Hello yeni bölümü telefonumdan yazıyorum o yüzden uzun sürüyor parmaklarım pert bu arada.
Neyse bir yorum bırakırsanız çok mersi olur.
***
Bebeklerin başında duruyorduk o kadar güzellerdi ki. Babasının kucağında Simay yanında ben üçümüz oturmuş beraberce izliyorduk. "Ne zaman uyanıcaklar?"diye sordu Simay.
"Bilmiyorum ki çitlenbik uyanırlar herhalde birazdan."dedi Zamir.
"Yok uyanmazlar daha Simayıma çektiyseler eğer bir kaç saat uyurlar. Zaten doyurduk karınlarını gazlarını çıkartıp altlarını da aldık mışıl mışıl uyurlar."dediğimde Zamirin gözleri parıldadı.
"Vallaha mı?"diye cıvıldadığında göz devirdim.
"Hiç sulanma sevgilim lohusalığım bitene kadar elini süremezsin bana."morali bozulmuştu oyy kıyamam ben sevgilime.
"Hadi be ben gitmeden bir hasret gideririz diye düşünmüştüm ama neyse başka bahara kaldı."kıkırdadım.
"Ben hiç bir şey anlamıyorum dediklerinizden?"diye sızlandı Simay saçlarını hafifçe okşayıp öptüm.
"Boş ver bebeğim baban delirdi yine."Simay kıkırdarken Zamir onu kollarıyla sarıp sarmaladı ve kulağına fısıldadı.
"Ben sana yeni bebek aldım sen onu gördün mü?"dediğinde Simayın gözleri yerinden fırlayacak gibi olmuştu. "Yatağının üzerinde duruyor."
"Babacığım çok teşekkür ederim."kollarını Zamirin boynuna doladığında yanaklarını sulu sulu öptü.
"Hadi git bak bakalım beğenecek misin?"Simay koşturarak odadan çıktıktan bir kaç dakika sonra sevinç çığlıkları atarak yanımıza gelmişti.
"Deniz kızı barbie hemde son çıkan çok güzel!!"diye tekrar Zamirin omzuna atlamıştı. Zamir hafifçe bana göz kırptı Simay oyun oynamak için odasına gittiğinde Zamir derince ofladı.
"Yemin ederim bu barbiler var ya benim bir aylık asker maaşım kadar olmuş o nasıl pahalılık lan."hafifçe güldüğümde elimle ağzımı örttüm. Bebekler uyanacak diye korkmuştum güzel güzel uyuyorlardı onları öpe öpe delirtmek isterdim ama elimde değildi uyandıramazdım da. "Çok güzeller tıpkı sana benziyorlar."dedi Zamir.
"Yoo sana da benziyorlar."diye mırıldandım. Beni kendine çekip sıkıca sarıldı kafamı onun göğsüne yasladım.
"Bana çok güzel iki melek verdin gülüm ben senden başka daha ne isterim. Bir melek daha evvel vermiştin iki melek de şimdi verdin allah razı olsun senden."
"Bizim ilişkimiz ne ara böyle güzelleşti öyle değil mi? Sanki zaman su gibi aktı gitti bir anda her şey olacağına vardı bizim ilişkimiz yol aldı.
O kadar şanslıydım kim bir başkası olsaydı çoktan beni kızımla bir kenara atardı. Şimdi bana kızanlarda olabilir sonuçta bizim hikayemiz en başta dostluk üzerineydi sonra biz onun emanetleri olduk şimdide ben onun çocuklarının annesi oldum.
Her ne olursa olsun iki tarafın arasındaki karşılıksız sevgi her şeyden daha kuvvetlidir. Ben Zamiri çok seviyordum o kadar çok seviyordum ki bu sevginin bir tanımı dahi yoktu. Bizim hikayemiz bir çok engebeli yolu aşmıştı aşmaya da devam edecekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EMANET SİMA +18 (Vedia Serisi -1-) TAMAMLANDI
Teen Fiction"Geliyor ağam geliyor Zamir ağamın arabası geliyor!"diye bağırdı konağın kahyası. Bütün konak neredeyse bugün için hazırlanmıştı. Bir askerlik sevdasıdır diye tutulup gitmişti bu konaktan Zamir Yaman şimdi ise yedi yılın sonunda evine geri dönüyordu...