3. fejezet

2.8K 85 0
                                    


Reggel amikor felkeltem néztem egy ideig az édesen alvó barátomat, nyomtam egy puszit a meztelen hátára, de utánna erőt vettem magamon és kiszállva az ágyból a konyha felé vettem az irányt. Nekiálltam a reggelinek, és amikor készen lettem az egyik ablak beülőhöz vettem az irányt. Kinézve az ablakon csak a havat és a közeli hegyeket láttam. Nagyon hangulatos ez az egész faház. Az erdő szélén vagyunk és belep minket a gyönyörű fehér hóréteg. A nézelődésemből kizöntett, hogy Charles leült mellém és hátulról átkarolt, mire mosolyogva fordúltam felé.
- Jó reggelt.- pusziltam meg, de ő nem érte be ennyivel, mivel a száját az enyémre tapasztva hosszasan megcsókolt. Az ölébe húzott és folytattuk a csókolózást. Charles keze a pizsamám, ami csak egy nagy bő póló, alatt vándorolt a testemen, miközben szorosan húzott magához. Én pedig a hajába túrva csókoltam folyamatosan. Ahogy a gerincem vonalán végigsimította az ujjait libabőrös lettem. Még nem merészkedett ennél tovább, szerintem tudja, hogy nekem ez fontos és ezért nagyon türlemes velem.
- Na szép jó reggelt.- engedett el vigyorogva, mire nevetve magamhozöleltem. Charles a hátamat simogatva puszit nyomott a hajamba és így néztük a téli tájat.
- Hallom éhes vagy.- néztem fel rá mosolyogva, amikor meghallottam, hogy korog a hasa.
- Csak egy kicsit.- vigyorgott rám.- Nem vészes. Sokkal jobban szeretnék veled így maradni, mint enni.
- Huh ezek nagy szavak, mert te mindig ennél.- nevettem fel még mindig az ölében ülve.
- Igaz, de tudod van valami, amit még a kajánál is jobban szeretek.- mosolygott rám közelebb hajolva.
- Igen? És mi az?- kérdeztem vigyorogva.
- A versenyzés.- vágta rá, mire tátott szájjal húzódtam el tőle. Nem igaz, hogy bedőltem neki. Charles pedig a reakciómat nézve hangosan felröhögött és a karjaival átkarolt.- Más válaszra számítottál?
- Dehogy.- motyogtam a szememet forgatva és felálltam volna az öléből, de ő a derekamat megragadva húzott vissza magához és a száját az enyémre tapasztva szenvedélyesen megcsókolt.
- Téged mindennél jobban szeretlek.- döntötte a homlokát az enyémnek, mire elmosolyodtam.
- Szeretlek Charles.- adtam egy puszit a szájára és kiszökkentem az öléből, a kezét megfogva felállítottam és húztam magam után a konyhába.
- Csináltál reggelit?- kérdezte mosolyogva, mire csak bólintottam.- Egy angyal vagy.- ült le az asztalhoz és elkezdett enni, és pedig elmosolyodva követtem a példáját.





- Annyira jó végre kiszakadni ebből a folyamatosan rohanó világból, és ilyen nyugott helyen lenni.- mondta Charles, miközben a fejét az ölembe hajtva pihent.- Itt nem zavar senki minket. - motyogta én pedig a haját simogattam.- Tudod szeretem az életem, csak néha sok. Mint például, hogy minden lépésemet követik, mindenről tud mindenki ami velem történik. Érted, hogy miről beszélek ugye?- pillantott fel rám mosolyogva, mire bólintottam.
- Igen. Teljesen megértelek.- mondtam.
- Tudom. Ezért is szeretlek, és vagyok itt veled.- vigyorodott el, mire mosolyogva nyomtam egy puszit az arcára.- Na menjünk.- pattant fel hirtelen az ölemből.
- Hova?- pillantottam rá furán.
- Snowboardozni.- vigyorgott rám.- Öltözz fel jó melegen. Kint hideg van.- adott egy puszit és elindult a szoba felé.
Charles tudja, hogy nem szeretek sielni a rossz emlékek miatt, így gondolom ezt találta ki. Én és a snowboardozás? Erre kíváncsi leszek.

- Huha.- néztem elismerően a barátomra, aki nagyon profin tud snowboardozni. Bár mondjuk ezen már meg sem lepődök. A pályán is mindenki tátott szájjal nézte őt, én pedig csak szerencsétlenül álltam és vártam a csodára.
Még soha nem snowboardoztam, és igazából szeretném megtanulni hogyan is kell, de lehetőleg sérülés nélkül. Csak hát nekem ez nem megy olyan egyszerűen...
- Profi vagy.- mondtam mosolyogva Charlesnak, aki megállt mellettem.- Mindenki téged nézett.
- Már megszoktam.- legyintett nevetve. - Na most te jösz. Segítek.- jött oda és elkezdett tanítgatni, és elmodta, hogy mit hogy csináljak.
Rengeteget nevettünk a szerencsétlenkedésemen, de a nap végére egész szépen sikerült snowboardoznom Charles segítségével.
Ő a legjobb tanár a világon ez biztos.




Érzelmektől hajtva 2. (Charles Leclerc fanfiction)Where stories live. Discover now