78. Sona yaklaştık.

202 22 116
                                    

"Gözlüğünü tak!" Dedi Jennie. Taehyung  oflayarak gözlüğünü geri taktı.

"Neden buradayız ?" Dediğinde Jennie etrafa bakmakla meşguldü. Kızın tamamen siyah olan kıyafetlerine baktı. Jennie onu arayıp hemen bir yere gitmeleri gerektiğini söyleyince semtin en ücra yerlerinden birine geleceğini tahmin etmemişti.

"Tabi ki de onları izlemek için" Dedi bir yeri işaret ederken. Taehyung işaret ettiği yere döndü. Lee ve Sarang denilen çocuk onlardan uzakta bir köşede konuşuyordu.

"Kavga ediyorlar gibi." Dedi Taehyung. İkisi de sinirli gözüküyordu. Lee yumruklarını sıkmış karşısındaki küçük bedene gözlerini dikmişti.

"Gibisi fazla."

"Onların burada olduğunu nereden öğrendin ?"

"Tabi ki de Lisa'dan. Mark onu arayıp buraya davet etmiş. Olaylar yüzünden kabul etmedi ama Mark onunla buluşmak için ısrar etti. Şuan tek başına Lisa'nın yanına gidiyor. Diğerleri de burada işte."

"Ve onları takip ediyoruz çünkü onlar bir numaralı şüpheli." Dediğinde Jennie eğildiği yerden doğrulup ona baktı.

"Evet. Lisa konuşmaları sırasında Lee'nin ona çok düşmanca davrandığından bahsetti. Çocuk sanki...Onu yanlarında istemiyor gibiymiş. Belki de Lisa'nın onları araştıracağını düşünmüştür. Belki de hep birlikte bu işin içindedirler."

"Ve siz buna rağmen Lisa'yla Mark'ın buluşmasına izin mi verdiniz? " Dedi Taehyung sinirle. Jennie'nin dediği şeyleri oda düşünmüştü. Açıkçası en akla yatkın kişi Mark'tı çünkü okula girmesi ve dolaba o yazıyı bırakması çok kolaydı. "Ayrıca Lisa Jungkook'un evinde kalmıyor mu ?"

"Jungkook onları izleyecek. Onu merak etme ama eğer Mark katilse ona yakın olmak daha mantıklı!" Dedi Jennie Taehyung'ı da arabanın arkasına çekerken. Hızlı çekişiyle ikiside sendeleyip düştü.

"Ash geldi. O yüzden çektim seni! Hiç öyle kızgın bakma bana"

"Kızgın bakmadım!"

"Yüzünü ben görüyorum!"

"Bebeğim şimdi bunun zamanımı! Az sessiz olsan diyorum. Madem takip ediyoruz bari yakalanmayalım." Dedi Taehyung hızla. Jennie sakince kafa sallarken Tae kafasını arabanın dışarı çıkardı ve ilerideki üçlüye baktı. İkisi arasındaki kavga Ash'in gelmesiyle son bulmuştu. Ash Lee'nin sırtına atlamıştı. Sarang buna gülerken, Lee inmesi için kızla uğraşıyordu. Kız sonunda onların olduğu yönü gösterdi.

"Hadi gidelim" Dedi Ash gülerek. Lee'ye daha sıkı sarıldı. Lee bıkkınlıkla yürürken Sarang kıkırdıyordu. Taehyung Jennie'yi kendine biraz daha çekip arabanın yan tarafına doğru kaydı. Üçlü onların yanından geçip uzaklaşırken arkalarından bakıyorlardı.

"Lee ve kızın arasında bir şey olabilir mi ?" Dedi Jennie. Lee'nin soğuk tavrının kız gelince değişmesi ilgisini çekmişti.

"Hayır. Lee ve Ash arasında değil." Dedi Taehyung üçünün arkasından bakarken. Lee'nin yanında kıkırdayarak gülen çocuğa kaçamak bakışlarını fark ederek gülümsedi. "Lee ve Sarang'ın arasında..."

"Ne ?"

"Evet, evet öyle. Bakışlarından belli." Dedi Taehyung. Tanıdık bakışlardan. Taehyung Jennie'ye attığı kaçamak bakışlardan.

▪︎▪︎

"Buralarda olmalı." Diye söylendi Jisoo. Neredeyse bütün üst katı aramıştı ama telefonu bulamamıştı. Arkadaşlarına yardımcı olmak istiyordu ama elinden bir şey gelmiyordu. "Belki de okulda değil."

Gossip: XHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin