Watty hesabım en son baktığımda 996 takipçiydi belki paylaştığımda 1k oluruz ama olsun yine de herkese teşekkür ederim. Bu bölüm çok kısa da olsa Visal kitaplarından karakterler geçiyor Sima ve Zamir Diyar ve Avzem çiftiyle tanışıyorlar birbirlerinin komşuları oluyorlar. Size güzel bir haberim var Visali özlediyseniz burada feci patlayacak.
Simanın en yakın arkadaşı Avzem olabilir ve Zamirin yokluğunda da en büyük destekçileri Avzem ve Diyar ikilisi olacakkkk bakalım bakalım neler yapacağız :)
Yorum yapmayı unutmayın bakın yorum yapmayan ilerde kaynanasıyla yaşasın kaynanasının ayaklarını yıkasın!!!!!
Amin
***
"Simayı koltuğa yatırayım mı? Madem altı ay seni göremeyeceğim gereksiz gurur yapmak istemiyorum seninle uyumak istiyorum kendimi güvende hissetmeye ihtiyacım var bazı şeyleri işten işten geçti diye pişmanlıkla yaşamak istemem."neyi kast ettiğim belliydi ona bir şey olursa eğer içimde kalmasını istemiyordum.
"Tamam Simayı koltuğa yatırırım."yatakta uyuya kalmış Simayı koltuğa taşımıştı rahat etmesi için koltuğa çarşaf sermiş yastığını ve yorganını güzelce koymuştuk onu da yatırdığımızda odanın ışıklarını söndürdüm.
Yatağa ilerlerken Zamir de arkamdan gelmişti. O gittikten sonra kendimi güvende hissedemeyecektim diken üzerinde oturacaktım son bir gece güvende bir şekilde deliksiz uyumak istiyordum. Yatakta bir birimize döndüğümüzde yutkundum kendimi çok tuhaf hissediyordum. Sanki kocamı aldatıyormuş gibi olmuştum ama bu yanlıştı Miran ölmüştü ve ben artık Zamirin karısıydım böyle hissetmem beni gıcık ediyordu asıl Miran bana ihanet etmişti onu kafamdan atmam gerekiyordu.
Zamir kolunu bana doğru açtığında yüzümde hafif bir tebessüm oluşmuştu. Ona sarıldığımda kafamı omzuna yasladım o an ilk defa fark etmiştim kestane gibi kokuyordu. Kokusu çok hoşuma gitmişti kestane kokusunu çok severdim ama bunu onun teninde koklamak bir başka hissettirmişti. Gözlerimi yumdum oda sıkıca bana sarılmıştı acaba oda benim kadar değişik hissediyor muydu kendini?
Sadece bir ay önce bana yenge diye seslenen adamın karısı olmuştum herhalde tuhaf hissediyordur! Her şeyi unuttum olan biten her şeyi aklımdan çıkardım şu saniyeden sonra birbirimizin eşleri olduğumuzu diğer her şeyin bize yabancı olduğunu düşündüm sadece. Gözlerimi yumdum rahat bir şekilde yutkunduğumda burnuma çalan keskin kestane kokusuyla kendimi uykuya bıraktım.
Sabah gözlerimi Simayın tepemizde zıplamasıyla açmıştık Simay hem zıplayıp hem de şaşkınlıkla konuşuyordu. "Anne şeyn Zamiyle mi uyudun?"tabi çocuk da garipsiyordu bu durumu.
"Güzelim biz onunla evlendik ya unuttun mu?"dediğimde duraksayıp kafasını salladı.
"Unuttum beyn acıyktım hadi kahvaytı!"gülümsedim Zamiri dürtüklediğimde direk kalkmıştı yataktan kendine saniyeler içinde toparlarken ben hala uykuluydum. Yataktan sendeleyerek kalkmıştım adam zımba gibi dikilmişti tabi askeriye de ne zaman göreve çıktıkları belli olmadığı için her saat başı tetikte yataktan zımba gibi fırlıyorlardı adam artık alışmıştı uykusu hemen açılıveriyordu.
Bir de bana bak ayılamamış panda yavrusuna benziyordum. Önce o banyoya girdiğinde ben hala gözlerimi ovup esniyordum. O yüzünü yıkayıp çıktığında ben dolaptan aldığım kıyafetlerimle banyoya girdim yüzümü yıkayıp üzerimi değişmiştim. Biraz bekleyip odadan çıktığımda Zamir de üzerini giymişti hatta Simayın üzerine mavi kot rengi taytını giydiriyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EMANET SİMA +18 (Vedia Serisi -1-) TAMAMLANDI
Teen Fiction"Geliyor ağam geliyor Zamir ağamın arabası geliyor!"diye bağırdı konağın kahyası. Bütün konak neredeyse bugün için hazırlanmıştı. Bir askerlik sevdasıdır diye tutulup gitmişti bu konaktan Zamir Yaman şimdi ise yedi yılın sonunda evine geri dönüyordu...