"Bu çantada cidden ne var ?" Diye söylenerek Jimin'in çantasını yatağa bıraktı Yoongi.
"Sürpriz" Dedi Jimin yol boyunca dediği gibi. Saat gece yarısını geçmişti ve sonunda hep birlikte otelin yolunu bulmuşlardı. Yarın çok erken saatte geri döneceklerdi.
"Ben duşa giriyorum. Sen ve sürprizin burada kalsın." Dedi Yoongi. Jimin gülerken banyoya ilerledi. Hızla duş alıp üzerini giyindi. Tam çıkmak üzereydi ki içeriden gelen müzik sesiyle kalakaldı. Kapıyı açtı ve küçük odalarına girdi.
"Jimin.." Dedi odaya girer girmez. Komidinin üzerinde bir plak çalar vardı ve plak içindeydi. Annesinin sesi tüm odada yankılanıyordu.
"Beğendin mi ?" Dedi plağı gösterip.
"Bunu sen mi açtın ?" Dedi Yoongi. Ne hissetmesş gerektiğini bilmiyordu.
"Senin plak aldığını öğrenince bende sana hediye almak istedim. Hata mı yaptım ?" Dedi Yoongi'nin öylece durduğunu görünce. Yoongi tepki vermiyordu. "Yo-yongi ben üzgünüm. Hemen çıkarırım. Ben sandım ki."
"Hayır." Dedi Jimin plak çaları durdurmaya çalışırken. "Hayır kalabilir ben sadece şaşırdım."
"Ah." Dedi Jimin. Ona döndüğünde Yoongi gülümsedi. "Sevindin mi ?"
"Çok dinlemek istediğim bir plaktı. Bu kadar hızlı olmasına sevindim." Dedi. Açıkçası evine gittiğinde çalamayacağını biliyordu. Hem ev halkı istemezdi, hem de tek başına buna cesareti edebilir mi emin değildi.
"Bu harika. Ayrıca şarkı çok güzel. Tam dans etmelik. Bence düğün şarkımız olabilir." Diye alayla konuştu Jimin. Yoongi onun bu haline güldü.
"Hadi deneyelim." Dedi elini uzatırken. Jimin şaşkınca ona baktı. "Hadii elimi tut."
"Ama burası küçük ve..ve ben dans edemem." Dese de Yoongi'nin elini tuttu. Yoongi onu büyük terasa çıkardı.
"Sen sadece bana tutun." Dedi Yoongi. Jimin'in beline elini atıp kendine çekti. Jimin'de ona yaslanarak ellerini boynuna doladı. Kafasını omzuna yasladı. Terası dolduran şarkıyla ikisi de yavaş yavaş sallanıyordu.
"Jimin iyi ki varsın." Dedi Yoongi. Ona söylemek istediği o kadar çok şey vardı ki konuşmaya başlasa sabaha kadar anlatırdı ama yapamadı. Basit cümlerle kendini ifade edemeyeceğini düşünüyordu.
"Sende iyi ki varsın Yoongi. Şuan o kadar huzurluyum ki...sırf sen varsın diye. Benimlesin diye." Dedi Jimin. Belki hata yapıyordu. Her seferinde varlığına ne kadar ihtiyacı olduğunu belli ediyordu ama Jimin buydu. Ona daha yeni kavuşmuşken bırakmak istemiyordu.
"Seni seviyorum bebeğim. Benim hayatım sensin." Dediğinde Jimin ona baktı.
"O zaman hayatını senden alma." Dedi. Ağlayacağını hissediyordu. Kendini tutmaya çalışıyordu. Onun yanında gözyaşı dökmek istemiyordu."Hayatın çok değerli haberin olsun." Dedi gülmeye çalışırken. Yoongi gülümsedi.
"Biliyorum. Çok değerlisin." Diye mırıldandı. Jimin'in yüzünü sanki ezberlemek istercesine inceliyordu.
"Bakma şöyle." Dedi Jimin gözlerini kaçırırken. "Sen öyle bakınca...sanki çok güzelmişim geliyor..."
"Ahh Jimin ne kadar güzel olduğundan haberin yok." Dedi Yoongi eğilip dudaklarına bir öpücük bıraktı. Şarkı değişti. Jimin Yoongi'ye biraz daha sıkı sarıldı.
"Bu şarkı tanıdık geliyor." Dedi Jimin. Yoongi'nin gerildiğini hissettiğinde ondan ayrıldı biraz. "Ah bu şarkı o şarkı işte! Yoongi odanda çalan şarkı. Tabi onu bir erkek söylüyordu." Dediğinde Yoongi onu terasta bıraktı ve içeri girip müziği kapattı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gossip: X
Mystery / ThrillerYonsei Lisesinde ne kadar sıradan olabilirse o kadar sıradan bir gün başlamak üzereydi. Tabi okulun binasına bileklerinden asılı duran cesedi görene kadar herkes böyle düşünüyordu.