Hello, ya bu bölümü bitirdiğimde başıma ne geldi inanamazsınız. Dolabımın tepesindeki kolinin içinden arkadaşıma vermek için kitap alacaktım sandalyenin üzerine çıktım sonra sandalye plastik olduğu için kaydı bende düştüm ama sandalyenin üstüne onu da nasıl becerdim allah bilir. Neyse işte galiba doktorluk oldum siz bu bölümü okurken ben hastanede olacağım dlşsdkflsdlşass
Ay bahtsızlığım tuttu gene neyse arkadaşlar yorum yapın da moralim düzelsin.
***
ASMİN
Karşımda duran iki kadına baktım. Yazık nasıl da utanmışlardı tabi kimseye bir şey ispatlayamadıkları için rezil olmuşlardı. Şimdi benim rol icabı sinirli olmam gerekiyordu öyle değil mi? Pekala yapalım o halde. Sima'nın suratına beklemediği bir anda sert bir tokat patlattığımda kafası sağa doğru savrulmuştu. Eliyle yanağını tutarken öfkeli bakışlarımı üzerlerinde gezdirdim ve tam da Asminin kişiliğine yakışık bir şekilde sesimi çıkartmadan odayı terk etmiştim.
Benim adım kullandığım sahte kimliğimde Asmindi ama gerçekte annemin ve babamın bana verdiği asıl isim Zenan'dı ve Benanın asıl adı da Berçemdi.
Uyuyan güzel sonunda uykusundan uyanmış. Pazarda Sima'nın sebze seçtiği sırada teyzemin beni aramasına anlam verememiştim. Normalde ben onu aramadığım sürece riske girmemek adına beni aramazdı. Telefonu iyi ki açmıştım yoksa kısaca yarrağı yemiştik, teyzem oraya bir kızın geldiğini ve kendi özel tarifi olan otları getirdiğini söylediği anda anlamıştım ne yaptıklarını.
Sima Hanım ve Leyla cadısı birlik olmuş beni oyuna getirmeye çalışıyorlardı ama ben önlemimi zaten hazırda tutuyordum. Benana bodrumdaki malzemelerle komodin arkasındaki duvarı doldurmasını istemiştim. O silikonla duvarı göstermelik doldurup üzerine duvarın rengindeki küçük kutu boyadan vurmuştu. Duvarın iyice kurumasını ve Benanın odayı toparlamasını beklemek için Sima'yı oyalaya bildiğim kadar oyalamıştım.
Ava giderken avlanmıştı aptallar. Benimle oynamak istiyorlarsa eğer daha kurnaz olmaları gerekiyordu. Gülümsedim bugün kesinlikle ucuz yırtmıştık madem her şeyin farkındalar artık o halde dansa hazırlansınlar çünkü piste çıkma vakti geldi.
LEYLA
Oha resmen utanmadan sıkılmadan Sima'ya yapıştırmıştı tokadı. Gerçi bizde ailenin gözünde rezil olduğumuzla kalmıştık. "Bir de utanmadan odamızı mı karıştırdınız?"dedi Berwan abi. "Reziller."odadan çıktığında Beritan yengem de pis pis bakıp çıkmıştı. Halam kolumu yakalayıp etimi döndürürken acıyla çığlık atmaya başladım.
"Allah seni bildiği gibi ede allahın cezası boynu altında kala sen mi sohtun bu gızın aklına da bunları yürü!"ite kaka cimcikleye morarta beni de odadan çıkardığında kollarımı ovalıyordum. Aslında içten içe Sima ile Zamiri merak ediyordum ben acaba kavga ederler miydi? Düşündüğüm gibi olmamıştı Zamir abi odadan surat yaparak çıkmış ve konağı terk etmişti.
Halamın elinden kurtulmayı başardığımda konağın terasına çıkmış birlikte terastan Mardin semalarına bakmaya başlamıştım. "Zamir benimle konuşmadı ama kızgındı hem de çok hiçbir şey söylemdi burnundan solarak çıktı."
"Ben olsam bende solardım çünkü hem ispat edemedik ispat edemediğimiz gibi rezil olduk ayriyeten eltin olacak cadı yüzünden iki kardeşin arası açıldı farkındaysan o kızmayacak da ebem mi kızacak?"parmaklarımla anlımı ovmaya başladım başıma ağrı girmişti stresten.
"Ben gidip biraz uyuyacağım Leyla."
"Tamam."o terastan indiğinde yalnız kalmıştım ve uyuya bileceğimi hiç sanmıyordum. Gözlerim sinirden dolmuştu hafifçe sildiğimde başımın ağrısına dayanamamıştım. Terasın kapısını açtığımda merdivenlerden inmiştim en alt kata inip mutfağa girdim kendime bir kahve yapıp masaya oturduğumda divanın üzerindeki streçle sarılmış baklava tepsisi çekmişti dikkatimi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EMANET SİMA +18 (Vedia Serisi -1-) TAMAMLANDI
Teen Fiction"Geliyor ağam geliyor Zamir ağamın arabası geliyor!"diye bağırdı konağın kahyası. Bütün konak neredeyse bugün için hazırlanmıştı. Bir askerlik sevdasıdır diye tutulup gitmişti bu konaktan Zamir Yaman şimdi ise yedi yılın sonunda evine geri dönüyordu...