27.

5.6K 367 31
                                    

Demir'den

Sabah gözümü çalan telefonla açtım. Başını karnıma koymuş, bacaklarıyla beni sarmış güzelimi uyandırmadan uzandım komodinin üstündeki telefona. Sabah sabah arayan kişinin belasını sikmezsem...

Meşgule alıp yavaşça kalktım, Can birazcık mızmızlandı beni bırakmak istemediğinden ama gözünü de açmadı.

Arayan adamım Çağrı'ydı.

Baksır ve eşofman giydikten sonra yan taraftaki çalışma odama geçtim. Saat 07.00 idi. Evdekilerin sesi yavaştan gelmeye başlamış, kahvaltı hazırlığı yaptıkları belliydi. Birkaç saatlik uyku yetmemişti ama dün gece aklıma gelince hafif gülümsedim, böyle uykusuzluğa her gece razıyım valla.

Çağrı'yı aradım.

" Ne var lan sabah sabah?"

" Ağam kusura bakma acil olmasa ara.."

" Kes, çabuk söyle noldu?"

" Ağam Yusuf'u takip eden çocuklar aradı, buraya gelmiş."

" Siktiğimin puştu ne bok yemeye gelmiş öğrendiniz mi?"

" Ağam henüz öğrenemedik."

" Her adımından haberim olacak, o puşt boş durmayacaktır."

"Emredersin Ağam."

Sabah sabah gerilmiştim. Yusuf'un Can'la evlenmem hoşuna gitmedi hiç, gel gör ki Can'ın yakın arkadaşı ve ortağı. Bu dallama yüzünden Can üzülürse dünyayı dar ederim ona.

Odaya döndüğümde banyodan su sesi geliyordu. Yatağın nevresimini değiştirdim hemen. Altımdakileri çıkarıp Can'ın yanına girdim. Her yerinde bana ait izler beyaz tenini süslüyordu. Benim de boynumda göğsümde ona ait izler vardı.

Saçlarından akan köpük kalça arasından bacaklarına doğru ilerlerken kocaman yutkundum. Alt tarafımdaki yine onu istiyordu ama dün geceden sonra biraz sakin olmalıyım, acı çekmesini istemiyorum.

İki elimi ince beline koydum arkasından. Kendime çevirdim. Başını hızla durulayıp köpükten arındırdı. Gülümseyerek bana baktı.

" Gelmişsin kaçak."

" Kaçmadım ki güzelim, uyandırmayayım seni dedim ama işe yaramamış."

" Sen gidince uyuyamadım, hem merak ettim acil bi durum mu vardı?"

Can'a yalan söylemek istemiyordum.

" Anlatırım güzelim ama elin de rahat durmuyor ki"

İkimizin de penisini avuçlamış çekerken benimle konuşuyordu gayet doğal bi hali vardı.

" Elime, dokunuşuma alış artık kocacıcığım. Sana her fırsatta dokunmak zorundayım."

" Can güzelim istersen dur yoksa tutamam kendimi, dün gece çok zorladım seni."

" Haklısın kıçımda hal kalmadı, o yüzden sıra bende."

Yüzüne baktığımda gayet ciddiydi. İkinci kez onun olacaktım birazdan. İtiraz edemezdim, etmezdim. Zaten ben de istiyordum onu içimde hissetmek.

+18

Başımızdan akan suyu kapattı. Öpüşürken nefes almamızı zorlaştırıyordu.

Banyoda yine beni duvara yaslar sanmıştım ama kabinden çıktı. Vücudundan akan sular beyaz teninde parlıyordu. Başıyla bana gelmemi işaret etti.

Odaya girdikten sonra yatağı işaret etti bu sefer. Elimi tuttu, yanına çekti. Yatağa sırt üstü yatmam için çevirince sertçe itti. Yatakla buluştuğumda hiç beklemeden aletimi ağzına aldı. Hızlıca sakso çekmeye başladı. Bacaklarımı bana doğru yaslayıp beni ikiye katladığında deliğime yöneldi bu sefer. Dili ile deliğimin etrafını yalarken eli ile penisimi çekmeye devam ediyordu.

Dili her yerimdeydi. Toplarımı emiyor, dilini içeri sokuyor, alt tarafımı boydan boya yalıyordu.  Tükürerek ıslattığı deliğime  parmağını sokarken penisime ufak şamar atmayı da ihmal etmedi.

Acı ve zevk karıştı. Daha fazlasını istedim, kendimi parmaklarına doğru hareket ettirdim.

Belimden tutup yüzüstü çevirdi, zayıf bedeninde nasıl bi güç saklıyor ki benim gibi dev bi adamı evirip çevirebiliyor hayret ediyorum hala.

Belimden tutup kendine çekince diz üstü durup kalçamı daha çok çıkardığımda ona rahat bi alan sağlamış oldum. Sırtıma ata biner gibi çıktığında sert hareketleriyle içime köklüyordu, hiç insafı yoktu sağ olsun. Acı çektim ilk anda ama daha çok içime girsin, daha sert olsun, daha hızlı olsun diye inliyordum. Elimi aletime attığımda izin vermedi. Boynumu emerken bi eli göğsümü avuçluyor, bi eli ise kazık gibi olmuş aletimi çekiyordu. Sımsıkı sarılmıştı her yanımdan. Eline ve yatağa attırdığımda beni yan yatırıp bi bacağımı kaldırıp tekrar içime kökledi. Hep benden önce boşalırdı, şimdi anladım sebebini. İki taraftan alınan zevkle orgazmı uzatmak meseleymiş. İçimdeki hızı yavaşlamış,  spermlerini içime bırakmıştı. Yanıma uzandığında gülümseyerek biraz bakıştıktan sonra kahkaha atmaya başladık. Az önce beni evirip çevirip sikmişti insafsız.

" Can bu çok... Nasıl bi şeysin sen?"

" Beğendin mi ağam performansım iyi miydi?"

" Bu arsız hallerin beni bitiriyor Can."

" Senin yüzünden arsızın teki oldum, bu kadar yakışıklı olmak suç sayılmalı."

Kahkaha attım, beni beğenmesi çok hoşuma gidiyordu. Onunla evlendiğimden beri kahkaha atar oldum, gülmeyen yüzümü güldüren şeytan tüylünün tekiydi.

" Can hadi kalkalım, kahvaltıya beklerler. Sonra da yola çıkarız."

Dalgalı saçlarını okşuyordum.

" Dur bakalım, önce deminki telefon neydi anlatıyorsun."

Yatak başlığına yaslandım. Bir dizimi kendime doğru çekip sigara paketine uzandım, tam yakacaktım ki elimden aldı.

" İçme aşkım, sağlığımıza zararlı."

Yavru kedi bakışını atan kocama hayır demek ne mümkün, zira az önceki kaplan hallerini de biliyorum. Her hali tapılasıydı çok şükür.

" Tamam bırakırım, sen yeter ki iste."

" Ee anlat bakalım, zor bi konu galiba."

" Can senden hiçbir şey saklamam ben , sormasaydın da anlatacaktım. Yusuf gelmiş, buradaymış. Arkadaşın ve ortağın ama davranışlarından hoşlanmıyorum. Kimse benim olana göz koyamaz. Sen de farkındasın sana bakışı farklı, belki daha önce fark etmemişsindir, seni suçlamıyorum. Ama durması gereken yeri bilmezse ben bildiririm. Sana anlattım çünkü ilk tepkiyi senden almalı, hakkındır ona haddini bildirmek ve arkandan iş çevirmek istemiyorum."

" Önce bi konuşalım, bakalım niye gelmiş buraya. Mantıklı bi açıklaması yoksa sınırımızı çizeriz. Ben de fark ettim tuhaf davranıyor. Gelemem böyle hareketlere. Yusuf da olsa yerini bilecek, bildiririm. Senin gerilmeni istemiyorum, aramıza kimseler giremez. İyi ki söyledin bana. Karşımıza ne çıkarsa, kim çıkarsa birlikte hareket edelim ki aramızda güven problemi olmasın. Ben sana çok güveniyorum, sen de bana güven."

" Sana da aşkına da sonsuz güveniyorum bitanem, iyi ki benimsin, seninim."

( Mrb. Okuyucularım. Uzunca Bş bölümle geldim. Yıldıza basmayı ve yorum yapmayı ihmal etmeyin. İstek ve tavsiyelerinizi msj atabilirsiniz.Sizi seviyorum:))

Mecburiyetten Aşk (B×B)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin