14.Bölüm Dul

7.5K 263 101
                                    

Hello para biriktirmeye çalışıyorum gezmeye gitmek istiyorum gezmeye dediğimde İstanbul akrabalarımın yanına ama biraz daha havalar ısınsın diye mi beklesem bilemiyorum? Şimdi gidersem kuzenimin düğün telaşı var pek gezebileceğimi sanmıyorum ayrıca çok param da yok sanırım akıllıca olanı beklemek olacak inşallah paramı yemeden bekleye bilirim :)

Lütfen yorum yapıp beni mutlu ederseniz çok sevinirim.

Bu arada dolap hesabımda kitaplarımı satıyorum temiz kullanılmış bakmak isterseniz diye de bırakıyorum. Dolap: hilayda61

***

"Gülüm bundan sonra sinir stresten uzak kalıyoruz hiçbir şeyi dert etmiyorsun ve doktorun verdiklerine uyuyoruz. Ve yediklerine gelirsek bundan sonra sadece ben sana ne getirirsem onları yiyorsun anlaştık mı?"dediğinde yanaklarımı şişirdim.

"Anlaştık bu sabahtan beri beşinci tembih edişin yeter ya."

"Tamam doktorun verdiği bu broşüre göre günlük 8 su bardağı su hakkın var aşman iyi olmazmış öyle yazıyor burada."göz devirdim.

"Sekiz bardak su bana yetmez ki."bakışlarını bana çevirdiğinde susmak zorunda kalmıştım.

"Bir kere de fil gibi bir sürahi içmesen ölür müsün?"sonra ne dediğinin farkına varıp sinirlendi. "Hay şu dilimi sikeyim."biraz bakındıktan sonra tekrar anlatmaya başladı. "Mesela bu sekiz bardağa meyve suyu çay gibi şeyler de dahil onları saymayı unutma bak Allah korusun yoksa."gözlerimi belerttim.

"Yok artık."

"Valla var artık gülüm. Ayrıca yiyeceğin yemekler az yağlı ve çok az tuzlu olacaklar."derince iç çektim.

"Kısaca ot ye uzun yaşa it gibi ye çabuk öl seçenekleri mevcut."gür bir kahkaha attığında kafasını sallamakla yetinmişti zaten bir dünya ilaç vermişlerdi bir de bu grev listesi gibi. "Hah bak turşu da yememen gerekiyor."

"Ne? Ay yeter ama içimi baydın."

"Bir de ideal kilonu korumamız gerekiyormuş maksimum beş gram geçiş hakkın var."dediğinde kafamı salladım.

"Nefesi kaç dakika bir alabiliyormuşum oda yazıyor mu?"

"Dur bir bakayı- komik mi?"göz devirdim. "Sarı sebze ve meyveleri potasyum açısından kullana bilirmişsin en çok onlardan ye tamam mı?"dediğinde kafamı salladım bu adamla inatlaşmaya gelmiyordu.

"Pardon da sen benim yemeklerimi nasıl yapacaksın?"derin bir nefes aldığında bana döndü.

"Evde birinin bize mektup atıp sırlarımızı deşifre etmek isteyip üstüne seni ilaçları zehirlediği için artık kusura bakma babama bile günvenmem."elimi yanağıma yaslarken somurttum.

"Haklısın da bir sorunumuz var sen yumurta bile kıramazsın yani eğer bana sen yemek hazırlayacaksan benim kalp sorunumun olmasına gerek yok zaten zehirlendiğim için ölmüş olurum."bu defa o göz devirmişti.

"Aman ne komik güleyim de boşa gitmesin bari."elindeki broşürü aldığımda yere fırlattım kafamı onun omzuna koyup kollarımı bedenine sardığımda kasıldığını hissettim. Sonra oda beni sarıp sarmalamıştı bana sıkıca sarıldığında derince iç çekti. "Ben bu kadar uğraşırken sakın ölmeyi aklından bile geçirme."dediğinde kıkırdadım.

"Oldu azraile söylerim kocam izin vermiyor diye."

"Tövbe tövbe çarpılacağız şimdi durduk yere."dudaklarımı ısırdım.

EMANET SİMA +18 (Vedia Serisi -1-) TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin