"Yaa en güzeli pizza yemeğe gittiğimiz zamandı." Dedi Jennie. Artık hepsi küçük kulübedeydi. Beklediklerini daha büyüktü. Arka tarafta bir odası vardı. Salon olan yerde ise iki büyük koltuk şöminenin hemen iki yanındaydı. Bir tane de tekli koltuk tam karşısında duruyordu.
"İlk gittiğimiz zamanı hatırlıyor musunuz ?" Dedi Jin gülerek.
"Ortalık karışmıştı." Dedi Yoongi ama eğlenmişlerdi.
"Jennie yüzünden."
"Hayır! Jimin aklıma girmişti Taehyung"
"Ama okuldan sonra gitmemizi söyleyen sendin. Ayrıca ailelerimize haber vermemekte neydi ? Polisler bizi arıyordu." Dedi Jimin. Tamam bu da onun fikriydi.
"Daha çok küçüktük." Dedi Lisa
"Evet. İkiye gidiyorduk. Yani sekiz yaşında ? Ne büyük cesaret." Dedi Namjoon keyifle. O gün hepsi çok eğlenmişti. Ondan sonra da bir gelenek olmuştu aralarında. Tabi ailelerin haberi olarak.
"Arada o pizzacıya giderim." Dedi Jimin. Diğerleri de hala açık olduğunu biliyordu ama hepsi gitmekten çekiniyordu. "Kesinlikle tekken eğlenceli değil."
"Orayı eğlenceli yapan beraber olmamızdı." Dedi Jungkook.
"Kesinlikle." Dedi Rosé. "Keşke gelenek hiç bozulmasaydı."
"Yeniden gideriz."
"Gider miyiz ?" Dedi Jennie'ye bakarak. Jennie gülerek kafa salladı.
"Bu arada bu kulübe de neyin nesi ? Nereden geldi aklınıza? " Dedi Jin. Bakışları yan yana oturan Yoongi ve Jimin'e kaydı.
"Burası annemindi." Dedi Yoongi. "Şehir manzarası hoşuma gidiyor. Burada olmak iyi işte. Sadece biraz zor gelmesi."
"Bir dahakine jiple geleceğim." Dedi Jennie. Burayı çoktan benimsemişlerdi. Yazın ne kadar güzel olacağını düşünüyorlardı.
"Yeni yıla son bir dakika var."
"Hadi dilekleri alalım." Dedi Jimin. Herkes ona dönünce gülümsedi. "Tamam önce ben başlıyorum. Yeni yıl yeni aşk demişler. Yani yeni yılda şöyle bir çıtır bulsam fena olmaz."
"Çıtır" dedi Rosé gülerek. Hepsi Jimin'in yarı sarhoş haline güldüler.
"Tamam sıra bende." Dedi Namjoon. Bakışlar ona döndü. "Ailemin dikkatini biraz başka şeylere vermesini diliyorum. Beni delirtiyorlar."
"İşte bu imkansız." Dedi Jin. Namjoon göz devirse de peşinden gülümsedi.
"O zaman ben söylüyorum. Hep birlikte güzel bir tatil. Şöyle yazlık bir yere. Kıştan çoktan sıkıldım." Dedi Lisa. Bir çoğu kafa sallayarak onayladı. Bakışlar Jungkook'a döndü.
"Hadi söyle." Dedi Taehyung. Jungkook yavaşça omuz silkti ve geriye yaslanarak oturuşunu değiştirdi.
"Lisa ile mutlu olmaktan başka dileğim yok." Dediğinde erkekler olayları bilmediği için alkışlayıp gülümsediler.
"Bu çok romantik." Dedi Jennie iğrenircesine. Jungkook'u çok seviyordu. Ona olan sevgisi gram azalmamıştı ama Lisa için üzülüyordu.
"Aynen midem kaldırmıyor. O yüzden ben söylüyorum. Daha sağlıklı ve mutlu olmak." Dedi Jisoo. En azından Hoyeon'u görmemeye diye geçirdi içinden.
"Bu yıl gerçekten dans kursunun bursunu almak istiyorum." Dedi Hoseok .
"Bende mutlu olmak istiyorum. Sizinle beraber" dedi Jin
"Suga ?" Dedi Jennie. Çocuk yorgun bir şekilde gülümsedi.
"Son karda beraber olmak istediğim kişiyle daha çok vakit geçirmek istiyorum." Dediğinde çoğu bunu anlamadı bile Jimin yüzünde kocaman bir gülücükle Taehyung'a döndü.
"Ya sen ?"
"Sanırım..."
"Evlenmek istiyordur artık ne olacak." Dedi Namjoon. Jennie'nin gülümsemesi yüzünde dondu.
"Hayır ben gitmek istiyorum. Bu ülkeden uzağa...bir süreliğine lafa dinlemek istiyorum." Dediğinde Jennie'ye bakıyordu
"Evet bende gossipxi bulup kıçına tekmeyi basmak istiyorum. Rosé sen ?"
"Hope ile tekrar barışmayı diliyorum" Dedi Rosé. Herkes duraksadı. Jennie gülerek ayağa kalktı ve kadehini ortaya uzattı.
"Yeni yıla son 3" dediğinde diğerleri de kalktı.
"2...1" dediklerinde kadehleri birbirine tokuşturdular.
"Mutlu noeller" diye bağırırken hepsi gülüyordu.
"Umarım bu yıl hepimiz için güzel geçer"
"Geçecek." Dedi Jennie Jimin'e bakarken. "Ne yapıp edip biz kazanacağız."
"Aynen öyle kızım." Dedi Lisa. İkisinin Dr içinde umut olmasa da. Hepsi kadehleri kafaya dikip yerine oturdu. Jennie kendine gelen mesaj baktı.
Kwon Komiser: Mutlu yıllar. Plan nasıl gidiyor ?
Jennie: Merak etme o iş bende.
Ah sana da mutlu yıllar.
>>uzun aradan dönüp kısa bir nölüm attım ama merak etmeyin artık daha çok yb atıcam söz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gossip: X
Mystery / ThrillerYonsei Lisesinde ne kadar sıradan olabilirse o kadar sıradan bir gün başlamak üzereydi. Tabi okulun binasına bileklerinden asılı duran cesedi görene kadar herkes böyle düşünüyordu.