- Indulhatunk?- kérdezte Austin a korán reggeli futásunk előtt.
- Persze.- bólintott Arthur.
- Mi van veled, hogy ilyen fitt vagy? - vigyorodott el Austin.- Talán a drága Lilynk felpörgetett?
- Oh Jézusom.- motyogta Charles az arcát a nyakamba temetve, én pedig röhögve hallgattam.
- Na hagyjál már Austin.- forgatta meg a szemét Arthur.- Te mindig csak ilyenekre tudsz gondolni?
- Igen.- bólogatott Austin és elindultak, mi pedig Charlessal követtük őket.- Tudod én férfi vagyok. És a leendő feleségem most elég messze van tőlem, szóval ja, csak ezen jár az agyam.
- Csodás.- motyogta Arthur.
- Szerinted feltűnne nekik, ha lelépnénk és inkább kettesben lennénk?- fordúlt felém Charles suttogva.
- Nem hinném.- mosolyodtam el, és ahogy ezt kimondtam a barátom megfogta a kezem és megállva abbahagytuk a futást.- Tényleg?- nevettem fel hitetlenül.
- Azt mondtad, nem tűnne fel nekik. És én is úgy látom, hogy el vannak ketten.- pillantott utánnuk, de már nem láttunk senkit, mivel volt ott egy kanyar, ahol gondolom lefordultak.
- Szörnyű vagy.- nevettem fel miközben a kezeim összekulcsoltam a nyaka körül, Charles pedig a csípőmnél fogott.
- Tudom.- suttogta a számra elvigyorodva.- De te szereted ezt a szörnyű embert.
- Így igaz.- mosolyogtam rá és megcsókoltam.
- Ti kis csalók.- kiáltott ránk hirtelen Austin, mire annyira megijedtem, hogy el is ugrottam Charlestól.
- Jézusom.- pillantottam a mellettünk álló Austinra, aki a szemét forgatva nézett ránk, és Arthurra, aki folyamatosan nevetett.- A frászt hoztad rám.- motyogtam, mire Charles mosolyogva magáhozölelt.
- Azt hittük elmentetek.- mondta a barátom.
- Ilyen könnyen nem tudtok lerázni.- vigyorgott ránk Austin.- Na előttem futás mind a hárman.- parancsolgatott.- Hajrá, hajrá.- tapsolt kettőt a hatás érdekében.
- Nekünk most annyi.- húzta el a száját Charles. Egyetértek...A srácok éppen az üléspróbán vannak. Úgy szeretem, hogy ilyenkor általában zenét hallgatnak. Ez szerintem mindenkit feldob és jobb kedvre derít, vagyis engem biztosan.
Megszólalt a manapság felkapott olasz banda a Måneskin- MAMMAMIA című száma. Pörgős ritmusát egyből átvették a boxban dolgozó emberek, én pedig mosolyogva énekeltem a refrént.
Ránéztem Charlesra, aki már a kocsijában ülve aranyosan ingatta a fejét jobbra-balra a zene ritmusára, mire elnevettem magam. Gondolom megérezhette, hogy nézem, így felém pillantva kacsintott egyet és elkezdte ő is énekelni azt, hogy Mamma Mia. Kihangsúlyozva a nevemet a szövegből. Persze ezt a csapat fel is vette videóra, ahogy énekel, így biztos vagyok benne, hogy a Ferrari oldalán fog később landolni.
A szerelők mosolyogva tapsolták meg Charlest, aki csak aranyosan elnevette magát és engem nézett. Odaléptem hozzá és nyomtam egy puszit az arcára.
- Remélem tetszett.- pillantott fel rám a versenyautóban ülve.
- Nagyon.- mosolyogtam rá.- Megyek megnézem Arthurt. Hátha ő is énekel nekem valamit.
- Ő nem fog.- nevetett fel Charles és még egy utolsó puszi után mosolyogva hagytam ott. A box masik oldalára mentem, ahol Arthur szintén a kocsijában ült.
- Komolyan Charles kornyikált?- pillantott rám döbbenten, amikor megálltam mellette.
- Igen, de nem kornyikált, hanem énekelt.- mosolyodtam el.
- Hát ez szerintem minden volt, csak éneklés nem.- motyogta.- De örülök, hogy ezek szerint neked tetszett. Legalább neked.- tette hozzá, mire felnevettem.
- Egyszer énekeljél te is valamit Lilynek. Odáig lesz érte tuti.- bólogattam.
- Szörnyű hangom van.- forgatta a szemét.
- Az nem baj. Charlesnak sincs jobb hangja. Nem az a lényeg, hogy énekelsz, hanem az, hogy neki szánod.- mondtam neki mosolyogva.............
Mivel ez lesz az első Forma-1-es futam itt Miamiban, így mindenki nagyon kíváncsi és izgatott ezzel kapcsolatban. Rengeteg sztár megfordúl a paddockban, és a pilóták pedig a baromira szép barátnőikkel együtt sétálgatnak mindenhol. Basszus, tényleg mindegyik egytől egyig olyan szép...
- Sziasztok.- léptem be mosolyogva a közös kis helyünkre.
- Szia Mia.- köszöntek szinkronban a fiúk. Leültem a barátom mellett lévő üres helyre, aki a telefonjából fel sem nézve átkarolt és nyomott egy puszit az arcomra.
- Hiányoztál.- suttogta.
- Két órája találkoztunk.- nevettem fel, mire Charles lerakta a telefonját és rám nézett.
- Az nagyon sok idő.- simította meg az arcomat.- Akkor is hiányzol, ha csak egy pillanatra mész el. Nélküled üresnek érzem magam.- pillantott őszintén a szemembe.
- Szeretlek.- mosolyodtam el és nyomtam egy puszit a szájára.
- Megzabálom őket.- hallottam Daniel hangját, mire mindketten elnevettük magunkat és ránéztünk.
- Borzasztóan aranyosak.- folytatta Mick is.
- Én meg szivárványt fogok hányni.- vágta rá Austin, mire mindenkiből kitört a röhögés.
- Békén lehet hagyni minket. Kösz.- szólalt meg Charles sóhajtva. Persze, hogy a srácok nem hagyták abba, de én már nem figyeltem rájuk.
Charles a fejét ingatva nézett rájuk, de szerintem már magában el is engedte ezt a dolgot és inkább felém fordúlt.
- Este elmegyünk valahova?- kérdezte a szemembe pillantva.
- Este? Neked olyankor nem pihenned kéne?- mosolyodtam el.
- Nem kell pihennem. - vonta meg a vállát.
- Dehogynem.- vágtam rá.- Még mindig nem vagy az igazi állapotodban és holnap verseny is van...- magyaráztam, de nem tudtam befejezni, mivel Charles hozzám hajolva a száját ráhelyezte az enyémre és a csókjaival szépen elcsitított.
- Imádom, hogy ennyire törődsz velem.- mosolygott rám a barátom, amikor elhajolt tőlem. Ezzel egy időben pedig megéreztünk kisebb galacsinokat felénk repülni.
- Menjetek innen szobára. Nagyon gyorsan.- forgatta a szemét Austin, a többiek pedig csak vigyorogva bólogattak.
- Hagyjatok már békén minket.- nevetett fel Charles.
- Sajnálom, de nem tudunk. Mindenki látja tíz méteres körzetben, hogy vizsgáljátok egymás DNS-ét.- vágta rá Austin, mire a mellette ülő srácok hangos röhögésben törtek ki.
- Na kösz.- motyogtam a fejemet ingatva. Charles pedig szintén röhögve temette bele az arcát a nyakamba.A napokban egész sokat szóbajött a két hete történt baleset, így Charlestól az újságírók szokásos kérdése volt, hogy van, hogyan élte meg a balesetet és stb.
A barátom mosolyogva válaszolgatott, ahogy szokott én pedig csak magam elé bámulva hallgattam őt és Arthurt. Nem szeretem, ha szóba hozzák a balesetet. Egyszerűen szörnyű volt, és ilyenkor még mindig látom lassítva a történéseket a szemem előtt.
- Ennyi volt. Köszönjük a válaszokat. És sok sikert.- köszöntek el az újságírók, így mi a boxutca felé vettük az irányt.
- Hajrá.- nyomtam egy puszit a barátom arcára az időmérő előtt, mikor ült volna be a kocsijába.
- Na nehogy elmenj ilyen hamar.- fogta meg a derekamat és szorosan magáhozhúzott a boxban, ahol tudtam, hogy a szerelők árgus szemmel néznek minket. Charles mosolyogva sepert el egy hajtincset az arcomból és utánna hosszasan megcsókolt.
- Nem zavar, hogy néznek?- pillantottam fel rá.
- Nem.- vonta meg a vállát.- Ők is tudják, hogy a barátnőm vagy és szeretlek.- mosolyodott el.
- Charles készen vagy?- lépett hozzánk Austin.
- Teljesen.- vágta rá a barátom.
- Okés, akkor szakadjatok el szépen egymástól.- sóhajtott az edzője.
- Jó.- forgatta meg a szemét Charles.
- Vigyázz magadra.- néztem mélyen a szemébe.
- Vigyázok.- nyomott egy csókot a homlokomra.
Mosolyogva adtam egy puszit az arcára és sok sikert kívánva hagytam is, hogy készüljön az időmérőre.Ez az új pálya nagyon fekszik a srácoknak, mivel sikerült megszerezniük az első kettő rajtkockát.
- Na nembaj, majd a futamon elkaplak titeket.- ingatta a fejét Lando, aki a harmadik helyen végzett.
- Sok sikert hozzá.- veregette meg nevetve Charles a vállát és hozzám lépett.
- Ügyes voltál.- mosolyogtam rá miközben az ölelésébe burkolóztam. Charles egy puszit nyomott a hajamba és oldalra fordúlt Arthur és Lily felé. Éppen abba az iranyba nézett Lando is mellettünk. Fogalmam sincs, hogy mi járhatott a fejében miközben nézte a mosolyogva beszélgető fiatalokat.
- Nah ja. Teljesen egyedül vagyok.- forgatta meg a szemét sóhajtva.
- Ezt, hogy érted?- kérdezte Charles tőle.
- Úgy, hogy engem nem ölelgetnek lányok.- pillantott ránk Lando.- Nem beszélgetek mosolyogva senkivel, aki tetszik nekem, és még sorolhatnám.- nézett Lilyékre egy pillanatra.- De nem baj. Majd egyszer biztos leszek én is szerelmes. Egyszer...- motyogta. Úgy megsajnáltam szegény Landot. Ő is megérdemelne már egy szerető barátnőt maga mellé.
- Ami késik, nem múlik.- mosolyodott el Charles halványan.
- Igazad van. - bólintott Lando.- Megyek egy kicsit beszélgetek az öcséddel, hogy mihez tartsa magát.- mondta elszántan és feléjük vette az irányt, mi pedig nevetve néztük, hogy mit művel.
Lily döbbenten nézett a bátyjára, Arthur pedig behúzott nyakkal hallgatott és bólogatott akkor is, ha magában nem értett egyet. Charlessal jól szórakoztunk a kis műsoron egy ideig, de utánna elindultunk a motorhomeunk felé. Charles szobájába érve a barátom egyből kiterült az ágyon és sóhajtott egy jó nagyot.
- Gyere ide te is.- pillantott fel rám, mire odafeküdtem mellé. Charles karjaival szorosan átölelt és nyomott egy puszit a hajamba, mire elmosolyodtam. Így pihentünk egészen 15 percig, mert megszólalt a telefonom, ami azt jelezte, hogy kezdődik az edzésem Arthurral.
- Ahjj.- motyogta Charles keservesen.
- Nem sokára visszajövök.- simítottam meg mosolyogva az arcát és nyomtam oda egy puszit is.
- De az tényleg ne legyen sokára.- pillantott fel rám.
- Okés.- bólintottam nevetve.
Jókedvem nem sokáig maradt meg, mivel megláttam az instagramon egy posztot, ami igazán elgondolkoztatott és elszomorított...
VOCÊ ESTÁ LENDO
Érzelmektől hajtva 2. (Charles Leclerc fanfiction)
FanficA könyv első része az Érzelmektől hatjva. A történet csak ennek alapján érthető. "- Annyira sajnálom.- suttogta Charles könnyes szemekkel, én pedig csak sírtam és alig tudtam ránézni. - Én is.- mondtam ki nehezen a szavakat." "- Tessék?- kérdezte dö...