"Ah bu kulüp iyi oldu ha ?" Dedi Lisa yatakta uzanırken. Jungkook pantolonunu eline aldı ve giymeye başlarken kafa salladı. "Hep birlikte olursak daha da hızlı buluruz"
"Aynen" dedi Jungkook. Büyük odada gömleğini arıyordu. Lisa onu izliyordu.
"Gömleğin koltuğun kenarında Jungkook." Dediğinde Jungkook koltuğa yanaştı. "Gerçekten böyle mi yapacaksın ?"
"Ne yapıyorum ki ?" Dedi gömleğini üzerine geçirip. Lisa göz devirdi.
"Bana orospu gibi hissettiriyorsun." Diye mırıldandı. "Benimle sevişip gitmek yerine biraz konuşabiliriz ? En azından kendimi iyi hissederim."
"Biri görebilir Lisa" dedi Jungkook hızla. Lisa tüm bu endişesini anlamıyordu. Bu yakalanma korkusunu sürekli yaşıyordu.
"Lanet olsun Jungkook sikik bir oteldeyiz! Bizi bu dört duvar arasında kim görebilir ?" Dedi yataktan kalkarken. Jungkook gömleğini iliklemek bırakıp kıza baktı. Yerdeki sutyenini alıp giymeye başladı. "Siktir etsene. Defol git."
"Lisa bunu konuşmuştuk"
"Madem bu kadar korkacaksın belki de bu saçma şeyi bitirmeliyiz."
"Bunu istemediğini biliyorum." Dedi Jungkook gömleğini ilikler iliklemez ve ceketini aldı.
"Ne istediğimi bilemezsin ?"
"Bir kaç dakika önce yatakta öyle demiyordun" dedi ve kapıya ilerledi.
"Tam bir şerefsizsin"
"Sende bu şerefsizle yatıyorsun." Dedi çıkmadan önce ve son kez kıza baktı. "En başından beri böyleydik Lisa. Şimdi neden bu triplere giriyorsun anlamıyorum ama devam edeceksen belki de bitmeli." Dedi ve odadan çıktı. Lisa bıkkınla yatağa oturdu. Komedinin üzerindeki telefona baktı. Jennie mesaj atmıştı. Hızla eline telefonu kaptı ve arama tuşuna bastı. Artık susmayacaktı. En azından Jennie'ye karşı. Onu arayacak ve her şeyi anlatacaktı. Bunu artık taşımak istemiyordu. En yakın arkadaşlarından bile saklamak istemiyordu.
"Lili ? Neredesin sen ?" Dediğinde Lisa boş odaya baktı. Ona ülkenin en iyi otelinde az önce Jungkook ile seviştiği, bunu neredeyse iki yıldır yaptıklarını ve Jungkook'un her seferinde onu öylece bırakıp gittiğini haykırmak istedi. Sadece istedi.
"Alışveriş. Sen ?" Diye mırıldandı.
"Evdeyim ve sıkıldım. Taehyung ve ailesi akşama gelecek. Bende sinema yapalım mı diyecektim ?"
"Güzel fikir..şey orada buluşalım ?"
"Tamam az sonra çıkıyorum." Dedi Jennie. Keyfi yok gibiydi zaten.
"Tamam güzelim. Rosé geliyor mu ?"
"Hayır. Sen aramadan konuştuk. Bir işi varmış siz gidin dedi."
"Tamam gidelim." Dedi Lisa sessizce. İkisi arasında bir sessizlik oldu.
"Lisa bir sorun mu var ?"
"Hayır.. hayır yok ben sadece Jennie iyi ki varsın. Yani...düşünsene oradaki sen olsaydın. O okula girseydim v-ve seni görseydim mahvolurdum. Bu biraz bencilce geliyor çünkü Hoyeon...o olmasını da istemezdim tabi ki ama sen ya da Rosé.."
"Seni anlıyorum Lisa." Dedi Jennie. "İnan bende aynı hissediyorum ve bize bir şey olmayacağına emin olacağım."
◇◇
Eski, tek katlı eve baktı Rosé. Pembe saçları ve marka kıyafetlerle bu mahalleye büyük bir tezatlık oluşturuyordu. Sokaktan geçen insanlarda bunun farkındalığıyla ona bakıyor ve fısır fısır konuşuyordu. Tereddüt ile eve doğru bir adım attı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gossip: X
Mystery / ThrillerYonsei Lisesinde ne kadar sıradan olabilirse o kadar sıradan bir gün başlamak üzereydi. Tabi okulun binasına bileklerinden asılı duran cesedi görene kadar herkes böyle düşünüyordu.