Cenaze. Yoongi buraya zorla gelmişti. İnsanların ağladıkları, kendilerini parçaladıkları bir yerde olmak istemiyordu. Kim isterdi ki zaten ?
Hoyeon'un annesi bir köşede ağlıyordu. Babası ise gelen insanlarla ilgileniyordu. Sessizce en ücra köşeye ilerledi. Sınıf arkadaşları da buradaydı. Artık hiç biri ağlamıyordu. Aksine hepsinde endişe vardı. Yoongi gülümsemesini bastırdı. Bu sabah okul sayfasının hacklenmesi ve o yazının paylaşılması gözleri Jin'e çevirmişti. Komik diye düşündü çünkü Jin öyle bir şey yapmaya cesaret bile edemezdi.
"Cenazeler hep sahte insanlarla dolu dimi ?" Dedi Jimin. Yoongi kafasını çevirip ona baktığında hemen yanına, yere oturmuştu.
"Ne alaka şimdi ?" Dedi oda aynı düşünse de. Jimin omuz silkip etraftaki kalabalıkta göz gezdirdi. "Sende buradaki insanlardan birisin Jimin."
"Buraya bir çoğumuz zorla geldik. Okul yönetimi yüzünden. Sende öyle"
"Zorla gelmedim." Diye inkar etse de Jimin güldü. İnsanların ne düşündüğü umurunda değildi. "Neden şimdi benimle konuşuyorsun? "
"Düşündüm ki yanında duracağım kimse yok." Diye açıkladı Jimin. Buraya gelmesine kendi bile şaşırmıştı. "Eh bari birinin yanında olursam zaman hızlı geçer diye düşündüm."
"Yanlış düşünmüşsün."
"Nasıl ?"
"Yanımdan defol Jimin. Beni rahat bırak."
"Ah...Hoyeon için o kadar mı üzüldün ?" Dediğinde Yoongi yanındaki çocuğun yüzüne baktı. Gayet ciddi duruyordu.
"Sen üzülmedin sanırım ?"
"Yani o Hoyeon ?" Dedi kendini açıklamak için. Yoongi omuz silkti. Jimin ise tekrardan kalabalığa baktı. Bir çok insan oturuyordu. Kendi aralarında konuşuyordu. "Onun için üzülüyorum."
"Neden ?" Dedi Yoongi.
"Hiç gerçek arkadaşı yok. Aslında..neyse boşver."
"Senin var mı ki ?" Dediğinde Jimin ona döndü.
"Basit bir soru sordum Jimin. Bu kadar şaşırma." Dedi sessizce. Ona doğru biraz daha eğildi. "Kimsenin gerçek arkadaşı yok çünkü Yonsei Lisesindesin. Buradaki herkesin sahte kalmış bir yanı var."
"Benim yok!" Dedi Jimin kendini aklamak için. Yoongi alayla gülüp ayağa kalktı.
"Sigara içmeye gidiyorum. Bir daha yanıma gelip benimle konuşmaya çalışma."
◇◇
"Şuan bunu düşünecek durumda değilim Jisoo." Dedi Jin. İnsanların onu kınayan bakışlarını hissediyordu.
"Jin o gün neden kavga ettiniz? " Dedi sonunda Jisoo. Kavga başladığında orada değildi. Jin umursamazca ona döndü.
"Nedeni önemli değil. Kavga ettik ve...ve gittim. Belki de gitmeseydim bunlar olmazdı. İnsanlar bu yönden haklı. Onun katili ben olabilirim."
"Şuan saçmalıyorsun!" Diye çıkıştı Jisoo. Bir kaç kişi onlara dönüp baktı. Jin ise kafasını iki yana salladı.
"O siteyi hackleyen kimse onu bulacağım."
"İstersen" dedi Jin. Şuan bir şey düşünmek istemiyordu. Anne babasının gözü onun üzerindeydi.
"Sizi kim gördü ?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gossip: X
Mystery / ThrillerYonsei Lisesinde ne kadar sıradan olabilirse o kadar sıradan bir gün başlamak üzereydi. Tabi okulun binasına bileklerinden asılı duran cesedi görene kadar herkes böyle düşünüyordu.