"Ona bir şey oluyor." Dedi Jimin. İçeri doktorlar girip çıkıyordu. Hiç biri açıklama yapmıyordu.
"Hayır..hayır o iyi." Dedi Jennie. İyi olmak zorundaydı. Kenarda ağlayam Rosé ve onu teselli eden Hoseok'a baktı. Aynı durum Jin ve Jisoo için tam tersiydi. Lalisa koridorda yürüyüp duruyordu. Jungkook doktorlara sinirliydi. Hepsi perişandı.
"Jimin." Dendiğinde herkes koridora döndü. Hwasa ve Wheein gelmişti. Oğullarını görür görmez ona sıkıca sarıldılar.
"Geçecek bunlar bebeğim" Dedi Wheein
"Anne hiç bir şey söylemiyorlar. O iyi değil biliyorum." Dedi Jimin ağlayarak.
"Düzelecek. Rosé'nin ailesiyle görüştüm. Onların hastaneye götüreceğiz onu. Onlar şuan gerekli hazırlığı yapıyorlar. Buradaki doktorlarla konuşacağım." Dedi Hwasa. Rosé ayağa kalktı.
"Götürebilir miyiz ?"
"Evet. Sadece doktoruyla görüşmem gerek."
"Bizimkileri arayacağım." Dedi Rosé yanlarından ayrılırken. Kapı açıldığında Yoongi'nin odasından bir doktor çıktı. Hwasa Jimin'in yanından ayrılıp ona yaklaştı.
"Durumu hakkında bilgi alabilir miyiz ?"
"Şuan bir şey söylemek çok zor." Diye açıkladı doktor.
"Ama bir şey söylemek zorundasın! Saatlerdir bu çocuklar burada bekliyor."
"Ailesi değilseniz bilgi vereme-"
"Ailesiyim!" Dedi Hwasa sinirle. "Elimde büyüdüler o çocuklar! Bana bilgi vermezsen bu hastaneyi başınıza yıkarım!"
"Hanımefendi sakin olun!"
"Sakin! Oğluma baksana sen! Ağlamaktan gözleri ne halde görüyor musun ? Buradaki çocukları görüyor musun ? Hepsi perişan olmuşken nasıl sakin olmamı beklersin ? Senden istedikleri tek şey onu hayatta tutman! Sessizce burada bekliyorlar ama sen açıklama bile yapmıyorsun!"
"Hwasa bebeğim böyle yapma." Dedi Wheein. Daha sakin olmalıydı.
"Hayır Wheein. Şimdi değil. Benim oğlum bir daha kendini üzmeyecek. O istiyorsa bu adam konuşacak bu kadar." Dedi gözlerini doktora dikerek. Doktor derin bir nefes aldı.
"Durumu ağırlaştı ama şuan daha iyi. Kesiklerden yana bir sorun yok. Çok derin değiller. Elleri titriyormuş. Kesikler biraz..yamuk. Büyük ihtimalle çok soğukta kaldı."
"Onu görebilirler mi? " Dediğinde doktorlar koridordaki çocuklara baktı.
"Çok kalabalıklar. Sadece bir kişi.. O da hemen değil. İçeride hemşireler çıkınca onlara söyleyin. Birini içeri alacaklar." Dediğinde Hwasa kafa salladı. Adam koridordan geçti ve yanlarından ayrıldı. Adam gider gitmez gelen diğer kişiyle Jimin annesinden ayrıldı.
"Senin yüzünden." Dedi müdüre doğru yürürken. Adam ne olduğunu anlamadan şaşkınca ona bakıyordu. "Tüm bunlar senin yüzünden!"
"Jimin ne diyorsun ?"
"Onun yanında durmalıydın!" Diye bağırdı ona üzerine yürürken. "Söyle ne yaptın ona ? Neredeydi o ?"
"Evladım sakin ol. Bu yaptığın saygısızlığı üzüntüne vereceğim."
"Ah sikicem şimdi!" Dedi Hwasa. Wheein olacakları anladığı için sadece iki elini yüzüne kapattı. "Lan şerefsiz piç! O benim evladım yani ona evlat falan deme. Ayrıca saygısızlık? Benim oğlum hak edene saygı verir! Onunla böyle konuşamazsın!"
"Hwasa" Dedi müdür şaşkınlıkla. Onlar çok uzun zamandır tanışıyordu. "Yoongi'ye ne kadar değer verdiğimi biliyorsun. Bu-"
"O zaman ona ne yaptın? " Diye bağırdı Jimin adamı iterken. "Onu aradım. Günlerce telefonumu açmadı! Okula gelmedi."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gossip: X
Gizem / GerilimYonsei Lisesinde ne kadar sıradan olabilirse o kadar sıradan bir gün başlamak üzereydi. Tabi okulun binasına bileklerinden asılı duran cesedi görene kadar herkes böyle düşünüyordu.