, hadi göreyim seni."

Ceyda gittikten sonra hemen odamın kapısını kilitledim. Demir'in odasına baktığımda o da aynı şeyi yapmak için hareketlenmişti.

Yani işyeri fantazisi de mi yapmayalım canım :) Ateşle barut yan yana ne kadar durabilir ki dimi ama:))

(Mrb. Değerli okurlarım. Uzun zaman oldu yazmayalı. Özlemişim valla. Keyifli okumalar diliyorum. Yorum ve votelerinizi bekliyorum:))


Mecburiyetten Aşk (B×B)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin