11. GossipX aramızdan biri.

448 33 75
                                    

Yonseigossiphigh: Tamam toplanın toplanın

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yonseigossiphigh: Tamam toplanın toplanın. Hoseok'u hepimiz tanıyoruz. Hatta hepimiz seviyoruz. Sevmeyen var
mı?
Hadi ama gençler Rosé ile ayrıldığında oturup ağlayanlar bile vardı.

Neyse olaya gelelim. Bilirsiniz Yonsei burslu öğrencilerini asla ama asla ifşa etmez. Lakiiin Hoseok'un bu burslu öğrencilerden biri olduğunu hatta ve hatta Rosé ile bu yüzden ayrıldıklarını biliyor muyduk ? Eh şimdi öğrendik işte.

Hoseok anasınıfında Yonsei'ye girme hakkını kazanan ilk bursu öğrenci. Onu tebrik etmek gerek. Rosé ise...Rosé ise sıradan Yonsei'li işte. Para ve şöhretsiz bir hiç. Bu yüzden çocuğa tekmeyi koymuş...üzücü çünkü bu aralar 11/A ultra en iyi sınıf biziz sınıfı bir arada takılıyor. Eh tabi bunun sebebi Hoyeon'da olabilir.

Sevgiyle ve dedikoduya kalın çünküü eh başka neye ihtiyaç var ki ?- GossipX

Hoseok elleri titreyerek telefonuna bakıyordu. Okul bahçesinin önündeydi. İnsanların ona baktığını görüyordu. Gitmesi gerekiyordu. O sırada yukarıdan mesaj bildirimini gördü.

Jennie: Dersi ekin. Kulüp odasına gelin.

Gitmeyecekti o odaya falan. Geri geri bir adım attığında birine çarptı. İnsanlar fısıldıyordu. Onun hakkında konuşuyorlardı. Arkasına döndüğünde Jin'i gördü.

"Nereye ? Mesajı almadın mı ?"

"Be-benim gitmem gerek." Dedi ona bakmadan. Kafası yerdeydi.

"İçeri girelim Hoseok." Dese de Hoseok kafasını iki yana salladı.

"Hadi Hoseok." Dedi kolunu tutarken. "Sizde dağılın "

"Cidden o bursluyla mı takılacaksın ?" Dedi bir çocuk. Jin sinirle ona baktı.

"De-"

"Hepiniz çenenizi kapatıyor ve siktir olup gidiyorsunuz neden mi ?" Dedi yeni gelen Jungkook. "Çünkü ben öyle istiyorum. Hadi şimdi dönün. Pislik suratlarınızı görmek istemiyorum"

"Ben gitmeli-"

"Evet evet gitmeliyiz. Kulüp odasına çünkü Jennie beklemekten nefret eder" dedi ikisinin koluna girerek ve hiç zorlanmadan onları okulun bahçesine soktu. Hızlı adımlarla okula girerken onlara bakan herkese gözünü dikmeyi ihmal etmedi. Sonunda üçlü odaya girdi. Herkes oradaydı ve garip bir sessizlik vardı. Hoseok onlara baktı ve Rosé ile göz göze geldi.

"Sen yaptın dimi ?" Dedi kıza doğru giderken. "Sen söyledin!"

"Ben yapmadım Hoseok" dedi Rosé hızla.

"Bir tek sen biliyordun!"

"Ben yapmadım yemin ederim. Ben değildim." Dediğinde Lisa aralarına girdi

"Kızıma bağırma Hobi. Sakin ol önce." Dediğinde Hoseok bir kaç adım uzaklaştı ve oradakilere baktı.

"GossipX aramızdan biri."

Gossip: XHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin