46. Anlaşma teklifi.

291 32 78
                                    

"Hoseok!" Diye bağırdı Rosé elindeki kocaman Hoseok 1. Yazan pankartı sallarken. Jimin'de ona güldükten sonra katılma kararı alıp bağırmaya başladı. Yoongi onu izliyordu. Dün ne olduğunu konuşmamışlardı. Jimin ağlamamıştı. Sürekli gülüyordu ama Yoongi onun bir yerde patlayacağını biliyordu.

Bütün ekip buradaydı. Sahnede duran ve dansına başlamak üzere olan Hoseok'u destekliyordu. Hoseok o kadar heyecanlıydı ki adını bağırıp ona el sallayan grubu duymuyordu bile. Okulun spor salonu tıklım tıklım doluydu. Bu da bir gerekçe olabilirdi tabi.

"Ah bizi duymuyor bile." Diye pes etti sonunda Jimin. Surat asıp Yoongi'ye yaslandı. Yoon refleks olarak elini onun beline doladı. Boşta kalan elini ağzına götürdü.

"J-Hooooooooooooope!" Diye bağırdı. Bütün salon sustu. Herkes aynı anda onlara dönerken Hoseok'ta dönmüştü. Yoongi kafasını eğip sevgilisine baktı.

"Bak duydu" diye mırıldanırken Rosé'nin biz buradayız diye bağırışı da duyuluyordu.

"Yayaya dün izledim. Kesin birinci olacak." Dedi Jisoo. Hepsi o kadar heyecanlıydı ki. Her yıl izleseler de ilk defa Hoseok diye bağırabiliyorlardı. İlk defa ona destek olduklarını belli ediyorlardı.

"Birinci olacaklar tabi. Bu sefer adaletsizliğe izin vermeyeceğim." Dedi Rosé. Jennie ise yavaşça Yoongi'ye yaklaştı.

"Çıkışta Bay Kwon ile buluşacağız. Sen, ben ve o." Dedi kulağına. Yoongi kafasını kaldırıp kıza baktıktan sonra yavaşça kafa salladı. Müzik başladı ve herkes kafasını sahneye çevirdi.

Hoseok oradaydı. Sahne için yaratıldığı belliydi. Hareketleri çok doğal geliyordu. Sanki dans etmiyormuş gibi. Çok uyumluydu ve grupta deliler gibi Hoseok diye bağıran Rosé'nin bile sesi kesilmişti. Dans bittiğinde Hoseok soluklanmak için durdu. Rosé bir çığlık attı. Bütün salon alkışlarken kız Jimin'e doğru bayıldı. Küçük bedeni kızı zorla tuttu.

"Tutma! Tutma beni bayılacağım!" Dedi Rosé. Jimin onu zorla kaldırdı.

"Harikaydı!" Dedi Namjoon

"Evet en az benim kadar" Dedi Jin gülerek. Hoseok aralarına katıldığında son bir kaç yarışmacı daha çıktı. Hüri sonuçları hallederken Jennie'nin telefonu çaldı ve konuştuktan sonra Yoongi'ye çıkmaları gerektiğini söyledi.

"Evet arkadaşlar sonuçlar hazır." Dedi müdür.

"Sonucu öğrenelim öyle çıkarız." Dedi Yoongi. Etrafına bakındı. "Bu arada Lisa nerede ?"

"Orada." Dedi Jungkook çenesiyle bir noktayı işaret ederken. Lisa Mark ile salonun öteki tarafındaydı.

"Sonuçlara göre bu yıl ki Londra dans bursunu 2. Sınıflardan Kim Yoon Ha kazandı." Dediğinde bütün grup kalakaldı. Hoseok'un suratı asıldı. Jimin Yoongi'den ayrıldı.

"Ne ?" Dedi Rosé sinirle.

"Bu saçmalık!" Diye bağırdı Jennie. Rosé seyircilerin arasından öyle bir fırladı ki kimse onu tutamadı.

"Rosé bunu halleder. Gitmeliyiz." Dedi Jennie Taehyung'a

"Merak etme bende burada onunlayım. Siz gidin." Dediğinde Jennie kafa salladı ve ikisi salondan çıktı.

"Siz benimle dalga mı geçiyorsunuz? " Diye bağırdı Rosé

"Rosé sonuçla ilgili bir sorunun mu var? " Dedi müdür

"Evet var! Bence buradaki herkesin var. Tamam Yoon Ha kötüydü demiyorum asla ama Hoseok'un ondan çok daha iyi olduğunu, o dans ederken bütün seyircilerin ona eşlik ettiğini de gördü herkes."

Gossip: XHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin