"Jimin." Dedi Yoongi. Çocuğu kendine doğru çekip arabasına yaslandı.
"Biliyorum biraz vakit geçirmek istedin ama şu korumalar yine geldi. Annemle de bu konuyu daha konuşamadım. Biraz...olaylı geçti günlerimiz." Diye açıkladı Jimin. Yoongi gergin duruyordu. Herkes okuldan çıkarken Jimin'e biraz daha sokuldu.
"Burada bekle." Dedi sonunda çocuktan ayrılırken
"Yoo-"
"Jimin sadece burada kal geliyorum." Dedi ve hızla yürümeye başladı. Okulum çıkış kapısını geçti ve yaya geçidine ilerledi. Jimin arkasını dönüp giden kişiyi o an fark etti. Adam hızla uzaklaşırken Yoongi adamın kolunu tuttuğu gibi çekti ve adamın boğazına yapıştı.
"Kimsin ?" Dedi sinirle. Adamı geçen günde fark etmişti ama Jennie ve Taehyung'ın olayı patlayınca geçiştirmişti. Yine aynı adamı burada onlara bakarken görünce nevri dönmüştü.
"Bırak beni." Dedi adam hızla. Onlara doğru koşan Jimin'e göz ucuyla bakıp Yoongi'nin elinden kurtulmaya çalıştı.
"Sana son kez soruyorum. Yoksa polisi arayacağım." Dedi Yoongi. Olayı gören Jungkook ve Taehyung onlara doğru gitmeye başlamıştı bile.
"Yoongi napıyorsun sen ?" Diye bağırdı Jimin aralarına girerken
"Karışma Jimin. Sana orada bekle dedim." Diye çıkıştı. Adam neden onları izliyordu öğrenecekti.
"Yoongi! Lütfen sakin ol. Ayrılın önce"
"Sana beni bırak dedim!" Diye çıkıştı adam kurtulmaya çalışırken. Yoongi ise inatla daha çok sıktı adamın yakasını.
"Neden bizi izliyorsun cevap ver ?"
"Sizi mi izliyor ?" Dedi Jungkook sinirle. Onlara daha çok yaklaşıp adamın kolunu yakaladı. "Kimsin sen ?"
"Sizi izlediğim falan yok! Beni rahat bırakın çocuklar. Herhangi bir kavga çıksın istemiyorum. Gideceğim."
"Öyle mi? " Dedi Taehyung alayla. Artık arkalarından iş çeviren bütün yetişkinlerden bıkmıştı. "Tamam polisi arıyorum."
"Kesin şunu. Sizinle bir işim yok."
"O zaman neden geçen günde buradaydın? Seni gördüm" Dedi Yoongi bağırarak. Adam Jimin'i izliyordu. Jimin'e bir şey yapacağı düşüncesi bile canını yakıyordu.
"Be-ben" Dedi ama devam etmeden onları itiştirip kaçmaya çalıştı. Ani hareketiyle çocukların elinden kurtulsa da Jimin itişmeyle yere düştü.
"Jimin! Bebeğim iyi misin? " Dedi Yoongi yanına eğilirken. Diğer iki çocukta onu kaldırmak için Jimin'i tutarken adam kalakaldı. Jimin'e doğru koşup kolundan tuttu.
"İyi misin ?"
"Ben iyiyim ama hepiniz beni tutarken kalkamam." Dediğinde Yoongi çocuğun soyulan avuç içini gördü. Hızla Jimin tutan adamı itti. Ayağa kalkarken adamın suratına bir yumruk geçirdi.
"Ona dokunma orospu çocuğu!" Diye bağırırken bir yumruk daha geçirdi. Jungkook ikili arasına girerken Jimin ayağa kalkmıştı.
"Yoon-"
"Sen kimsin de benimle bu şekilde konuşabiliyorsun?" Dedi adam sonunda sinirle
"Yah bayım ileri gidiyorsunuz. Suçlusunuz. Bir sapık gibi bizi izledikten sonra bu tepkimiz az bile! Suçlu olmanıza rağmen sizden açıklama bekliyoruz. En başından polisi aramalıydık!" Dedi Jimin sinirle. Yoongi'yle kimse o şekilde konuşamazdı.
"Sizi izlemediğim söyledim."
"Ya siktir g-"
"Sana mı inanacağım sevgilime mi ?" Dedi Jimin Yoongi'nin lafını keserek. "O izledin diyorsa izlemişsindir."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gossip: X
Mystery / ThrillerYonsei Lisesinde ne kadar sıradan olabilirse o kadar sıradan bir gün başlamak üzereydi. Tabi okulun binasına bileklerinden asılı duran cesedi görene kadar herkes böyle düşünüyordu.