Hello, ayy dün ki duyuruda biraz sitem etmişim. Sinirlerim bozulmuştu yoksa yazmaktan vazgeçmedim çünkü ben uslanmam. Neyse işte allah rızası için bir adet yorum diyelim iyice medine dilencisine dönelim :)
***
Eve gelen süper ikili kocam ve Leyladan planlarını öğrendiğimde olayı organize etmiştik. Hedefimizi değiştirmiştik eğer konuşmalarımızı Asmine duyurursak bundan kuşkulanır ama Benan aptalının üzerinden oynarsak o ablasını mutlaka ikna edecektir.
"Tamam o halde başlıyoruz."dedi Leyla kapıyı kollarken. "Geliyor."diye işaret verdiğinde kapının yanından geçip bizim yatağın arkasına saklanmıştı biz karı koca konuşuyor olacaktık.
Hafifçe güldüğümde dikkatini çekmeye çalıştım mutlaka odaya gelip bakacaktı çünkü hala Zamiri seviyordu ne kadar hoşlanmasam da öyleydi. "İnanamıyorum yani gerçekten kamera kayıtlarını kurtarmışlar öyle mi?"
"Evet yangın kendiliğinden mi çıktı yoksa kasıtlı mı çıkartıldı bunu öğrenmiş olacağız."
"Güvenlik şirketi cd'yi elden gönderecekler öyle değil mi?"
"Elbette muhtemelen şirkete gönderirler yarın sabah onu oradan almış ve izlemiş olacağım."
"Sana söylüyorum o Asminin bunda bir parmağı var bak adım kadar eminim biliyorum kardeşini düşünüyorsun ama inan bana."ellerini tutarken kapının aralığına gözlerimi dikmemek için resmen acı çekiyordum.
"Sana inanıyorum."dediğinde kapının arkasında tok bir çarpma sesi gelmişti fazla dikkat çekmiyordu ama bizim göz göze gelmemize yetmişti. Zamirin arkası kapıya dönük olduğu için gözümün içine baka baka sırıtıyor işimi daha da çıkmaza sokuyordu.
"O halde yarın bitecek Asminin gerçek yüzü ortaya çıkacak artık bu evdeki kimseye kötülük yapamayacak aşağılık pislik!"diye sinirle soludum.
"Aynen öyle gülüm."yanağımı okşadığında kafamı hafifçe eğip avucunu yanağıma iyice bastırdım ve tebessüm ettim.
"Seni seviyorum."diye fısıldadım.
"Bende seni seviyorum hadi kapıyı kapatalım da kimse bizi rahatsız etmesin."dediğinde ayaklanıp kucağına kuruldum dışarıdaki cadıyı çıldırtmayı çok seviyordum burnumu burnuna sürttüğümde güldüm. Kucağından kalkıp kapıyı ilerledim kapıyı çekip kapatırken birkaç dakika kulağıma kapıya yasladım gittiğinden emin olduğumda hızlıca yanlarına gelirken Leyla da yatağın yanından çıkmıştı.
"Ulan şu yatağın dibinde olmasam utanmadan paronografik film çekecektiniz gözümün önünde."yanaklarım kızarırken göz devirdim.
"Kendine birini bul Leyloşcum sence çekersin."bu defa kızaran Leyla olurken omuz silkti.
"Neyse ya biriniz kapıyı kollayın da ben bir çıkayım oyun olduğunu anlamasınlar."dediğinde kapıyı açmıştım önden ben çıkıp etrafa bakmıştım kimsenin olmadığını emin olunca da onu odadan atmıştık.
ASMİN
"Saçmalama Benan seni yemlemişler işte."
"Saçmalamıyorum sen beni iyiden iyiye aptal ilan ettin o zaman yarın sabah seni polise verdiklerinde görürsün doğru mu değil mi?"diye bağırdığında sinirle kucağımdaki dergiyi kapattım ve bakışlarımı ona çevirdim.
"Tamam kes sesini icabına bakacağım yeter ki şu kaprislerini benden uzak tut sinirlerimi bozuyorsun biraz rahat ol öfken sana sadece hata yaptırır."
"Sen nasıl bu kadar sakinsin aklım almıyor abla!"omuz silktim ve derin bir nefes aldım.
"Sakin kalmak genimde var gibi bende nasıl olduğunu bilmiyorum tek bildiğim öfkeyle hareket etmeyip beklediğim eğer öfkeyle harekete geçersem elime yüzüme bulaştırırım sağlam kafayla düşünmem gerek."dediğimde kafasını olumsuzca salladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EMANET SİMA +18 (Vedia Serisi -1-) TAMAMLANDI
Teen Fiction"Geliyor ağam geliyor Zamir ağamın arabası geliyor!"diye bağırdı konağın kahyası. Bütün konak neredeyse bugün için hazırlanmıştı. Bir askerlik sevdasıdır diye tutulup gitmişti bu konaktan Zamir Yaman şimdi ise yedi yılın sonunda evine geri dönüyordu...