53.Bölüm Haplar

2.7K 162 60
                                    

Hello bu bölüm biraz komedi içeriyor bakalım neler olacak :) gelecek bölüm Sima'nın aldığı haplarla ilgili kötü teoriler geldi.

O kötü teorileri çürütecek komedi gibi bir bölüm geldi.

Yorum yapmayı unutmayın...

***

Gece yapılan sürprizden sonra herkesin keyfi yerine gelmişti. Zamirin gideceği gün yaklaşsa da içten içe kendimi motive etmeye çalışıyordum.

Bu gece hepimiz birlikte yatıyorduk. Aynı yatakta ben, Zamir, Karan, Karaca ve Simay. Üçümüz koca yatağı işgal etmiştik ama tek sorun şuydu. Doktorun verdiği ilaç benim uykumu getirmesi gerekirken mezar hortlağı gibi ayağa dikmişti.

Tavanı izlerken garip bir şekilde ter basmıştı ne olduğunu anlayamamıştım ama içimde değişik bir enerji de vardı. Kalkıp buradan maratona koşabilirdim şuan şaka gibiydi!

Daha çok terlediğimde yataktan kalkıp pijamalarımı çıkarttım ve üzerime geceliğimi giydim. Daha çok sıcak basmıştı kalbim gümbür gümbür atıyordu dayanamadığımda duşa girmiştim. Soğuk suya oturduğumda kendimi ferahlamış hissettim galiba ateşim çıkmıştı ve soğuk su iyi gelmişti bana.

Sırtımı küvete yaslamıştım iyice rahatlayana kadar kaldım sonra da banyodan çıktım geceliğimi giyip hızlı adımlarla odaya döndüm ve yataktaki yerimi alıp Karacayı yine göğsüme yatırdım.

Kızımın kıpraşmasıyla birlikte güzelce minik başını okşayıp poposunu pışpışladım. Tekrar uyuduğunde bende kısa sürede uykuya dalmıştım. Gözlerimi yavaşça araladığımda Zamir oğlumu da kızımı da üzerime yatırmış benim acıkmış meleklerime yüzümü yalatıyordu.

"Yaa Zamir! Yapmasana al şu çocukları."Karan çenemi emiyordu Karaca da yanağımı emmeye çalışıyordu. "Anneciğim durun vereceğim ikinize de meme.

"Karanı alayım önce Karacayı yedir."dedi Zamir. Karanı aldığında Karacayı güzelce kollarıma alıp göğsümü açtım ve emzirmeye başladım. Terden anlına yapışan saçları arkaya doğru ittim. Karnı doyduğunda bebekleri değişmiştik.

Zamir Karacanın gazını çıkartırken bende Karanı emziriyordum biz odanın içinde dört dönerken Simay Hanım hala uyuyordu. O hali o kadar tatlıydı ki bize poposunu dönmüş yanakları yorganın altında pembeleşmiş ağzı hafifçe aralanmış uyumaya devam ediyordu.

Yeni yeni uzayan kısa sarı saçları birbirine karışmıştı uyandırmayı düşünsem de kıyamamıştım. Kahvaltıya inerken uyandırırdık nede olsa uyusun şimdilik diye düşündüm. Oğlumun da karnını doyurduğumda Zamirden bez, ıslak mendil ve pişik kremi istedim.

Getirdiğinde ikisini de yatağa yatırmıştım. Önce Karacanın altını açtım iki bebeğimiz de neredeyse bir aylık olacaklardı aşıya götürmemiz gerekiyordu bugün. Güzelce poposunu temizlediğimde hiç beklemediğim bir şey olmuştu üzerime sıçrayan dışkı ile çığlık attığımda Zamir kahkaha atmaya başladı.

"Ya anneciğim ne yapıyorsun ya hadi Simayın bebekken üstüme işemesine alışıktım ama senin de üstüme sıçmanı beklemiyordum be kuzum."

"Afferim kızım sana kimin kızı be!"diye gaz vermeye devam eden Zamiri tek bir bakışımla susturmuştum.

"Konuşup durma oradan bak bu pis bezi suratına yapıştırırım."ellerini havaya kaldırdı.

"Tamam tamam sustum."diye mırıldandı.

EMANET SİMA +18 (Vedia Serisi -1-) TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin