"Otelde kalacağız. Biliyorum kısa bir tatil ama yine geliriz." dedi Jennie. Herkes yol yorgunluğuyla kafa salladı. Sonunda otele vardıklarında ikili olarak kalacaklarını öğrenip anahtarları aldı.
"Ben Junkook'la mı kalacağım ?" dedi Lisa Jen'e yaklaşıp. Jen kafa sallayıp ona baktı.
"Sevgilin varken abinle kalman biraz garip olurdu. Joon şüphelenmesin diye" dedi Jennie. Namjoon ise tek başına kalıp kafa dinleyeceği ve Jennie sayesinde en güzel odayı aldığı için seviniyordu.
"Herkes biraz dinlensin o zaman. Saat zaten erken. Öğleden sonra buluşuruz." dediğinde herkes odalarına gitmişti. Jimin ve Yoongi odaya girdi.
"Aa bak kule buradan gözüküyor." dedi Yoongi pencereyi işaret edip. "Yani gitmemize gerek kalmadı."
"Yoongi seninle daha fazla anı biriktirmek istiyorum. Yani o kuleye gidilecek." dediğinde yatağa oturuyordu. "Sonra..yeterli anımız olunca istediğini yapmana izin vereceğim"
"İstediğimi mi ?" dedi Yoongi hemen yanına otururken.
"Evet istediğini." dedi Jimin. İstediğin her şeyi. Gitmek istersen bile gidebileceğin o yeri bile. Her şeyi kabul edecekti Jimin. Onun için
"Peki ne zaman yeterli anımız olacak ?" dedi Yoongi onu anlayarak. Jimin acı bir şekilde gülümsedi.
"O kadar mı zor senin için ?" diye mırıldandı. Yoongi'ye baktı. Ona baktığında bile zor olduğunu görüyordu. Kelimelere ihtiyacı yoktu. Jimin onu anlıyordu. "Yaa bak Jennie bize torpil geçmiş resmen. Gece kule buradan çok güzel gözükür. Balkonda kocaman."
"Evet." dedi Yoongi sadece. Kapı çaldığında kalkıp kapıyı açtı. Jennie simsiyah giyinmiş bir şekilde kapıda duruyordu.
"Hadi gidelim"
"Tamam"
"Siz ne çeviriyorsunuz bilmiyorum ama sevgilimi benden bu kadar çalman hoş değil. Kıskanıyorum." dedi Jimin. Jennie gülümsedi.
"Merak etme hemen geleceğiz. Bunun için üzgünüm"
"Sorun değil sadece şaka yapıyorum. Biraz dinleneceğim. Sonra iki ekilen insan olarak Taehyung'la tatlı yemeğe gideriz." dediğinde Jennie onlara yetişeceklerini söyledi ve ikili otelden çıktı. Kapıda onları bekleyen taksiye bindiler.
"Nereye ?"
"Evime. Flash orada." dedi Jennie. O belleğe ihtiyacı olacağını düşünmediği için onu buraya, uzak bir yere saklamıştı. Lakin hayat beklenmedikti.
Büyük bahçeli bir evin önünde durdular. Jennie eve girerken Yoongi arkasındaydı. Evin bahçesinde temiz bir havuz vardı. Buraya gelmeseler bile burada rutin bir temizlik yapıldığı belliydi.
"Neden Taehyung'la yapmıyorsun bu şeyleri ?"
"Şikayetçi misin ?" dedi Jennie. Hayır şikayetçi değildi. Sadece sebebini merak ediyordu. Taehyung'ta iyi bir ortaktı. "İlk olarak biraz sakar ve çabuk panikliyor. İkinci olarak ona borçlu hissediyorum. Bu yüzden bu işe karışmasını pek istemiyorum."
"Olanlar yüzünden mi ?"
"Taehyung bunu hak etmedi." dedi Jennie eve girerken. "O...benim korkak olmamdan dolayı çok şey yaşadı"
"Ben öyle düşünmüyorum. Kendi de korkaklık yaptı. Jessi'yi onaylamayabilirdi. Bu onun kararına kalmış bir şey."
"Ama değil. Biliyorsun.. aileler bir şey ister ve alır." Dediğinde Yoongi düşündü. Ailesinin ondan istediği şeyi düşündü. Bileğindeki izleri, başaramadıklarını. İstediklerini alacaklar mıydı ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gossip: X
Mystery / ThrillerYonsei Lisesinde ne kadar sıradan olabilirse o kadar sıradan bir gün başlamak üzereydi. Tabi okulun binasına bileklerinden asılı duran cesedi görene kadar herkes böyle düşünüyordu.