44.

3.8K 239 17
                                    

Yazardan

+18 istemeyen okumasın!!

Meydan okuyan yeşiller güvendiği kadar güvenilmek istiyordu. Kendisine ne kadar sevdalı olduğunu biliyordu elbette ancak istiyordu işte tekrar tekrar duymayı; güvendiğini, inandığını, teslim olduğunu bilmeliydi. Zaten kıskançlık damarlarını iyice şişirmişti, tahammülü yoktu Demir'in bakışlarındaki bi anlık tereddüde.

Korktuğu gibi değildi elbette. Demir kaşlarını çatmış, yine sert çehresini kuşanmış, sımsıkı sarmıştı kocasının ince belini. Şimdi göğüs göğüse, nefes nefeseydiler işte.

Hani ceza diyordu ya Can, asıl cezayı kendisi haketmişti bu lafıyla. Demir kararan gözlerle kocasına baktı.

" Sana ömrümü vermişim ben, ne demek güvenme sırası bende, o ağzını cezalandırmam lazım anlaşılan."

Can kocasının bu sert haline anında tav oluyordu işte.

Dudakları birbirine kavuştuğunda Demir iki ince pembe dudağı da kavramış hırsla öpmeye başlamıştı. Can ağzını araladığında alt dudağını emerek devam etmiş, dilini ağzına alıp emmekten bi an geri durmamıştı.

Can'ın kalbi depar atmış gibi çarpıyor,  kocasının heybetli göğsüne dokunmak istiyordu.

Can'ı sımsıkı saran kollarını gevşetmiş, sert öpüşüne birazcık ara verip sakince öpmeye başladığında bir şekeri emer gibiydi artık Demir, tadına vara vara opüyordu, Can'ın t-shirtünü belinin kıyısından tutup çabucak çıkardı. Bembeyaz tüysüz bedene baktı bi an.

Can da nihayet kaslı göğüste ellerini gezdirip avuçlamayı başarmıştı. Eli kocasının düğmelerine gitti ancak tek tek açmak için sabrı kalmadığından kopararak açtı aralarındaki engeli.

Seksi kocası dalgalı saçlarından tutup kendine daha çok bastırırken dili ile sert göğsün ucuna tatlı işkenceler etmekten ölesiye zevk aldı Can.

Demir ise kocasının saçlarından tutarak nereyi öpmesini, yalamasını, emmesini istiyorsa oraya yönlendiriyordu Can'ı.

Kafasını daha aşağılara gitmesi için yönlendirdi bu kez. Can kocasının ne istediğini anladığından hemen Demir'in kemerine elini attı. Asla gocunmuyordu, onu memnun etmek ve aldığı zevkten deliye çevirmek istiyordu Can. Dizleri üzerine çöktü, elini sıkı kalçalara attı. Kocasının yarı sertleşmiş penisi köküne kadar ağzına aldığında Demir'den duyduğu inleme ile hızını artırdı.

Demir de kalçasını hareket ettirip kocasının küçük ağzını sikmekten oldukça keyif alıyordu.

Can kocasına saksı çekerken deliğine de masaj yapmaya başladı, bu gece Demir'i sikecekti kesinlikle.

Demir neredeyse boşalacaktı, durdurmak istediyse de Can izin vermedi. İki taraftan aldığı zevkle titreyerek kocasının ağzına boşaldı Demir.

Can vakit kaybetmeden kocasını yanına çekti, diz üstü durmasını sağladı. Arkasında pozisyonunu aldığında ağzında bekletteği kocasının menilerini kocasının deliğine tükürdü, eliyle yaydı. Sıkı delikte rahatça hareket edebilmek için iki parmağını ıslaklıkla birlikte içeri yolladı.

Kasılıp gevşeyen delik Can için davetiye çıkardığında birkaç kere çektiği penisini önce ıslak deliğin etrafına sürttü. Yavaşça içeri girdiğinde Demir'in kendini kocasına yaslamasıyla hareket etmeye başladı Can.

Demir'in içinde olmak Can için dayanılmaz bi şeydi. Zaten çok bile beklemişti. Bağıra bağıra boşaldı kocasının içine.

Sert zeminde ikisinin de dizleri acımıştı. Ateşlerinden yatağa geçmeye bile vakitleri olmamıştı ki.

Nefes nefeseyken gülmeye başladı Can, niye güldüğünü de bilmiyordu, keyfi yerine gelmişti işte. Onun kahkahasına eşlik eden ise Demir'den başkası değildi.

( Mrb. Okuyucularım, beklenen bölüm  geldi. Yakın zamanda yeni bölümü atacağım. Yorumlarınızda beklentilerinizden bahsederseniz hikayeyi şekillendirirken dikkate alırım, yıldıza basmayı unutmayın sizi seviyorum:))



Mecburiyetten Aşk (B×B)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin