Bryllupet del 1

577 4 0
                                    

Emil og jeg vågner op kl. 7 om morgenen til lyden af fuglesang udenfor vinduet. Solens stråler kaster et varmt gyldent lys ind i værelset, og jeg kan mærke en forventningsfuld spænding i luften. Vi smiler til hinanden, vores øjne mødes i et øjeblik af kærlighed og forventning for den dag, der ligger foran os.

Vi går ned ad trappen, hånd i hånd, og bliver mødt af duften af friskbrygget kaffe og nybagte croissanter. Emils familie er allerede i gang med at forberede sig til den store dag. Anton's kæreste er taget hjem til hendes familie for at gøre sig klar, og stemningen i huset er fyldt med en blanding af forventning og glæde.

Vi sætter os til bords og nyder en hyggelig morgenmad sammen, mens vi deler historier og latter. Tiden går hurtigt, og snart indser vi, at vi skal skynde os for at nå kirken kl. 10:30.

Efter morgenmaden går Emil og jeg op på vores værelse for at gøre os klar til den store dag. Emil ifører sig et elegant sort jakkesæt, der klæder ham perfekt. Han kombinerer det med en hvid skjorte, der får hans blå øjne til at lyse op, og nogle hvide sneakers, der tilføjer et strejf af afslappet elegance til hans look.

Jeg vælger en smuk lang blå kjole, der falder elegant omkring mig, og jeg lader mit hår krølle sig frit om mine skuldre. Med kyndig hånd lægger jeg makeup, der fremhæver mine øjne og læber, og jeg træder ned i et par stilfulde stiletter, der fuldender mit look.

Sammen står vi foran spejlet, vores refleksioner forenet i et blik af kærlighed og forventning. Vi er klar til at fejre kærligheden og lykke med Emils bror og hans kommende kone, og jeg kan ikke lade være med at føle mig taknemmelig for at dele denne særlige dag med Emil ved min side.

 Vi er klar til at fejre kærligheden og lykke med Emils bror og hans kommende kone, og jeg kan ikke lade være med at føle mig taknemmelig for at dele denne særlige dag med Emil ved min side

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Vi gør os klar til at køre

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Vi gør os klar til at køre. Emil og jeg har valgt at køre med Emils forældre, så vi kan tage en taxa tilbage senere på aftenen. Det er som om, hele dagen emmer af spænding og forventning, og jeg kan mærke mit hjerte banke hurtigere i mit bryst, da vi sætter os ind i bilen.

Snart ankommer vi til den imponerende hvide kirke, der står som et majestætisk monument midt i det strålende solskin. Inde i kirken er stemningen fyldt med forventning, og jeg kan se, at den er fyldt med mennesker - selvfølgelig Emils familie. Blomsterpragten og lysekronerne kaster et magisk skær over rummet, og jeg lader mit blik glide over det smukke syn.

Vi finder vores pladser ved siden af Emils forældre og lader os synke ned i kirkebænken, mens vi venter spændt på, at brylluppet skal begynde.

Pludselig træder Anton ind i kirken, og jeg kan se, hvor nervøs han ser ud. Han bærer et flot jakkesæt, der klæder ham på en elegant måde. Han går op mod alteret og stiller sig klar til den store begivenhed.

Et øjeblik senere kommer bruden ind, og jeg må bøje mig for hendes skønhed. Hendes hår er sat op i en elegant frisure, og hendes slør stryger næsten lydløst hen over det glatte gulv i kirken.

Jeg ser hen på Emil, og jeg kan se, at han er dybt berørt af øjeblikket. Jeg griber hans hånd og smiler kærligt til ham. Vores øjeblikke af gensidig forståelse og kærlighed er som en stille påmindelse om, hvor heldige vi er at have hinanden.

Ceremonien går hurtigt forbi, og pludselig er brudeparret på vej ud af kirken, efterfulgt af resten af os. Risene fyger gennem luften, og jeg føler mig som en del af en magisk begivenhed.

Vi går hen til Emils forældres bil og kører afsted til festen.

Vi træder ud af bilen og ind i festens pulserende atmosfære. Festlokalet summer af glæde og forventning, og jeg kan mærke spændingen sitre i luften, mens vi hilser på alle gæsterne.

Menneskemængden synes uendelig, men alle er smilende og imødekommende. Jeg kan ikke lade være med at bemærke, hvor sød Emils familie er, og jeg føler mig øjeblikkeligt velkommen i deres selskab. Det er som om, jeg har fundet mit andet hjem.

Jeg falder i snak med Emils kusiner, der ivrigt spørger mig om vores første møde. Vi griner sammen af de sjove og mindeværdige øjeblikke, og jeg føler mig som en del af familien, mens de deler deres barndomshistorier om Emil.

Vi finder vores pladser ved de smukt dækkede borde i teltet og sætter os ned, klar til at nyde aftenens festligheder. Stemningen er elektrisk, og jeg lader mig opsluge af den glæde, der fylder lokalet.

Der holdes en velkomsttale, der bringer smil frem på alles læber, og snart efter bliver maden serveret. Jeg sidder tæt ved Emil, omgivet af hans kærlige familie og brudens slægtninge, og jeg kan ikke lade være med at føle mig dybt taknemmelig for at være en del af dette øjeblik.

Det Skete Bare Ikke LigeWhere stories live. Discover now