Selam, bölümler çok gecikti biliyorum çünkü hayatımda bir kaç sorun vardı. Babaannem vefat etti cenaze vs derken ortalık çok karışıktı. Ancak odama geçebildim o karmaşa da salonda uyumuşum sadfssa
Neyse yorum yaparsanız çok sevinirim.
***
"Ne yapayım yani? Yedi yıl önce seninle nişanlıydı diye gidip boşanayım mı? Hatta istersen çocuğu da karnıma geri sokayım nasıl olur?"derin bir nefes aldım ve göz devirip oturduğum yerden kalktım. Tam mutfaktan çıkacakken Asmin ile karşı karşıya gelmiştik ki suratımdaki sinirli tavıra şaşkınca baktı.
"İyi misin?"dediğinde hafifçe kafamı salladım benim arkamda duran Benana baktı bu kez ve derince iç çekti. "Kardeşim sinirini bozacak bir şey mi söyledi?"dediğinde ikinci bir şok yaşamıştım Benan onun kardeşi miydi?
"O senin kardeşin mi?"
"Evet kız kardeşim ben evlendiğimde o küçüktü onu tek başına bırakamazdım ben bu konağa onunla birlikte geldim oda bizimle burada yaşıyor."şimdi anlaşılıyordu mesele çocukluktan tanışıyorlardı ama aynı evde de yaşamışlardı.
"Evet kardeşin canımı sıktı ta yedi yıl önceki defterleri açıp önüme sunmasına gerek yoktu sonuçta geçmiş geçmiştir."
"Haklısın."dedi kardeşi adına utanmıştı.
"Nasıl haklı ya nasıl haklı? Ben tam yedi yıldır Zamirin dönmesini bekliyorum abla ama o bu kadını koluna takıp geliyor!"diye bağırdı Benan.
"Kardeşine sahip çık yoksa elimde kalabilir."diye mırıldandım ve yanından geçip giderken arkamdan bağırmaya devam etti.
"Zamir bana çok aşık tamam mı? Senin ona göre olmadığını anlayacak ve bana dönecek! Zaten babasıyla tartışıp bu konaktan gitmeseydi onunla evlenecektik o beni çok seviyor bende onu çok seviyorum sen koca bir yalansın Sima!"mutfaktan geçtim. Zamirin annesiyle koridorda karşılaştığımızda zoraki bir tebessüm sundum bir de onunla tartışmak istemiyordum.
O bana gülümsememiş ama ters bir şey de yapmamıştı yanımdan geçip mutfağa gittiğinde hızlıca yukarıya çıkıp odaya dalmıştım. Zamirin yanında geldiğimde omzundan dürterek hızlıca uyandırdım onu bana uykulu uykulu baktığında odanın kapısını kapatıp tekrar yanına geldim.
"Bana niye sevdiğin birisi olduğunu söylemedin?"dediğimde şaşırmıştı.
"Sevdiğim derken? Birini sevsem haberim olurdu herhalde Sima."
"Uyuz uyuz cevap vermeyi kes de karşıma çıkıp bana ahkam kesen eski nişanlından bahset."
"Eski nişanlım mı? Benan mı? Ne olmuş ona?"göz devirdim.
"Soruma soruyla karşılık verip durma delirtme beni! Mutfakta cinnet geçirdi kız. Yok Zamir bana çok aşık da sen koca bir yalansın da biz birbirimizi çok sevdik de! Bana bak oğlum ben sana nikah için gün alırken sormadım mı sevdiğin var mı yok mu diye? Niye yalan söylüyorsun."
"Ya yalan söylemiyorum benim kimseyi sevdiğim falan yok. Birini sevsem bilirdim herhalde ayrıca o deli bana takıntılı sapık gibi yedi yıldır oradan buradan taciz ediyor şimdide gelmiş aslında hiç var olmayan aşkımızdan bahsediyor inanma ona."dediğinde kaşlarım çatıldı.
"Nasıl yani?"
"Ya bu bana iftira attı zamanında bizimkiler düğüne gitmişti konakta kimse yoktu bu da konakta tekmiş bende arkadaşların yanından eve gelmiştim bunun evde olduğunu bilmiyordum. Meğer bu manyak masustan gitmemiş üzerinde havluyla evin içinde dolanıyordu bizimkiler onu böyle görünce demesin mi oğlunuz namusumu kirletti diye. Az daha bu zır deliyle evleniyordum askerlik için sınavlara girip doğuya yollandım da babamla kavga edip anca kaçar gibi gidince kurtula bildim. Sonra nereye yollandığımı bulmuş falan psikopat gibi peşimden gelmişti. En son zaten Ispartadaydık sen ben Miran biliyorsun Allahtan gizli görevdi de operasyon mevkim de gizliydi bulamadı beni. Telefondan taciz etmeler kırk tane yeni hat açtırıp beni aramalar internetten mesaj atmalar mektup bile yolladı ya!"kendimi tutamayıp gülmeye başlamıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EMANET SİMA +18 (Vedia Serisi -1-) TAMAMLANDI
Teen Fiction"Geliyor ağam geliyor Zamir ağamın arabası geliyor!"diye bağırdı konağın kahyası. Bütün konak neredeyse bugün için hazırlanmıştı. Bir askerlik sevdasıdır diye tutulup gitmişti bu konaktan Zamir Yaman şimdi ise yedi yılın sonunda evine geri dönüyordu...