21. Ben sen değilim.

423 33 27
                                    

"Ne düşünüyorsun ?"

"Jennie'ye sinirli olduğumu."

"Jisoo." Dedi Lisa. Kız durup ona baktı.

"Benimle olmak zorunda değilsin. Gidebilirsin."

"Hayır..Ona bende kızgınım ama küs kalmak saçma." Diye fikrini belirttiğinde Jisoo'da ofladı.

"Sadece ne yapacağımı bilmiyorum. Sanırım artık..mutlu olamıyorum bile Lisa."

"Böyle düşünme. Sadece zor zamanlar geçiriyoruz. Tanrı aşkına baksana Jisoo halime. Herkesin sevgilim olarak gördüğü çocukla aslında sadece sevişiyordum. Artık onu da yapmıyorum ve..haka sevgili olduğumuzu düşüyorlar. Özellikle de Namjoon. Jungkook'un ise umurunda bile değil." Dediğinde Jisoo ona sarıldı. Biliyordu hepsinin problemleri vardı. Hatta onunki diğerlerinin yanında çok daha ufak kalıyordu.

"Üzgünüm."

"Sorun değil. Sadece düzelecek. Düzeltmek zorunda. Bir şekilde mutlu olacağız....değil mi ? Oluruz dimi ?" Dediğinde kızdan ayrıldı. Göz göze geldiler.

"Olacağız." Dedi kararlı bir şekilde. "Bir şekilde mutlu olacağız Lili."

"Lisa ?" Denildiğinde ikiside kafasını çevirip utangaç duran çocuğa baktı.

"Mark ?"

"Seninle konuşabilir miyiz ?"

"Ah ben zaten gidiyorum. Jin'i bulmam lazım."

"Çok geç." Dedi Jungkook. Onlara doğru yürüyordu.

"Mark biz seninle ileride konuşalım." Dedi Lisa çocuğa yolu gösterirken. Jisoo ve Jungkook yalnız kaldığında Jisoo ona döndü.

"Ne demek çok geç ?"

"Yoongi söylemedi mi ? Jin gidiyor. Dün geceden sonra eve geçmiş. Yoongi ve Namjoon onunlaydı . Ailesine İtalya'ya gideceğini söylemiş. Namjoon vazgeçirmeye çalışmış ama bir daha yüzüne bakamazmış falan. Bugün okula geleceğini sanmıyorum."

"Ama gelmek zorunda!" Dedi Jisoo sinirle.

"Aslında değil...sonuçta kaydını aldıracak. İtalya'da eğitimini tamamlayacak."

"Bu olamaz. Gitmeyeceğim demişti."

"Gidecek işte. Açıkçası dünden sonra normal. Sonuçta sen onu yakın arkadaş olarak görüyorsun falan." Dediğinde Jisoo sadece daha çok sinirlenmişti.

"Senden nefret ediyorum!"

"Ama doğru söylüyorum." Dediğinde kızın ters bakışlarıyla karşı karşıya geldi.

"Şuan evdedir. Yoksa bugün mü gidecekti ?"

"Jungkook!"

"Tamam, tamam." Dedi Jungkook gülerek. "Sadece saçma bir şey yapma Jichu. Tamam Jennie'ye kızmış olabilirsin ama buna hakkın yok. Jennie olmasa belki de bunu hiç öğrenemeyecektin. O sadece iyi bir arkadaş gibi davrandı çünkü...Jin'in sırrıydı. Söylemek bize düşmezdi."

"Biliyorum sadece bunu uzun zamandır istiyordum ama böyle olunca." Dedi sessizce.

"Hadi defol git. Git ve ona doğruları söyle. Jennie'yi sonra hallederiz." Dediğinde Jisoo gülerek lafa salladı ve okulun çıkışına doğru iki adım atıp çocuğa döndü.

"Nerede ki ?"

"Evde aptal. Sabahın bu saatinde nerede olabilir ?" Diye bağırdı ve gülerek Jisoo'nun gidişini izledin. Taki aklına az ilerde konuşan Mark ve Lisa düşene kadar.

Gossip: XHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin