"Beni mi seviyorsun ?" Dedi Jungkook. Sonunda ikisi tek kalabilmişti.
"Tabi ki hayır." Dedi Lisa becerebildiğini düşünüp. "En başından konuştuğumuz gibi. Duygu yok. Sen sadece arkadaşımsın."
"Ama Rosé öyle demedi."
"Jungkook-"
"Bana yalan söyleme Lisa. Seni tanıyorum. Birbirimize de yalan söyleyeceksek...nasıl arkadaşız ki biz ?" Dedi Jungkook. Biraz kızgındı, biraz da çaresiz. İşlerin böyle gitmesini beklemiyordu. Lisa'ya çok değer veriyordu ama sadece arkadaş oldukları için verdiği bir değer. Yakın arkadaş oldukları için.
"İyi tamam. Senden hoşlanıyorum. Hayır. Seni seviyorum. Bunun ne önemi var ki ?"
"Ne zamandan beri? " Dedi Jungkook. Kendini bok gibi hissediyordu. Onun canını yakmak istemiyordu.
"Bir süredir. Bilmiyorum...böyle seyler bir anda olan şeyler değil Jungkook. Bir anda aha şimdi Jungkook'u sevmeye başladım demedim." Dedi Lisa alayla. Jungkook'un odasındalardı. Her şeyin başladığı yerde.
"Bitirelim." Dedi Jungkook. O kadar sessizdi ki Lisa neredeyse duymuyordu ama duymuştu. Duymuştu ve direk Jungkook'a döndü.
"Ne ?"
"Bitirelim. Zaten fazla uzamıştı." Dedi hızla. İçi acıyordu. Kızın gözlerindeki hayal kırıklığını görmek istemiyordu.
"O zaman neden sevgili olduğumuzu söyledin ? Şimdi karşılarına geçip ayrıldık mı diyeceğiz ?" Diyebildi sonunda. Jungkook yavaşça kafasını iki yana salladı.
"Bir süre bizi sevgili sansınlar. Sonra..sonra anlaşamadık deriz. Olmuyor falan deriz."
"Jungkook" dedi Lisa sinirle. Ona değil kendine öfkeliydi halbuki. Kendi hislerine öfkeliydi. "Keşke demeseydin hiç."
"Ne deseydim ? Kızlar sana kızacaktı. Namjoon'u düşünemiyorum bile. Okuldakiler konuşacaktı. Benim hakkımda değil Lisa. Senin hakkında konuşacaklardı çünkü o piçleri tanıyorum."
"Ya sanane ki ? Şimdi gelip burada ben Seni düşünüyorum ayakları çekme" dedi zlisa hışımla. Biliyordu zaten Jungkook'un onu sevmediğini. İçindeki umuda karışamasa da biliyordu çünkü Jungkook hep ilk giden olmuştu. İlk giyinen, konuşmadan odayı ilk terk eden olmuştu.
"Lisa biz arkadaşız"
"Hayır. Gossipx haklı. Biz sadece sevişiyoruz." Dedi ve ayağa kalktı. "Haklısın. Bitsin."
◇◇"Neden onlarlaydın ?"
"Sen neden onlarlaydın ?" Dedi Namjoon Taehyung'a. "Jennie ve ailesi yüzünden mi ? Ah Jessi yüzünden mi ?"
"Hayır." Dedi Taehyung. Jennie yüzünden. Ondan ayrılmayı düşünmediği için. "Bilmiyorum Joon. Hoyeon bana hiç samimi gelmedi." Dediğinde Namjoon sessiz kaldı.
"Onları korumak istedim çünkü." Dedi sonunda. "Jin ve Jisoo'yu korumak istedim. Kızda bir şeyler vardı Taehyung. Ciddiyim normal bakmıyordu ama Jin ve Jisoo...sanki onu görmüyordu. Özellikle Jin ya- onunla çıkmaya başladığından beri."
"Bunu bize de söyleyebilirsin. Onu okuldan şutlardık."
"Yapamazdık."
"Ah Jennie kesin yapardı." Dediğinde Namjoon'da güldü ve yavaşça kafa salladı.
"Evet Jennie yapardı."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gossip: X
Mystery / ThrillerYonsei Lisesinde ne kadar sıradan olabilirse o kadar sıradan bir gün başlamak üzereydi. Tabi okulun binasına bileklerinden asılı duran cesedi görene kadar herkes böyle düşünüyordu.