76. Bir ihbar aldık.

200 21 69
                                    

"Bana yardım et korkuyorum." Dedi Jennie notlara bakarken. "Bunu kim yazmış olabilir ?"

"Aynı kişi değiller." Dedi Suga yanına otururken. "Hoyeon'a yazan ve Lisa'yı tehdit eden notlar aynı kişi tarafından yazılmış. Aynı kağıt ve aynı yöntem. Bilgisayardan çıktı alınmış ama Lisa'ya gelen son not elle yazılmış ve aceleyle olduğu çok belli."

"Ooo Yoongi. Bu işlerden anlıyorsun." Dedi Taehyung. Yoongi gülerek omuz silkti.

"Ama neden Lisa'ya ?" Dedi Rosé. Sürekli arkadaşları için endişelenmekten bıkmıştı. "Acaba Hoyeon mu? "

"İmkansız o öldü"

"Ama H başka kimi temsil edebilir !? Olaylar o kadar zıvanadan çıktı ki...belki de ölmedi! Belki de yanlış gördük." Dedi Rosé sinirle

"Yanlış görmedim." Dedi Lisa sessizce. Kızın asılı resmi gözleri önüne geldi. "O Hoyeon'du."

"Lisa.." Dedi Rosé endişeyle. Lisa kafasını iki yana salladı.

"Bunu Jiyong'a götürmemiz gerek." Dedi Taehyung. Jennie de onu onayladı. "Ayrıca yarın telefona bakalım. Komisere onu da söyleyelim."

"Komiserle iş birliği geri mi döndü ?" Dedi Namjoon

"Evet öyle oldu ama artık her şeyi haber vermemizi istiyor. Bize zarar gelmesin diye."

"Gerçekten iyi biri." Dedi Jin. Hepsi yavaşça kafa salladı.

"Okula ilk geldiği günü hatırlıyorum da..Vay be demiştim." Dedi Lisa.

"Bende kim bu zibidi demiştim!" Dedi Jungkook. Hepsi bu kıskançlığa güldü.

"O kadar havalı duruyordu ki onun polis olduğuna inanmadım."

"Gerçekten çete üyesi gibi durmuyor mu? "

"Çete lideri" Dedi Jennie. Hepsi gülerek onu onayladı.

"Yanımdaki polisle yakışıyorlar." Dedi Jisoo

"Ya dimi! Bana bir de nasıl anladın diyor! Anlamamak için kör olmak lazım."

"Ben anlamamıştım." Dedi Taehyung

"Bende" Dedi Namjoon şaşkınlıkla

"Erkekler işte ne beklersin ki" dedi Rosé gülerek

"Ya ama ben anladım!" Dedi Jimin. Suga ona sarıldı.

"Sen anlarsın zaten"

"Ne ? Alay mı ediyorsun benimle"

"Asla bebeğim. Asla alay etmek seninle. Sonra bir de seni dinlemek zorunda kalırım." Dediğinde diğerleri kahkaha attı. Ortamdaki sıcak sohbet telefon sesiyle bölündü. Yoongi telefonunu eline alıp babasının aradığını görünce ayağa kalktı. Yavaşça dış kapıya ilerledi.

"O kitabı okumuştum." Dedi Jimin. Notun çıktığı kitabı eline aldı. "Kadın, kardeşinin birlikte olduğu adama aşık olduğunu anlıyordu." Diye devam etti. Yoongi ise evinden çıktı.

"Efendim ?"

"Yoongi neredesin ?"

"Arkadaşlarımla beraberim."

"Onunla konuştum. Boşanacağız." Dedi babası. Yoongi aynı anda bir çok duygu hissetti ama sanırım en yoğunu hayatta kaldığı için mutluydu. Bir şekilde başarmıştı işte.

"Nasıl karşıladı ?"

"Biraz...sinirli ama sorun yok Yoongi. Sen iyi olacaksan sorun yok. O gittiğinde haber vereceğim sana."

Gossip: XHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin