33. fejezet

2K 90 3
                                    


Charles szemszöge

Folytatódik a szezon.
A nyári szünet fantasztikus volt és imádtam minden pillanatát, amit Miával, a családommal és a barátaimmal töltöttem. Feltöltődtem és teljesen készen állok a szezon második felére.
Austinnal most jöttünk vissza egy kiadós futásból, így a motorhomeunk felé vettem az irányt, amin hirtelen Mick toppant be.
- Hello.- mosolyogtam rá.
- Csá Charles. Mia?- érdeklődött sóhajtva a barátnőm felől.
- Öhm nem tudom, valahol itt van. Én csak most jöttem meg.- mondtam.- De miért kérdezed? Baj van?- érdeklődtem, mert láttam, hogy valami nem oké.
- Baj. Az mindig van.- bólintott szájhúzva.- Nagyon remélem, hogy ma még Mia nem netezett.
- Miért?- értetlenkedtem egyre nyugtalanabbul.
- Mutatom.- sóhajtott miközben elővette a telefonját. Megnyitott egy cikket és felém mutatta.
"Michael Schumacher balesetéért Mia Binotto a felelős?"- olvastam el a főcímet.
- Mi a szar.- kerekedett el a szemem.
- Olvasd tovább.- mondta mérgesen Mick én pedig így tettem.

"Nagyon sokunkat hírtelen ért a legenda, hétszeres világbajnok Michael Schumacher síbalesete 2013-ban. Mivel a Schumacher család nem mondta el részletesen, hogy is történt ez a szörnyű balaeset, igy rengetegen találgatnak erről. Mostanában pedig napvilágot látott egy legújabb pletyka, miszerint Mia Binotto( Mattia Binotto lánya és Charles Leclerc barátnője) miatt történhetett ez az egész. A részletekről nem sok mindent tudunk, csak annyit, hogy a lány is ott volt a helyszínen Michaellel együtt, amikor a baleset történt."

- Édes Istenem.- fogtam a fejem.- Mégis mi a franc ez?- akadtam ki teljesen. Miért kell mindig Miát bántani, főleg úgy, hogy nem tehet semmiről? Miért mindig az ártatlanokat bántják?
- Apa is teljesen ki van akadva.- szólalt meg Mick. - Meg mindenki. A kommenteket nem is merem neked megmutatni.- húzta el a száját.- Fogalmazzunk úgy, hogy az őrült Michael Schumacher fanok nem igazán kedvelik Miát. És ezt nagyon kiszínezve mondtam.
- De ez hülyeség.- ingattam a fejem. - Nem is csinált semmit.
- Hát ezaz.- vágta rá Mick.- Szegénynek eddig is bűntudata volt a semmiért, most meg ezek után mégjobban lesz.- mondta, mire hirtelen Mia toppant be, így egyből elhallgatott.
- Folytassátok nyugodtan. Láttam a cikket.- pillantott ránk semleges arccal, mire Mickkel egymásra néztünk.- Egyébként is igazuk van.- tette hozzá.
- Dehogy van.- emelte meg a hangját Mick.- Ne már Mia. Te nem tehetsz semmiről.- lépett elé, és én is így tettem.- Ezek meg hülyeségek. Higgy már nekünk kérlek. Apa tudod, hogy imád téged és neki is rosszul esik, hogy magadat hibáztatod. Nem te voltál a hibás, te semmit nem csináltál.- mondta neki Mick, mire a barátnőm végül elsírta magát. Szorosan magamhoz húztam és próbáltam megnyugtatni az ölelésemmel. Mia kapaszkodott belém miközben sírt, mi pedig Mickkel csendben hallgattuk. Karjaimban tartottam a megtört lányt, akit mindennél jobban szeretek és nekem is megszakadt a szívem, hogy így látom őt.
- Tényleg ne hibáztasd magad.- mondtam én is neki, mikor kicsit megnyugodott és felpillantott a mellkasomról. Ismerem az eredeti sztorit, mivel Michael engem is beavatott amikor Miával náluk voltunk.- Kérlek Mia. Nem te tehetsz róla, hogy az történt.- töröltem le egy könnycseppet az arcáról és nyomtam egy puszit a homlokára, mire csak mégjobban magához húzott.
- Mostmár úgyis mindenki azt hiszi, hogy én voltam.- motyogta halkan Mia, mire Mick és én is egyből felkaptuk a fejünket.
- Nem hihetik el. És próbálom már egy ideje ezeket eltűntetni, több- kevesebb sikerrel.- sóhajtott Mick.- Senki nem hallgat rám. Volt már rengeteg pletyka apa balesetével kapcsolatban, de egyik se volt a valódi sztori. Ez közel van hozzá, mert azt írjak, hogy ott volt Mia. Ami igaz is, de az rohadtul nagy hülyeség hogy miatta történt.- mondta mérgesen, mire a fejem ingattam. Nem hihetik el ezt az emberek. Mia nem tudna ártani senkinek, főleg nem Michaelnek, akit apjaként szeret.
- Jó, mindegy.- mondta halkan Mia és egy kicsit elhúzódott tőlem. Megtörölte a szemét és úgy nézett Mickre.- Apud mit szólt hozzá?
- Felment a vérnyomása amikor meglátta és totál kiakadt. - fújtatott Mick.- Ha tudna szaladni már itt lenne és téged ölelgetne.- pillantott a barátnőmre. Belépett az ajtón Austin kiegészülve az öcsémmel, de ahogy megláttak itt minket és Mia kisírt szemét egyből ledöbbentek. Elmagyaráztuk, hogy mi is történt, mire ők is egyből kiakadtak. Nem csodálom...




Érzelmektől hajtva 2. (Charles Leclerc fanfiction)Where stories live. Discover now