Elég régen volt már olyan, hogy nem az ébresztőre kelltem fel, hanem addig aludhattam ameddig csak akartam. És ez már annyira hiányzott.
Charles karján pihentettem a fejem, miközben mosolyogva néztem, milyen édesen szuszog. Mint egy kisbaba. A horzsolások még halványan látszanak az arcán, és a mellkasán is. Az égési sérülése pedig ugyanolyan állapotban van, mint eddig. Hiába adtak rá egy krémet. Semmit nem segít...
Nyomtam egy óvatos puszit Charles mellkasára, amire a barátom elmosolyodott. A kis sunyi. Már fent van.
- Jó reggelt szívem.- mosolyogtam rá, amikor kinyitotta a szemét. Charles konkrétan magárahúzott és szorosan megölelt, én pedig próbáltam figyelembe venni a sérült bordáit és a törött kezét.
- Hagyd már. Nem fáj.- motyogta a hajamba.- Inkább ölelj meg normálisan.- mondta, mire nevetve teljesítettem, amit kér. Annyira jó érzés, amikor nagy kezeivel magáhozölel, mert ilyenkor érzem, hogy a szívünk egy ütemre ver.- Na így sokkal jobb. Úgy hiányzott már ez.- sóhajtotta és még mindig nem engedett el, de én ezt egy kicsit sem bánom.
- Szeretlek.- suttogtam halkan, de tudom, hogy Charles tökéletesen hallotta.
- Én is nagyon szeretlek.- tolt el egy kicsit magától, hogy meg tudjon csókolni.- Ahh nem akarok ma semmit sem csinálni.- motyogta, miközben a mellkasára húzott.
- Nem is fogsz. Pihenned kell.- mondtam miközben a meztelen bőrét simogattam. Pár percig csak a gondolatainkba merülve feküdtünk egymás mellett, mire Charles megszólalt.
- A balesetről álmodtam.- suttogta halkan Charles mire felemeltem a fejem és ránéztem.
- Micsoda?
- Ott voltál te is velem a tűzben. Szörnyű volt.- ingatta a fejét elkeseredve.- Nem akarom mégegszer ezt átélni.
- Nem fogod.- néztem a szemeibe komolyan.- Ez csak egy álom.
- Ha egyedül lettem volna nem lett volna olyan rossz, de így, hogy te is ott voltál. Annyira megrémített.- motyogta sóhajtva miközben szorosabban húzott magához.Halkan dúdolgatva láttam neki az ebéd készítésének, miközben Charles pihent a kanapén és valami filmet nézett. Mikor készen lettem éppen indultam megnézni a barátomat, de azt láttam, hogy elaludt a film közben. Mosolyogva takartam be, és nyomtam egy puszit a homlokára. Ráfér a pihenés, aludjon csak.
Az emeletre felérve megcsináltam minden fontosabb dolgot, amit meg kellett. A Charles szanaszét dobált ruháit szépen eltüntettem és a gardróbban is rendet csináltam, mert mar nagyon ráfért. Mikor kellően kidolgoztam magam leültem Charles imádott zongorája elé és néztem a szép hangszert és elkezdtem játszani egy szép dallamot, amit még régebben tanultam.
Minden egyes mozdulat, billentyű lenyomása pontosan rémlett, így szerencsére nem rontottam el a dalt.
- Ez gyönyörű volt.- hallottam magam mögött Charles hangját mikor befejeztem a dalt, és ijedten fordúltam hátra, mivel nem számítottam rá.
- Felkeltettelek?- kérdeztem miközben Charles leült mellém.
- Nem.- mosolygott rám és a telefonját kezdte el nyomkodni.
- Te felvetted videóra, ahogy zongorázom?- pillantottam a telefonjára döbbenten, ahol magamat láttam hátulról zongorázás közben.
- Igen. De nem baj ugye?
- Nem.- mosolyodtam el.
- Jó és kirakhatom sztorimba? A rajongóim imádják a zongorás tartalmakat.- mondta.
- De nem te zongorázol, hanem én.- nevettem fel.
- És ettől megjobb, mint a többi.- kacsintott rám vigyorogva, mire bólintottam, hogy nyugodtan rakja ki, ha szeretné. Miután Charles kirakta a videót, letette a telefonját és teljes testével felém fordúlt.
- Egyszer már zongoráztál nekem, amikor nálatok voltunk. Az is baromira szép volt, meg ez is. És azt mondod, hogy csak pár dalt ismersz.- mondta mosolyogva.- Szerintem pont a lehető legnehezebb darabokat olyan profin el tudod játszani, mintha erre születtél volna.
- Nem hinném.- ingattam a fejem.- Te sokkal jobb vagy.
- Én csak alakulok.- mosolygott rám.- És amúgy mi a címe ennek?
- Canon in D- Pachelbel.- válaszoltam.- Még nagyon régen tanultam. Megtetszett a dallama.
- Tényleg nagyon szép.- nyomott egy puszit az arcomra.- Mondanám, hogy zongorázok neked valamit, de hát így nem igen fog menni.- emelte fel a gipszben lévő bal kezét.- Szóval neked kell.
- Miért is?- húztam fel a szemöldököm incselkedve.
- Mert szeretsz és tudod, hogy imádom, amikor zongorázol.- vigyorgott rám. Elmosolyodva tettem újra a kezeim a billentyűkre és elkezdtem egy másik dallamot játszani miközben Charles csakis engem nézett.
- Na így nem tudok koncentrálni. - nevettem fel, amikor elrontottam egy kicsit a dalt, mivel Charles tekintette rámtapadt, így egy kicsit zavarba jöttem.
- Sajnálom, de nem tudlak nem téged nézni.- vigyorgott rám és közelebb hajolva az ajkait az enyémekre nyomta és hosszasan megcsókolt egymás után többször is. Kezét rárakta a csípőmre és közelebb húzott magához miközben még mindig folyamatosan csókolt. A karjaim a nyaka köré fontam és beletúrtam a hajába. Hirtelen egy nagy koppanást hallottam, mire lehúzódtam egy kicsit a barátomtól.
- Hülye gipsz. Úgy utálom.- mérgelődött mivel a begipszelt kezét beleverte a zongorába. Nevetve fúrtam fejem a nyakába és nyomtam oda egy puszit is.
- Holnap leveszik.- motyogtam miközben beszippantottam az imádnivaló illatát.
- Végre már.- sóhajtott.- Nem tudok ezzel semmit sem csinálni.
- Mert mégis mit szeretnél?- pillantottam fel rá mosolyogva.
- Mondjuk bármit, ami veled kapcsolatos.- nevetett fel és adott egy puszit a homlokomra.
- Érdekesen hangzik.- motyogtam és visszahajtottam a fejem a vállára.
- Az is.- mondta Charles.- Egyébként szép volt az a dal is, amit másodjára játszottál.
- Még Marco tanította régen.- mondtam halkan.
- Róla jut eszembe.- fordított szembe magával.- Nagyon meglepődtem, amikor mondtad, hogy nagyjából ő mentett meg. Basszus nem gondoltam volna, hogy képes csak úgy kiszaladni a pályára. Ő is megsérülhetett volna.
- Tudod sokan nem nézik ki belőle, de ő nagyon jó ember. Sokat küzdött már és általában miattam tett rossz dolgokat, amit még mindig baromira bánok. - sóhajtottam.- Egyébként meg ha látja, hogy valaki bajban van egyből segít neki ahogy tud.
- Ez annyira fura. Mármint az, hogy még vannak ilyen emberek. És te is ilyen vagy.- pillantott rám mosolyogva.- Mindig mindenkinek segítesz.- tette hozzá, mire csak megvontam a vállam. Nekem ez természetes.
YOU ARE READING
Érzelmektől hajtva 2. (Charles Leclerc fanfiction)
FanfictionA könyv első része az Érzelmektől hatjva. A történet csak ennek alapján érthető. "- Annyira sajnálom.- suttogta Charles könnyes szemekkel, én pedig csak sírtam és alig tudtam ránézni. - Én is.- mondtam ki nehezen a szavakat." "- Tessék?- kérdezte dö...