29. fejezet

2K 90 26
                                    


Charles szemszöge

Az asztalnál a tesóimmal, Landoval, Daniellel és Georgeval beszélgettem, amikor leült közénk Austin és Marco a kis Violával a kezében. Az aranyos kicsilány végignézett a férfiakból álló társaságon és végül rajtam akadt meg a szeme. Biztos azért, mert engem már ismer.
- Lányok?- kérdezte Marco felénk nézve.
- Táncolnak.- mondtam a tánctér felé pillantva ahol a barátnőm, Lily, Amy, Carina és a menyasszony táncoltak kis körben. Csak úgy kíváncsiságból körbenéztem az asztalokon, és azt vettem észre, hogy konkrétan mindenki őket nézi. A táncoló férfiak között is páran inkább csak ott álltak és nézték legfőképp a barátnőmet. Nyugalom Charles. Nézni szabad. Nem leszek megint féltékeny. Pedig mennyire nehéz kibírni...
- De miért nincsen rajtuk cipő?- értetlenkedett Austin. Igaz, mindannyian a magassarkújuk nélkül táncoltak. Bár Mia azt mondta, hogy ő amúgy is utálja.
- Nekik így a kényelmes.- forgatta meg a szemét mosolyogva Marco.- Mi az kicsim?- nézett le a kislányára, aki nagyon mocorgott az ölében.
- Nem tetszik neki, hogy ennyi férfi veszi körül szegényt?- kérdezte nevetve Austin.- Igaz, amúgy is csak Charles jön be neki.- mondta mire elmosolyodtam.
- Jah amúgy tényleg.- pillantott rám Marco.- Férfiak közül te meg apa ölében marad csak meg. Austin nem tetszik neki.
- Nem is értem miért.- motyogta Austin, mire mind felnevettünk.
- Na látod nagyanyád nekünk integet.- mondta Marco. Miáék anyukája és anya nagyon nézte a mi társaságunkat miközben mosolyogva beszélgettek.- Odaviszlek hozzájuk.- állt fel kezében a kislánnyal, aki aranyosan integet nekünk. Hát én megzabálom.
- Na anya hátha leakad rólunk egy ideig.- szólalt meg Lorenzo, ahogy nézte, hogy anyáék a kis Violával babáznak.
- Jah.- sóhajtott Arthur is.
- Miért, kéne már neki unoka?- kérdezte vigyorogva Daniel.
- Nagyon.- forgattam a szemem.
- Hát akkor miért nem csinál valamelyikőtök neki?- értetlenkedett, mire mind a hárman rámeredtünk. Lando és Austin pedig csak röhögött. - Mia úgyis elkapta a menyasszonyi csokrot, szóval egész közel vagytok hozzá.- nézett rám vigyorogva.
- Tényleg.- bólogatott Lando.
- Tavaly még hogy elugrott tőle.- ingatta a fejét Austin.- Igaz most is úgy sikerült meggyőznünk, hogy Violának tetszett a csokor és mondtam neki, hogy úgy adhatja csak neki, ha elkapja.- tette hozzá.- Szóval nem maga miatt csinálta. Mint általában mindent.- mondta. Mondjuk igaza van. Miának annyira nagy szíve van. És sokkal jobban törődik a szeretteivel, mint magával. Egyszerűen imádom.- Jahj amúgy ezzel nem elszomorítani akartalak.- pillantott rám, mire nevetve legyintettem.
- De amúgy is hozzád menne.- mondta Daniel, mire a többiek is bólogattak. Tudom lehet, hogy ezt sokan korainak gondolnák, mivel nem vagyunk együtt még egy éve sem, de a szerelmünk annál erősebb. El sem bírom képzelni a napjaimat nélküle. Konkrétan amióta megláttam csak arra vágyok, hogy mindig velem legyen. És szeretném, hogy a feleségem legyen.
- És anya is imádja.- szólt közbe Lorenzo.
- Így van. Jobban szereti, mint minket.- helyeselt Arthur is. Igazuk van. Mindig is szeretett volna egy lány gyermeket, erre szegény kapott három fiút. Na de most itt van neki Mia. Sokszor mondja, hogy olyan, mintha a lánya lenne.
- Szerinted apám nem?- kérdezte szemforgatva Austin.- Amióta ismeri úgy viselkedik, mintha a saját gyereke lenne.- mondta és ekkor jött vissza hozzánk Marco.
- Anyukátok tényleg odavan érte.- pillantott ránk mosolyogva Marco.
- Pont erről beszéltünk. Hogy kéne már neki unoka.- mondta neki Austin.
- Anya is sokat nyaggatott engem.- forgatta a szemét Marco.- És mi nem is terveztünk gyereket. Csak jött.- vonta meg a vállát. Én eközben anyára pillantottam, aki nem messze ragyogó mosollyal az arcán játszott a kis Violával. Kezdem elhinni, hogy nem hiába nyaggat...
- Na de Arthurka mesélj csak, hogy sikerült összejönnötök Lilyvel.- mondta Arthurnak Austin, mire már én is ránéztem az öcsémre.
- Ja, erre én is kíváncsi vagyok.- folytatta Lando.- Lily nem mondott nekem semmi normálisat.- forgatta a szemét. Megértem, hogy kíváncsi, elvégre a hugáról van szó.
- Hát igazából csak azt csináltam, amit Mia mondott.- vonta meg a vállát, mire elmosolyodtam.
- Mi is.- vágta rá egyből röhögve Marco és Austin.
- Mindenben muszáj volt rá hallgatni, mert Carinánál nem jött be, amikor csak magamtól próbálkoztam.- mondta Marco.
- Szintén.- értett egyet vele Austin.- Mindig jó tanácsokat ad.
- Az tuti.- mosolyodott el Arthur.
- Na jó, akkor én is fogok vele beszélni, hogy segítsen valahogy rajtam.- szólt közbe Daniel, mire felnevettünk. Hirtelen Mia ült le mellém a helyére, mire mind rápillantottunk.
- Engem beszéltetek ki?- kérdezte a szemöldökét ráncolva, mivel mindenki elhallgatott és egyből ránézett, amint megjött.
- Neem.- hangzott az egyöntettű válasz, mire a barátnőm elmosolyodott. A kezem az övére helyeztem az asztal alatt, mire aranyosan rámpillantott.
- Mia nekem is segítened kell barátnőt szereni.- nézett rá Daniel könyörgően.
- Tessék?- értetlenkedett a barátnőm, mivel szegény nem értette, hogy honnan jött ez a kérdés.
- Arthur éppen mesélte, hogy sikerült összeszednie magát, hogy a barátnője lett Lily és azt mondta, hogy azt csinálta, amit te mondtál neki. Szóval legyszíves nekem is mondj valami okosságot.- magyarázta meg neki Daniel.
- Tényleg?- mosolyogva pillantott a barátnőm Arthurra, mire ő bólintott.- Egyébként nem mondtam semmi különöset. De ez egyszerűbb volt, mert Lily hasonlít rám.- folytatta.- Egyébként azt mondtad, hogy nekem is elmeséled.
- Nem tartottunk még ott.- legyintett Austin.
Miután végül Arthur elmesélte, hogy mi hogyan történt a srácok elkezdtek valamiről beszélni, de én egy kicsit sem figyeltem rájuk, mert csak Miára tudtam koncentrálni.
- Anyukád nagyon elvan Violával.- pillantott arra a baratnőm, ahol az anyukáink ültek.
- Az tuti. Szerintem kiélvezi, hogy babázhat.- mosolyodtam el. - Daniel azt mondta, hogy csináljon valamelyikünk neki unokát.-sóhajtottam, mire visszafordult felém Mia.- Mintha az olyan egyszerű lenne.- forgattam meg a szemem. Mia elmosolyodott és nyomott egy puszit az arcomra.
- Gyere velem táncolni.- pillantott rám aranyosan, amikor felcsillant a szeme egy jó zene hallatán.
- Itt is égessem le magam mindenki előtt?- kérdeztem, mire felnevetett.
- Nem égeted le magad. És egyébként is én imádom nézni, ahogy táncolsz.- simította meg az arcomat. Jó, mégis hogy lehet így neki ellenállni?
A barátnőm felállt és körbenézett az asztalunkon.
- Na ki jön velünk táncolni?- kérdezte a kezemet fogva, mire a két Mclarenes fiú egyből felpörgött és indulásra készen álltak.-Ti vagytok az én embereim.- nevetett Mia a reakciójukon. Keskeny derekát körbeöleltem a kezemmel miközben kérdezgette a srácokat.- Arthur?- pillantott mosolyogva az öcsémre, aki csak nemlegesen megingatta a fejét.- Ne már. Múltkor is olyan jól táncoltatok Lilyvel.
- Micsoda?- kérdezte egyből Lando feléjük pillantva.
- Hupszi.- motyogta Mia, mire felnevettem. Hát igen, akkor Lando nem volt ott, amikor az öcsém és a húga szép kis produkciót mutatott be nekünk Mia segítségével.
- Jah tényleg. Az brutál volt.- bólogatott Daniel.- Hát tesó, szerintem jobb is, hogy azt nem láttad.- karolta át Landot, aki csak értetlenül hallgatott.
- Na jó menjünk.- állt fel Arthur, mire a barátnőm elvigyorodott.
- Jó, de előtte igyunk már valamit.- mondta Austin, mire Mia csak megforgatta a szemét. - Na. Ránk.- bolintott Austin mikor a kezünkbe került megtöltve a kispohár.
- Ránk.- ismételtük meg mindannyian. A srácokkal gyorsan koccintottunk és lehúztuk az alkoholt.
Végül mindannyian a tánctér felé vettük az irányt, mire többen is felénk pillantgattak.
- Nah jó, ezt hogy csináltad?- kérdezte Elena Miát, hogy az egész fiú bandát sikerült idecsődítenie.
- Igazából fogalmam sincs.- ingatta a fejét mosolyogva a barátnőm.
Imádom nézni, ahogy Mia felhőtlenül boldogan ugrálgat a zenére a többi lánnyal együtt és torka szakadtából énekli a zene szövegét. Mi a srácokkal inkább csak röhögtünk rajtuk, meg persze egymáson. De eszméletlen jó volt a hangulat. Mi elvoltunk magunknak és szerencsére a többi vendég se nézett ránk furán. Egy kicsit sem éreztem úgy, hogy mi most híres autóversenyzők vagyunk. Annyira hétköznapinak tűnt ez az egész, és ezt nagyon jó volt megélni.






Érzelmektől hajtva 2. (Charles Leclerc fanfiction)Where stories live. Discover now