58. O kız ölmedi.

255 33 128
                                    

"Ya ya ya şu suratlara bak!" Dedi Jiyong. Bir kişi hariç bütün 11/A pizzacıda oturuyordu. Onların dışında kimse yoktu mekanda. Jiyong onlar için 4 masayı birleştirmişti ve hepsini buraya toplamak düşündüğünden de zor olmuştu. "Ergenler"

"Bay Kwon ayıp oluyor ama" Dedi Jungkook. Jiyong ona sinirle baktığında çocuk omuz silkti.

"Ne öyle değil misiniz ? Şu halinize bak! Zorla oyun oynamak zorunda kalan, birbirine düşman ilkokul çocukları gibisiniz."

"Biz düşman değiliz." Diye mırıldandı Taehyung ama herkes dediğini duymuştu.

"Öyle mi ? Buradan öyle gözükmüyor. Suratlarınız beş karış."

"Çünkü aramızda yalancılar var." Dedi Jisoo Jin'e ters ters bakarak

"Ve de arkadan iş çevirenler." Dedi Hoseok. Rosé tam karşısında oturuyordu.

"Ben arkandan iş çevirmed- tamam çevirdim ama beni dinlersen mantıklı açıklamalarım vardı!"

"Komiksin Rosé. Açıklamalarınla ilgilenmiyorum"

"Arkadan iş çevirmek diyince aklıma Taehyung geliyor. Sonuçta o profesyonel!" Dedi Jennie alayla

"Lisa'yı da dahil et." Dedi Jungkook. Lisa sinirle ona baktı.

"Arkandan iş falan çevirdiğim yok! Saçma sapan konuşuyorsun."

"Sus! Sem hatalısın"

"Değilim"

"Ne kadar şımarıksınız! Benim sevgilim bile burada değil!" Dedi Jimin

"Peki bu bizim suçumuz mu ?"

"Onun gitmesine izin veren sizdiniz!"

"Lisa hanımın buluşması olmasa ayrılmadık!"

"Bir kere o gün herkes yorgundu. Paris'ten yeni dönmüştük."

"Harika şimdi Paris'e gittik diye suçlu ben olurum"

"Bunun konuyla alakası bile yok Jennie. Fazla alınganlık yapıyorsun."

"Sen de sinsi bir kaltaksın! Ben ağzımı açıyor muyum Taehyung?"

"Şimdi açmadın mı ?"

"Namjoon neden Jennie'ye karşı Taehyung'ı savunuyorsun ?"

"Çünkü Taehyung'ı dinledim!"

"Herkesi dinler çünkü Namjoon. Sonra da gidip anlatır"

"Ne o Jin arkamdan sakladığın şeyleri bana söyledi diye mi Namjoon'a düşman kesildin ?"

"Ah cidden hepinizden nefret ediyorum."

"Bende!" Dediler hep bir ağızdan. Sonrası daha büyük bir curcunaydı. Taki komiser elini onlar susancaya dek masaya vurana kadar.

"Aish! Gerçekten beni pişman etmenize çok az kaldı!" Diye bağırdı Jiyong. "Şuna bakın çocuk gibisiniz!"

"Bay Kw-"

"Hayır Jimin. Beni dinleyeceksiniz. Şuan daha büyük sorunlarınız varken bu yaptığınız aptallık! Katili bulmak mı istiyorsunuz o zaman birlik olmanız gerek çünkü bu siktiğimin katilini bulmak için elimde delil falan yok." Dedi sinirle. Herkes sessiz bir şekilde ona bakıyordu. "Bir de gossipx saçmalığı var! Ruh hastası piç haka hesaba giriyor ve acaba sonraki gönderisi kimin hakkında olacak ? Bir bilginiz var mı ? Benim yokta!"

"Şey..belki de haber yapmaz." Dedi Jisoo

"Yapacak çünkü ya X katil ve dikkati sizin üzerinize çekmeye çalışıyor ya da katili çok fazla bulmak istiyor. İki türlüde katil ortaya çıkana kadar durmayacak. Ah belki de durması için aranızdan biri ben katilim demek ister. Gönüllü olan var mı ?" Dedi alayla. Herkes sessizliğini korudu. En sonunda Jimin elini yavaşça kaldırdı.

Gossip: XHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin