Kwon Jiyong okuldaydı. Öğrencilerle konuşuyor ve parmakları arasında zarifçe yanmamış bir sigara tutuyordu. Tamamen kot giyinmişti. Yine kot ceketinin altından silah kılıfı gözüküyordu. Bu sefer ki siyahtı. Siyah saçları biraz dağınıktı ama o kadar güzel gözüküyordu ki herkes bilerek yapıldığına emindi. Ensesinde ki dövme gözüküyordu. Tek kulağında bir kaç tane küpe vardı ve Jennie onu izliyordu.
"Napıyorsun ?" Dedi Jungkook onu durmuş komiseri izlerken görünce.
"Not almıyor." Dedi Jungkook'a ve adamı izlemeye devam etti.
"Gerek duymuyordur."
"Başka bir şey için burada." Dediğinde Jungkook kolunu Jennie'nin omzuna attı.
"Sende dedektif misin ?"
"Bu adamla iyi olmamız gerek Jk." Dedi Jungkook'a dönerken. "Çünkü gossipx i bulmamız yardımcı olacak."
"O nasıl olacak ? O sayfada bir tek öğrenciler var. Yani paylaşılanları görmemiştir bile. Ayrıca adam bizi katil sanıyor." Dedi Jungkook.
"Ona anlatacağım. İşbirliği yapacağız. En azından şu gossipx bulunana kadar." Dediğinde Jungkook gülümsedi.
"O zaman harika zamanlama." Dediğinde komiser onlara yaklaşıyordu.
"Git Jungkook. Onunla tek konuşmam daha iyi. Her şeyi bilmesine gerek yok."
"Emin misin ?"
"Evet konuştuklarımızı anlatırım kulüpte." Dediğinde Jungkook kafa salladı ve okula ilerledi. Bay Kwon kızla göz göze gelince gülümsedi.
"Bayan Kim ne güzel bir gün dimi ?" Diye söze başladı. Jennie duvara yaslandı.
"Öyle. Yılbaşına iki gün olmasına rağmen daha fazla kar yağmayacakmış. Havalar gayet güzel." Dediğinde Jiyong'da onun gibi duvara yaslandı. Okun bahçesi labirent gibiydi. Her yerde minik ağaçlar ve banklar vardı.
"Öğrenciler fazla tedirgin. Katilin okuldan biri olduğuna eminler. Ölmekten korkuyorlar ama bana sen rahat gibi geldin."
"Emin olun en çok ben istiyorum katilin bulunmasını ama o bok çuvalı kimse bana bir şey yapamaz çünkü aptal değilim." Dediğinde Jiyong kaşlarını çattı.
"Hoyeon aptal mıydı sence ?"
"Gece okulda tek olacak kadar."
"Jennie Kim yalnız öğrendiğim yeni bir bilgi var. O gece okulda tüm 11. Sınıflar varmış." Dediğinde Jennie yavaşça ona döndü. "Ve hiç biriniz bana bunu söylemediniz."
"Çünkü bu bir gelenek. Aramızda olan bir şey ve hepimiz gece yarısı ayrıldık." Diye yalan attı. Jennie oradaydı. Taehyung'la beraber oradaydı. Jin ve Hoyeon'u duydu. Jisoo'nun koşarak gidişini gördü. Bir çok şeyi gördü.
"Evet onu da duydum merak etme. Ah ne diyordum ? Bir de şey duydu-"
"İlgilenmiyorum. Sana bir teklifim var. Aramızda kalacak ve katili bulmaya yardımcı olabilecek bir şey." Dediğinde Jiyong'un ilgisini daha çok çekti.
"Önce teklifi alayım"
"Biri var. Bizim okul öğrencilerinin olduğu bir sayfamız var. Genelde klasik şeyler paylaşılır. İtiraf sayfaları gibi, alınan ödüller falan fistan. Bir kaç hafta önce hesap hacklendi. Gossipx diye biri tarafından. Bizimle ilgili şeyler paylaşıyor. Sadece bizim sınıfla ilgili. Kim olduğunu bulmak için gidip bir kaç arkadaşla konuştum ama yapamadılar. Kim olduğunu bulursan belki katil odur ."
"Hem de size yardımcı olmuş olurum." Dedi Jiyong ve kızla göz göze geldi. Jennie içinde bir umut kabul etmesini beklerken Jiyong gülümsedi. "Ama yapamam."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gossip: X
Mystery / ThrillerYonsei Lisesinde ne kadar sıradan olabilirse o kadar sıradan bir gün başlamak üzereydi. Tabi okulun binasına bileklerinden asılı duran cesedi görene kadar herkes böyle düşünüyordu.