-Kralım! Teknoloji boyutundan beklenmedik bir haber aldık.
Kral Fatih, kafasını içine dalmakta olduğu dosyalardan sakince kaldırdı. Biliyordu. Bu günün geleceğini aylar önceden görmüştü ama yine de gelmemesini dilemişti. Açık kumral saçlarının tepesindeki tacı alıp masasının üzerine koyarken terden alnına yapışmış olan saçları geriye yatırdı. Daha az önce bir görü daha almayı denemişti ama gördükleri çok belirsizdi. Bir renk görüyordu, daha doğrusu ışık...
-Kara Büyü Birliği, adını dünyaya mı duyurdu?
Genç haberci kahin bir kraldan tam da bunun bekleneceğini hayranlıkla karışık hayretle düşünürken onayladı.
-Evet Kralım. Tüm dünya ülkelerinde televizyon denen aygıtlarda ve internet denen bir yerde yayınlanmış görüntüler var. İnsanlar çok şaşkın ve hafızalarının temizlenmesi gereken çok sayıda insan olduğundan şu an hiçbir şey yapamadık.
Kral bunun olacağını biliyordu. Kalabalık bir nüfuzun aynı anda hafızasının silinmesi imkansız değildi, pekala kendi kızı bunu yapabilirdi ama bu insanlar için yeni bir video yayınlamak zor olmasa gerekti.
-İnsanlara bunu yapanın korsan bir grup ya da bir grup ilgi isteyen hacker genç grubu olduğu bilgileri yayılsın. İgor ve Çağan'ın bundan haberi var mı?
-Kral Çağan geçici olarak başka bir boyuta gittiğinden henüz bilmiyor. Ama Kral İgor haberi ilk alanlardan. Hafıza silmenin mantıksız olduğunu söylemişti.
Fatih, uykusuzluktan kızarmış gözlerini haberciye diktiğinde haberci genç bir an için iliklerinin ürperdiğini hissetti.
-Kral Çağan tek başınayken ona bu haberi iletin. Ustalar şimdilik çalışmaya odaklanmalı.
Fatih masasında bir kağıt bir de kalem alarak hızlıca bir şeyler yazarken kağıdı katlayıp katlandığı yere mührünü bastı. Bu büyülü mührü mektubun sahibi hariç kimse açamazdı.
-Bunu Ustaların eğitmeni William'a ulaştırın.
Haberci odadan çıkarken Kral Fatih ayağa kalkıp çalışma odasının penceresinden denize, denizin yüzeyinin hemen altında diğer perilerle konuşan karısının siluetine baktı. Dişlerini sıkıp cama yumruk atarken yeni bulduğu huzurunu kaybetmekten korkuyordu. Bu savaş diğerleri gibi olmayacaktı. Biliyordu.
Bu boyutlar arası bir savaş olacaktı.
-Duydun değil mi Alper?
Odanın sessiz bir köşesinde oturan Alper nefes nefeseydi. Babasıyla ikisi görmeye, gördüklerünü birleştirmeye çalışıyorlardı. Ama normal olmayan bir şey vardı. İkisinin görüleri birleşerek bile bir anlam ifade etmiyordu.
-Duydum baba. Bu durumda geleceği görmemiz çok daha önemli ama görülerimde garip bir şey var. Belirli bir tarihten ötesi çok belirsiz, çok karanlık, sanki...
Alper, sonbaharın serinliğine rağmen ensesinden hızla akan terleri elinin tersiyle kuruladı.
-Bunun olmasına izin vermeyeceğiz oğlum. Bu söyleyeceğim şey yasaklı bir teknik ama tüm kahinlerin güçlerini birleştirme vakti geldi. İkimiz bu savaşta çok kritik bir rol oynayacağız.
Alper kafasını sallayacakken aklına gelen şeyle duraksadı.
-Başka kahinleri de mi çağıracağız?
Fatih umutsuzca nefes verdi.
-Yaşayan son kahinler ikimiziz oğlum. Buzul Krallıktaki kahin ailesi siz doğmadan çok uzun süre önce yok edildi. Çöl krallığının kahinleriyse...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zihin Oyunları 2 : Arayış
FantasyZaman geçti ve her şey değişti. Küçükler büyüdü ve duygular gelişti. Kaçan yakalanmak istiyor ve ip uçları bırakıyor. Tüm bunların anlamı ne? O gün gelmiştir ve arayış çift taraflı bir şekilde başlıyordur. Bu sefer onları durduran en büyük engel ken...