Hello bu bölüm Asminin zekasına biraz daha hayran kaldım bizim taraf biraz zayıf kaldı ama bir sonraki bölüm her an her saniye dengeler değişebilir şuan denge olarak üstünlük Asminin tarafında malesef...
Yorum yapmayı unutmayın.
***
"Zamir."diye mırıldandım. "Zamir kalksana!"diye dürtüklediğimde gözlerini aralamıştı.
"Ne oldu güzelim?"dediğinde omuz silktim.
"Komodindeki suyu versene çok susadım."kendi tarafında olan suyu alıp bana uzatmıştı küçük sürahiyi kafama diktiğimde ancak rahatlamıştım. Gece sanki çöle düşmüştüm sabah kalktığımda ağzım kupkuruydu. Suyu bitirdiğimde komodine geri bırakmıştı kafamı onun göğsüne tekrar yaslarken kaşları çatılmıştı.
"Bir bu sabah çok sakin uyandık farkında mısın?"dediğinde mırıldandım.
"Hıhı."
"Simay diyorum bu sabah üzerimize atlamadı fark ettin mi?"gözlerimi açtığımda kafamı göğsünden kaldırdım.
"Gerçekten niye gelmedi? Hıh yoksa hasta mı oldu?"yataktan fırladığımda oda kalkmıştı.
"Gülüm dur uyuyordur belki."
"Uyumaz ben onu dokuzda yatırıyorum her gün sabahın köründe kalkıyor mutlaka bir şey oldu."odadan fırladığımda oda arkamdan gelmişti. Sabahlığımın iplerini bağladığımda Simayın odasına girdim. Yatağı dağınıktı uyanmıştı ama odasında değildi.
"Banyoya gitmiştir."diyen Zamirle birlikte odasındaki banyoya girdim orada da değildi.
"Yok."
"O zaman aşağıya inmiştir gülüm herkes uyuyor çocuk ne yapsın."dudaklarımı ısırdım birlikte evin içinde dolanmaya başlamıştım sabahlığıma sıkıca sarılırken bahçeye çıkmıştım kahya Remzi abiyi gördüğümde hızlıca yanına geldim.
"Remzi abi Simayı gördün mü?"dediğimde kafasını salladı.
"Leyla kızımla dolaşmaya çıktılar gelirler."rahat bir nefes aldım.
"Tamam Remzi abi sağ ol."konağa döndüğümde telaşla etrafa bakınan Zamiri durdurdum. "Leyla ile yürüyüşe çıkmışlar."
"Bak dedim sana beni de telaşlandırdın."gülümsedim.
"Evet hadi gel odamıza dönelim."elini tuttuğumda birlikte odaya çıkmıştık tekrar. Odaya girdiğimizde hala saatin erken olduğunu fark ettik evdekilerin uyanmasına bir saat daha vardı. Zamir arkamdan kapıyı kilitlediğinde munzurca sırıtmıştım. Üzerimdeki uzun sabahlığın ipini çözdüğümde sabahlığın omuzlarımdan inip yere düşmesine izin vermiştim.
Üzerimdeki kırmızı mayokini şeklindeki dantel kışkırtıcı gecelikle yatağa uzandığımda bir elimi kafamın altına koydum diğer elimi de belime koymuş Zamire onu delirtecek bir resim vermiştim. Saçlarımı hafifçe karıştırdığımda avına yanaşan bir kurt misali usulca sokulmuştu yatağa kendi kendime olan benzetmem beni güldürürken belime sarılıp beni kendine çekti ve dudaklarıma yapıştı.
Yatakta oturur pozisyona gelirken beklemediğim bir şekilde beni bacaklarının üzerine yüz üstü yatırmıştı kollarını üzerime koyduğunda kalkamamıştım. Kalçalarımı okşadığında zorla yutkundum. "Sen utanmıyor musun sabah sabah kocanı yoldan çıkarmaya?"diye fısıldadığında dudaklarımı ısırmıştım.
Kalçama sert ama çok acıtmayacak bir şekilde vurduğunda beklemediğim için ağzımdan ufak bir çığlık kaçmıştı. Ellerimle ağzımı kapatırken gözlerim kocaman olmuştu bir kez daha vurduğunda hem acımıştı hem de değişik bir şekilde hoşuma gitmişti. Kıkırdadığımda bir kez daha vurdu artık acımıyordu tam tersine tatlı ince bir sızıya dönmüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EMANET SİMA +18 (Vedia Serisi -1-) TAMAMLANDI
Teen Fiction"Geliyor ağam geliyor Zamir ağamın arabası geliyor!"diye bağırdı konağın kahyası. Bütün konak neredeyse bugün için hazırlanmıştı. Bir askerlik sevdasıdır diye tutulup gitmişti bu konaktan Zamir Yaman şimdi ise yedi yılın sonunda evine geri dönüyordu...