"Hayır Lisa. Gitmiyorsun."
"Şu arabayı kenara çek. İneceğim."
"Lisa!" Diye bağırdı Jungkook. Diğerlerinden ayrılır ayrılmaz kızı zorla arabaya bindirmişti ama aklına başka fikir gelmiyordu işte.
"Jungkook bana bağırmayı kes. Gideceğim dedim sana."
"Neden yapıyorsun bunu bana ? Belki de katil onlar! Jimin'e neler yaptılar sende duydun. Hiç mi korkmuyorsun ?"
"Korkmuyorum çünkü yanımda sen varsın." Diye bağırdı Lisa. "Sen varsın ve ararsam geleceksin. Beni bulacaksın biliyorum"
"O her zaman olmaz Lisa. Ya yetişemezsem ya sana zarar verirlerse! Ya yanına gelemezsem, seni bulamazsam ne olacak ? Beni arkanda böyle panik içinde bırakman..gerçekten bunu yapacak mısın ?"
"Anlıyorum ama onlar bize bu kadar zarar vermişken...ekimin tersiyle mi iteyim bunu! Bir şeyler bulabilirim Jungkook. X onlardan biri olabilir!"
"Ya olursa olsun! Haber yaparlarsa yapsınlar. Ne istiyorlarsa Lisa. Bırakalım bu işi Bay Kwon halletsin"
"Hayır. Kararım kesin. Oraya gidiyorum." Dedi Lisa.
"Korkuyorum anlamıyor musun ?" Diye bağırdı Jungkook. Ona bir şey olmasından ölesiye korkuyordu ama kız hala netti bu konuda. Arabayı kenara çekti. "Gitmek istiyorsan git ama biter Lisa. Burada biter her şey."
"Öyle mi ?" Dedi Lisa. Jungkook bunu istemiyordu. Belki vazgeçer diye söylemişti. Vazgeçmesini istiyordu. Onunla kalmasını.
"Lisa lütfen."
"Başınıza bir bok gelmesindense benim başıma gelsin. Birinizi daha...Jimin gibi görmeye dayanamam" Dedi ve arabadan indi.
▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎
"Evde yine kafayı yemiş durumda" Dedi Namjoon. Jin ve Jisoo'yu evlerine bırakıyordu.
"Haline şükretmen gerek. Benimkiler hala İtalya'ya git diyip duruyor." Dedi Jin. Jisoo kaşlarını çattı ve öne doğru gelip kafasını iki koltuğun arasından geçirdi.
"İtalya mı ? Bana bunu söylemedin ?"
"Önemsiz bir konu. Biraz kavga falan ettik..ama düzelirler."
"Hiç sanmıyorum." Dedi Namjoon. "Aileler geleceğimiz hakkında hep fazla endişeliler. Benim seninle konuşmamı istemişlerdi hatırlıyor musun ?" Dedi Namjoon gülerek
"Evet. Jisoo'nun da burada kalmam için en büyük etken olduğunu söylüyorlar."
"Ah öyle mi ?" Dedi Jisoo. Bilmediği bir sürü şey öğreniyordu. Jin ona döndü.
"Bebeğim istediklerini düşünsünler."
"Jin onlar senin ailen ve...senin geleceğin. Bunu sende istiyordun önceden. İtalya'daki kursa gitmeyi, sonra restoranların başına geçmeyi. Şimdi istememen de garip."
"Sizi burada nasıl bırakırım ?" Dedi Jin.
"Bana bunları anlatmadın bile. Ne o ailen benimle görüşmeni de yasakladı mı ?" Dedi alayla. Jin ve Namjoon bir saniyeliğine göz göze geldiler. "Ne ? Yasakladılar mı ?"
"Bebeğim bu-"
"Namjoon sen söyle!" Dedi Jisoo. Jin'in onu yumuşatmak için her şeyi söyleyeceğini biliyordu. Doğrular hariç her şeyi.
"Söylediler." Dedi Namjoon. "Ama sevgili olduğunuzu bilmiyorlar ki!"
"Bilmiyorlar mı ?" Dedi Jisoo Jin'e dönerken. Jin dudağını ısırdı. "Jin bir şey sordum ?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gossip: X
Mystery / ThrillerYonsei Lisesinde ne kadar sıradan olabilirse o kadar sıradan bir gün başlamak üzereydi. Tabi okulun binasına bileklerinden asılı duran cesedi görene kadar herkes böyle düşünüyordu.