Gerçek baştan yazılıyor...
-Nur!
Kardeşim cevap vermiyordu. Yüzü bana dönük olsa da gözlerinin odakları yoktu. Her daim yüzü gülen kardeşimin yüzünde olan şey sadece hissizlikti.
-Ne yaptılar sana.
-Ne yaptılar değil, ne yapacaklar?
Gözlerim sadece kız kardeşimi görürken adamın dediklerini güçlükle duyuyordum.
O sırada önümden neredeyse ışık hızında geçen şey etraftaki ışığı gerçek anlamda yararak gözleri saniyeden daha küçük bir anlığına kör etti. Neler olduğunu fark eden ilk kişi olarak belli belirsiz gülümsedim.
Şimdi işler değişmişti işte.
***
Birkaç dakika önce:
Alper gözlerini dehşetle açarken doğa boyutuna geldiklerini gözlerini daha açmadan anlamıştı. İlk iş olarak Aslı'nın bileğini tutup onu durdurdu. Aslı şaşırırken kolunu tutan bu yakışıklının yüzüne hayretle bakakalmıştı. Alper onun kolunu yakalamasının hemen ardından diğerlerine hitaben konuşmaya ve emirler yağdırmaya başlamıştı.
-Be-bekle. Görü aldım. Diğer herkes Okyanus Krallığı sarayına koşmaya başlasın, yolda gördüğünüz Buz Krallığı askerlerine henüz öldürmeye başlamamalarını ama bir an önce saraya varmaları gerektiğini söyleyin. Sen de burada kal Lucas seninle işimiz var. Ve Doğa, sen derhal kardeşimi bul.
Kimsenin kahinin sözlerini sorgulayacak vakti ve isteği yoktu. Liderlerinin ikiz kardeşi ne diyorsa oydu.
Ustaların geri kalanı doğmaya henüz başlayan güneşin ışınlarının ulaşmadığı ormanın içinde birbirlerine hayretle bakıp kahinin dediğini ikiletmeden var güçleriyle koşmaya başladılar. Yolda zırhlarını değiştiren ustalar ne olduğunu anlamasalar da kahine güvenmeleri gerektiğini biliyorlardı. Bu kahin, koca kara büyü birliğinin öldürmek için binlerce insanı gönderdiği kahinlerden biriydi sonuçta. Ve hayatta kalmıştı. Bu her şeyi değiştirecekti.
Ustalar giderken Alper Lucas'a döndü.
-Lucas, Ava'nın daha önce Aslı'ya yaptığı büyü hakkında ne yapabilirsin? Yeniden ortaya çıkmasını acilen engellemeliyiz.
Bu ani soruyla şaşıran Lucas, sorular için vakit olmadığını bilecek kadar zekiydi.
-Bunun için koruyucu bir karşı büyü yapabilirim ama kısıtlı zaman yüzünden etkisi uzun sürmez, kesin yol büyüyü yapan büyücüyü öldürmek olur.
Alper kendilerini şaşkınlıkla dinleyen Aslı'ya bakarak konuştu.
-Kaç dakika?
Lucas yutkundu.
-Sadece iki üzgünü..
-Yeterli. Büyüye başla.
Lucas aceleyle büyüye başlarken Aslı neler olduğunu anlamayarak bu iki erkeği izliyordu. Alper yüzünü tamamen Aslı'ya dönerken iki elini hız ustasının omuzlarına koymuş, boy farkı nedeniyle ona üstten bakıyordu. Aslı neler olduğunu anlamasa da içinde bir şeyler kıpırdamıştı, sanki hemen az önce ölmüş de yeniden dirilmiş gibiydi. Var olmaması gereken bir gerçeklikte var oluyor gibi... Bunun bir kuruntudan ibaret olduğunu düşündü.
-Beni iyi dinle Aslı, gücünün kaynağının ışık olduğunu biliyorsun değil mi?
-Evet, ben, bize Uğur anlatmıştı ama...
-Senden bu gücü tüm sınırlarını yok sayarak kullanmanı isteyeceğim. Bunun bedenine yan etkileri olacaktır ama yapacağın şey bu savaşı kazanmamız için şart. Sen olmazsan, kazanmamızın hiçbir ihtimali yok.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zihin Oyunları 2 : Arayış
FantasiaZaman geçti ve her şey değişti. Küçükler büyüdü ve duygular gelişti. Kaçan yakalanmak istiyor ve ip uçları bırakıyor. Tüm bunların anlamı ne? O gün gelmiştir ve arayış çift taraflı bir şekilde başlıyordur. Bu sefer onları durduran en büyük engel ken...