Mia szemszögeA spanyol nagydíjat követően tegnap este megérkeztünk Monacoba a srácok nagy örömére. Mi Charlessal nyílván már a saját otthonunkban aludtunk az éjszaka, ami sokkal jobb volt, mint bármilyen hotel.
Az ágyból kiszállva még láttam, hogy Charles aranyosan szuszogva alszik, így nem keltettem fel, hanem hagytam még őt pihenni.
A konyhánkba lépve benyomtam a kávéfőzőt és nekiláttam valami reggeli készítésének. Halkan elindítottam a rádiót is, hogy ne legyen olyan nagy csend. Dúdolgattam és a csípőmet elkezdtem egy kicsit ingatni a zene ritmusára. Aki valaha táncos volt, mindig az is marad...
- Megérte felkelnem.- hallottam magam mögött Charles hangját, mire nevetve hátrafordúltam felé. - Ez így reggelre nagyon jól esett.- vont karjaiba szorosan és megcsókolt.
- Micsoda?- kérdeztem vigyorogva.
- A kis táncod. Esküszöm feldobta a napomat.- mosolygott rám.- Elképesztően szexi voltál, ahogy itt a combod közepéig érő pólómban ringattad a csípőd.
- Nem direkt csináltam.- nevettem fel.
- Tudom, de nagyon jól ment.- fonta kezeit körém szorosan.- Beindított.- mosolygott rám, mire nevetve hajoltam oda hozzá egy csókra. Amiből végül sokkal több lett...
- Fél óra múlva indulnunk kell.- motyogtam halkan.
- Na, az még sok idő.- nyomott puszikat Charles a nyakamra.
- Charles.- nevettem fel.- Neked kell 20 perc míg felöltözöl.
- Ahh igaz.- motyogta és rámnézve elmosolyodott.- De majd ezt folytatjuk.
- Mindenképp.- forgattam a szemem és nyomtam egy puszit a barátom arcára.Már a paddockban a Ferrari motorhomeja előtt állok éppen Lilyvel a fiúkra várva.
- Gondolkoztam rajta régebben, hogy Landoval én is ideköltözök.- pillantott rám Lily.- Olyan szép ez a hely.
- Nagyon.- bólogattam.- Nem régóta élek itt, de egyből megszerettem. - mosolyodtam el.
- Megértem.- mondta Lily miközben megláttuk a srácokat kijönni az ajtón. Charles egyből hozzám lépett, míg a testvére Lilyhez.
- 3 órakkor megyünk akkor golfozni.- pillantott ránk Charles. - Lily téged is szívesen várunk.
- Oh, én nem tudok.- ingatta a fejét a lány.
- Semmi baj, én se.- legyintettem.
- Gyere nyugodtan. Arthur majd megtanít.- mosolygott rá Charles és láttam, hogy Arthurnak is nagy vigyor lett a fején.- Most pedig mi lelépünk.- fogta meg a kezem és elköszönve elindultunk a paddockban.
- Haver. De rég láttalak te.- lépett hozzánk hirtelen egy srác, akit még soha nem láttam.- Szia.- pillantott rám is mosolyogva.
- De jó, hogy itt vagy.- ölelte át Charles a barátját.- Még nem is találkoztatok Miával.- nézett rám a barátom.
- Sajnos. Pedig már sokat hallottam rólad.- fordúlt felém.- Egyébként Joris vagyok. Ennek a sztárnak a saját fotósa.- nézett rám ezek szerint Joris miközben Charles elnevette magát.
- Nagyon örülök.- mosolyogtam rá.
- Hát még én.- vágta rá a srác.- El se hiszem, hogy ennek a hülyegyereknek sikerült megfognia az Isten lábát.- ingatta a fejét.- Komolyan érdekelne, hogy vett rá, hogy a barátnője legyél.
- Na.- nevetett fel Charles.
- Nem vett rá semmivel.- mosolyodtam el.
- Tényleg?- kérdezte vigyorogva.
- Tényleg.- vágta rá Charles nevetve és nyomott egy puszit a hajamba.
- Jó, mindent értek. Nagy a szerelem. De ezt ne előttem csináljátok mert sírni fogok.- forgatta a szemét.
- Olyan vagy, mint Arthur.- ingatta a fejét Charles.- Egyébként meg nem is csináltunk semmit.
- Öcskösnek nem jött még össze az a csaj, akiről beszélt?- kérdezte Joris.
- Nem, de halad.- vigyorodott el Charles.
Végül Joris velünk tartott és beszélgetve mentünk végig a paddock területén. Nagyon kedves és rendes srác, megtudtam róla, hogy Charlessal kiskoruk óta barátok és tényleg szokta őt kísérgetni futamokra és fotókat készít, ami szerintem nagyon szuper.
Én is fotózgatnék, ha értenék hozzá...- Na ügyes vagyok?- fordúlt felém és Lily felé Arthur vigyorogva, amikor egymás után kétszer begurította a labdát a lyukba. Már a golfklubban vagyunk és mi Lilyvel a pálya mellett ülünk éppen, mert ez nekünk sokkal jobban megy, mint a golfozás.
- Ügyes vagy.- válaszoltunk neki tökéletesen egyszerre, de igazából alig figyeltünk rá, mert fontos dolgok megbeszélésének a közepette zavart meg éppen minket.
- Nem is néztetek ide.- vágott durcis fejet, mire elnevettük magunkat.
- Sajnálom, de ez most fontos.- pillantottam rá.
- Mi fontosabb nálam?- kérdezett vissza, mire megjelent Charles is mellettünk.
- Én.- vágta rá a barátom, mire Lilyvel felnettünk.
- Na jól van.- forgatta meg a szemét Arthur és elsétált de láttam egy kis mosolyt a szája sarkában, így tudtam, hogy nem haragudott meg.
Lily mosolyogva nézett minket és felállva Arthurhoz ment, aki egyből elkezdett neki valamit mutogatni és magyarázni.
- Ez most az a jelenet, amikor engem tanítottál golfozni csak most ezt Arthur próbálja meg Lilyvel?- fordúltam Charles felé, aki nevetve bólogatott és karjaival átölelt.
- Igen. Ez pont ugyan olyan.- nyomott egy puszit az arcomra. Mosolyogva néztem, ahogy Arthur óvatosan Lily csípőjére tette a kezét, hogy megmutassa neki a jó beállást. Lily szerintem annyira meg lehetett döbbenve, mint én, amikor Charles ugyanezt csinálta velem egy éve. Annyira átérzem az ő helyzetét. Tényleg olyanok, mint én és Charles. Remélem, hogy azért nekik is sikerül összejönniünk.
- Olyan aranyosak.- döntöttem a hátam Charlesnak, aki hátulról ölelt át.
- Olyanok, mint mi.- mondta a barátom. Na igen. Én is pont erre gondoltam. - Nézzük csak meg, hogy mennyit fejlődtél.- pillantott rám Charles.
- Nem hinném, hogy sokat.- nevettem fel miközben felálltam.
- Semmi baj, ha kell szívesen újratanítom a dolgokat.- vigyorgott rám és a kezemet megfogva odahúzott a pályához.
ESTÁS LEYENDO
Érzelmektől hajtva 2. (Charles Leclerc fanfiction)
FanficA könyv első része az Érzelmektől hatjva. A történet csak ennek alapján érthető. "- Annyira sajnálom.- suttogta Charles könnyes szemekkel, én pedig csak sírtam és alig tudtam ránézni. - Én is.- mondtam ki nehezen a szavakat." "- Tessék?- kérdezte dö...