Yoongi evin yeni düzenlenen bahçesine baktı. Tabi eskisi gibi değildi. Arkadaşlarının yeni yaptığı bahçe darmadağındı. Kenardaki ışıklar sökülmüş yere atılmış, minik şelale kırılmış, masa devrilmiş ve rengarenk çiçekler ezilmişti. Arkadaşlarının sorf onu mutlu etmek için uğraştığı her şey mahvolmuştu. Yoongi bu görüntüye daha fazla bakamayacağına karar verip eve ilerledi. Kapı hafif aralıktı. Kapıyı itse de içeri girmeye cesaret bulamadı bir an.
"İçeri gel buradayım." Dedi kadın. Yoongi derin bir nefes alıp içeri girdi. Kendine çevrilmiş silahla yine durakladı.
"Jiletler işe yapamayınca silaha mı geçtin ?" Dedi alayla. Korkusunu belli etmeyecek ve onunla alay edecekti. Bu kadına yenilmeyecekti.
"Merak etme jiletler seni bekliyor. Bana telefonunu at." Dediğinde Yoongi onu dinledi.
"Bu kadar aksiyona gerek yok. Lisa'yı bırak ve istediğin her şeyi yapayım. Bir kişi daha benim yüzümden zarar görmesin."
"Kes sesini ve otur." Dedi sandalyeyi gösterip. Yoongi onu dinlerken sandalyenin hemen yanındaki masadaki jiletlere bir göz attı.
"Sırada ne var ? Sence Lisa'nın iyi olduğuna emin olmadan kendime bir bok yapar mıyım ?"
"Lisa iyi." Dedi ve şöminenin üstündeki raftan telefonunu aldı. Birini aradıktan sonra sesi hoparlöre aldı
"Sarang"
"Geliyor musun? " dedi çocuk.
"Şuan değil. Lisa ile konuşmam lazım."
"Bekle." Dedi ve bir kaç saniye sonra Lisa'nın büyük ihtimalle Sarang'a siktir git demesiyle Yoongi gülümsedi.
"Lisa bence konuşmak istersin çünkü karşımda bir kedi var." Dedi alayla.
"Yoongi ?" Dedi Lisa. Yoongi bu kadar kolay anlamasına surat buruşturdu. "Yoongi ne halt ediyorsun ? Neden onunlasın ?"
"Lisa ben iyiyim. Seni kurtaracağım korkmana-"
"Tamam bu kadar yeter." Dedi ve telefonu kapatıp eski yerine koydu. "Sana iyi demiştim. Zaten şuan oradaysa senin yüzünden."
"Evet psikopat çocuğun onu kaçırmasını ben istedim" Dedi Yoongi sinirle
"Sen ölseydin, eğer bu kadar basit bir şeyi bile becerebilseydin tüm bunlar olmayacaktı." Diye bağırdı kadın
"Sen neden bahsediyorsun be manyak kadın ? Güya teyzemsin ama yaptığın boklara bak! Hiç tanımadığın çocuğu tutuyorsun farkında mısın ?" Dedi sinirle.
"Tanımadığım ? Ha sen daha olayı anlamadın dimi ? Sarang benim oğlum gerizekalı"
"Ah ne güzel aile buluşması." Dedi Yoongi. "Psikopat teyze, sosyopat bir kuzen, ölü anne ve baba. Ne eksik ? Bilmediğim başka sik var mı ?"
"Teyzeni de ölü kategorisine koy lütfen çünkü senin gibi bir aptal asla ailemden olamaz. Hatta ona kuzenlerden birini de ekleyelim." Dedi kadın. Yoongi anlamayarak kaşlarını çattı. "Evet dahi ben teyzen değilim. Ah lanet olsun o kadar iyi bir plan yapmıştım ki..Sen olmasaydın şuan bununla uğraşmak zorunda kalmazdım."
"Ne diyorsun sen ? Ne planı ? Sen kimsin? "
"Yıllar süren tanışıklıktan sonra en azından ölmeden önce birbirimizi düzgünce tanıyalım. Ben Go Mira."
"Şu aranan kadın." Dedi Yoongi. Polisler karakolda ona bu ismi sorduklarında biraz araştırma imkanı olmuştu ve kadının bir katil olduğunu öğrenmişti. Tabi internette bulduğu fotoğrafa benzemiyordu ama günümüzde bu pekte imkansız değildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gossip: X
Mystery / ThrillerYonsei Lisesinde ne kadar sıradan olabilirse o kadar sıradan bir gün başlamak üzereydi. Tabi okulun binasına bileklerinden asılı duran cesedi görene kadar herkes böyle düşünüyordu.