"Charles Leclerc a hazai futamának megnyerése után úgy döntött, hogy barátnőjével és testvéreivel megünnepli ezt a csodálatos eredményt. Viszont az éjszaka eseményei nem biztos, hogy úgy alakultak, ahogy a ferrari pilótája eltervezte...Az alábbi mellékelt videón látszódik, hogy Leclerc a bulit rendező hajó előtt egy idegen sráccal először csak veszekszik, később pedig ez verekedéssé fajul. A sötét éjszakában kevésbé kivehető, de a videón Leclerc barátnője, Mia Binotto is szerepel, aki próbálja szétválasztani a két fiút több kevesebb sikerrel.
Úgy néz ki, hogy Leclerc egy kicsit többet ihatott a kelleténél, és ez a mozdulatain is látszik.
Arról értesülésünk nincs, hogy az idegen férfi ki lehet. Esetleg egy odatévedt ismeretlen személy, vagy akár egy korábbról ismert ember, akivel úgy néz ki nem annyira fényes a viszonyuk a pilótával.
Még az is megeshet, hogy Leclerc csak a barátnőjét védte az idegen ellen.A videót beküldő személy nem szerette volna felfedni magát, így a neve homályban marad. Annyit viszont megjegyezhetünk, hogy biztosan nem a kedvence Leclerc..."
- Picsába.- vágta rá Austin egyből, amikor végighallgattuk Arthurt. Nekem is hasonló a véleményem...
Csak legalább Miát ne keverték volna bele.
- Nem szerette volna felfedni magát...- horkantott Arthur. -Nem nehéz kitalálni, hogy ezt ki adhatta a honlapnak.
- Christian? Szerintem nem ő volt. Bár biztosan benne van a keze neki is, de valakinek videóznia kellett, mert látszódik, hogy ez nem térfigyelő kamera. Olyan nem is volt ott. - motyogtam.
- Volt vele valaki?- kérdezte Lorenzo.
- Egy lány odajött hozzánk, amikor Miával ültünk a kanapén.- szólalt meg a barátnője, mire mind ránéztünk.- Nem tudom, hogy hívják, de ők biztosan ismerték egymást, és ahogy beszélgettek én azt vontam le, hogy nincsenek valami jóban. Lehet, hogy ő volt.
- Charlotte.- forgattam a szemem.- Biztosan ő volt.
- Ott volt ő is?- kérdezte Lorenzo.
- Hát ezek szerint.- vontam meg a vállam idegesen.- És emlékszel, hogy mit mondott Miának?- fordúltam a lány felé.
- Azt, hogy valami Christiannal jár. Miát nem különösebben hatotta meg ahogy láttam.- mondta Nina. Azért ez egy kicsit nyugtat...
- Ennyi?- érdeklődtem óvatosan, mivel láttam, hogy van még valami, csak nem akarja elmondani.
- Azt mondta még, hogy nem érti miért szakított Mia Christiannal, és ő sokkal jobban értékeli őt, mint te.- motyogta halkan, mire a srácok felszisszenve pillantgattak rám. Jól van, ezt túlélem. Charlottenak sosem voltam jó, de ez már nem is baj. - Mia azt mondta, hogy titeket még csak össze sem lehet hasonlítani.- folytatta, mire hirtelen a gondolataimból feleszmélve ránéztem.- És, hogy Christian soha nem lesz olyan jó ember, mint te.- tett hozzá, mire elmosolyodtam. Csak nem biztos, hogy ez igaz...Nem sokáig beszélgettünk már, mert mindenkin látszott, hogy nagyon fáradt, így a vendégszobák felé vették az irányt, én pedig mentem vissza Mia mellé.
A szobába belépve a pólómat és a nadrágomat hanyag módon lehajintottam ahogy szoktam és az édesen alvó barátnőm mellé bújtam óvatosan, nehogy felkeltsem.
- Hiányoztál.- szólalt meg hirtelen Mia halkan, mire meglepődve pillantottam rá. A szemét kinyitva mosolyogva nézett rám, mire a szívem egyből jobban kezdett el dobogni. Annyira imádom a mosolyát.
Szorosan mellém bújt, mire átkaroltam és nyomtam egy puszit a hajába.
- Sokat aludtam?- kérdezte a mellkasomat simogatva.
- Nem.- ingattam a fejem.- A srácokkal beszélgettünk egy kicsit és mi is mentünk aludni.- mondtam egy nagyot nyelve.
- Mi a baj?- kérdezte felém hajolva.- Látom, hogy valami nem oké.- nézett bele mélyen a szemembe.
- Nincs semmi baj.- mosolyodtam el halványan.- Nyugi.- nyomtam egy puszit az arcára.
- Charles. Mondd el, ha valamiről nem tudok.- ült fel az ágyon erőteljesebben beszélve, mire sóhajtottam egy nagyot.
- Nem szeretném, hogy kiakadj. - motyogtam.- És ha elmondom lehet megint haragudni fogsz rám.- suttogtam halkan.
- Micsoda?- nézett nagyokat a barátnőm.- Kérlek, mondd el.- fogta meg a két kezem és már könyörgött.
- Megjelent egy cikk. Felvették videóra ahogy Christiannal verekszem.- hajtottam le a fejem.
- Hogy micsoda?- emelte meg a hangját Mia. Elővette a telefonját és gondolom megkereste, amiről beszéltem.- Basszus.
- Annyira sajnálom, hogy téged is belekevertek.- pillantottam szomorúan a szemébe.- Nem akartam ezt. Tudom, hogy próbáltál megállítani, és pont ezt akartad elkerülni, és annyira sajnálom, hogy ilyen barom vagyok és mindig megbántalak és nem hallgatok rád, pedig neked mindig igazad van. Egyszerűen nem bírom elviselni Christiant. Tudom, hogy közös multatok van, és ő volt az első szerelmed, szóval nem felejted el egy könnyen biztos. Szörnyű belegondolni is, hogy mennyi mindent éltetek át és én csak a második vagyok. És én nagyon félek, hogy tényleg elvesz téged tőlem. Ettől félek a legjobban. Nem akarlak elveszíteni. Mert én mindennél jobban szeretlek...- mondtam folyamatosan a magamét, mire Mia hirtelen magáhozhúzva megcsókolva hallgattatott el.
- Istenem Charles.- simította meg az arcom, mikor elhajolt tőlem.- Annyi hülyeséget beszélsz.
- Nem igaz, mert...- mondtam volna tovább, de Mia ugyanazt csinálta, mint előbb. Most viszont elmélyítettem a csókunkat, Mia a hajamba túrva húzódott közelebb magához én pedig a derekára simítottam a kezeim.
- Először is...- húzódott el egy kicsit tőlem a barátnőm.- Nem vagy második. Soha. Semmiben.- nézett mélyen a szemembe szapora lélegzettel. Mosolyogva csókoltam meg én őt, de Mia pár pillanat múlva megint elhúzódott. - Másodszor, soha nem hagynálak el, mert nagyon szeretlek.- tapasztotta száját az enyémre így megint intenzív csókcsatába kezdtünk, de ennek is véget vetett.
- Harmadszor pedig, nem ő volt az első szerelmem, hanem te. Az nem szerelem volt, ez viszont, mit irántad érzek, nagyon is az.- nézett mélyen a szemembe.
- Szeretlek.- suttogtam boldogan a szájára és utánna hosszasan megcsókoltam. Szavai hallatán egy baromi nagy nyugodság lengte be az egész lényemet.
A pólója alatt megsimítottam meztelen derekát, mire megborzongott, de egy pillantra sem húzódott el tőlem. Ujjai a hajamat markolászták én pedig ha lehet még közelebb húztam magamhoz, és ahogy testrészeink összekapcsolódtak, mindketten felsóhajtottunk.
YOU ARE READING
Érzelmektől hajtva 2. (Charles Leclerc fanfiction)
FanfictionA könyv első része az Érzelmektől hatjva. A történet csak ennek alapján érthető. "- Annyira sajnálom.- suttogta Charles könnyes szemekkel, én pedig csak sírtam és alig tudtam ránézni. - Én is.- mondtam ki nehezen a szavakat." "- Tessék?- kérdezte dö...