18. Git bile diyemiyorsun.

435 37 93
                                    

"Tamam bende Jin'le geçiyorum o zaman." Dedi Jisoo. Herkes ayrılmıştı. İkisi arabaya biner binmez Jin kaloriferi açtı.

"Evet seni eve mi bırakayım ?"

"Benden bu kadar kolay kurtulmak mı istiyorsun ?" Dediğinde Jin ona döndü.

"Hayır ben düşündüm ki eve gitmek istersin. İstediğin başka bir şey mi var? Ben müsaitim. Yani hep müsaitim. Sen istersen.."

"Yemek yiyelim mi ?" Dedi Jisoo. Jin direk arabayı çalıştırdı. "Sizin restorantta"

"Ah bilemedim."

"Neden ? Ailenle ilgili mi ?"

"Üzerime fazla düşüyorlar bu aralar. Olaydan sonra yani. İtalya'daki gidip gitmek istemediğimi bin kere sordular. Hepsi gitmemi istiyor."

"Aşçılık eğitimi için mi ?" Dediğinde Jin kafa salladı. "Peki sen ne istiyorsun ?"

"İtalya..Bilemiyorum. Reddettim kesinlikle. Bir gün ailedeki herkes gibi gitmek zorunda olsam bile şuan doğru zaman değil."

"Bence erken eğitime başlamak daha iyi olabilir. Gitmenin bir sürü faydası var." Dedi Jisoo. Gitsin istemiyordu. Onu uzağa yollama fikri bile kalbini ağrıtıyordu.

"Yani gitmeliyim ?" Dd Jin. Kızın ona gitme demesiyle bile İtalya konusunu sonsuza kadar reddederdi ama Jisoo gitme diyecek kız değildi.

"Neden burada kalasın ki ?"

"Çünkü sen buradasın." Dedi Jin. Belki de ilk defa ona bu kadar açık olmuştu. Jisoo kızarak kafasını çevirdi ve ortamdaki ciddiyeti bozmak için kahkaha attı. Bu zamana kadar Jin ile yaptığı en ciddi konuşma buydu zaten.

"Komik değil Jisoo." Dediğinde kahkahası yarım kaldı. Ciddi bir şekilde Jin'e döndü.

"Ne demek bu ?"

"Neye çekmek istiyorsan"

"Bir şeye çekmek istemediğim için gülüp geçiştirdim."

"Peki öyle olsun. Belli ki ailemle uğraşmak daha kolay olacak." Dedi gaza yüklenirken. Jisoo ise kafasını tekrar cama çevirdi ve araba restoranın önünde durana kadar ikiside tek kelime daha etmedi. Sonunda indiklerinde Jin arabayı valeye verdi ve Jisoo'nun içeri geçmesini bekledi. Jisoo içeri girer girmez içeride garsonlara bir şeyler diyen kadın ona döndü ve koşar adım sarıldı.

"Hoşgeldiniz. Bu ne güzel sürpriz."

"Merhaba-"

"Anne onu biraz rahat bırak."

"Sus bakayım sen. Aramıza girme" dediğinde Jisoo kıkırdadı.

"Açsınız dimi?  Bir şeyler hazırlatayım."

"Baya açız."

"Geçen oturun ikiniz. Hemen hazırlatıyorum." Dedi ve o garsona dönerken ikisi bir masaya oturdu.

"Daha kibar olsana"

"Bu aralar bunaldım sadece. Denerim." Dedi Jin. Az önce arabada olan muhabbetten dolayı zaten değişik hissediyordu.

"Evet geldim. Jisoo nasılsın güzelim ?"

"Harika. Hayat devam ediyor işte. Dönem başında olanların en büyük kanıtı."

"İyi olmana sevindim." Dedi kızın elini tutup. "Sizin için çok zor bir durum. Jin gibi sizin de buradan biraz uzaklaşmanız daha iyi olur."

"Of anne yine başlama lütfen."

"Jisoo ona bir şey de. İtalya'daki gitmesi daha iyi olacak."

"Gitmesi gerektiğini söyledim Bayan Kim ama sanırım dinlemeyecek. Jin'i biliyorsun. Hep kendi istediğini yapar."

Gossip: XHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin