တောင်းပန်ခြင်း

235 15 4
                                    

ကိုယ်လည်း အဲ့တာကိုမရေးချင်ပါဘူး
Fan တစ်ယောက်အနေနဲ့ အဲ့လိုရေးမိတာကိုလည်း တောင်းပန်ပါတယ် ရှေ့ကအပိုင်းမှာလည်း ကိုယ်ပြောခဲ့ပါတယ် ကိုယ်ကိုယ်တိုင်လည်း ပြန်မတွေးချင်ခဲ့တဲ့အပိုင်းတွေဆိုတာ!
အဲ့မှာရေးပြီးတင်ဖို့ ကိုယ်စဥ်းစားခဲ့ပါသေးတယ် မတင်ဖို့အထိပဲ... ကိုယ်ကိုယ်တိုင်လည်း မခံစားနိုင်လို့...
ပြီးတော့ ဘယ်လိုစိတ်နဲ့မှ ရေးခဲ့တာမဟုတ်ပါဘူး ကိုယ်လည်းကြိတ်မှိတ်ပြီး ရေးခဲ့မိတာပါ (အဲ့အချိန်တုန်းက ကိုယ်ကိုယ်တိုင် ဘယ်လိုခံစားခဲ့ရတယ်ဆိုတာ မမေ့ပါဘူး)
ကိုယ်ပြန်ဖျက်ပေးပါ့မယ် ကိုယ်ချပြချင်တာက ချန်းယောလ်လီမှာကိုယ်တွေလို အရာရာကိုမယုံကြည်ပဲ ချန်းယောလ်လီကိုပဲယုံကြည်နေတယ်ဆိုတဲ့ fan တွေရှိတယ်ဆိုတာကို ချပြချင်ခဲ့တာပါ တကယ်တောင်းပန်ပါတယ် ရှေ့မကြည့်နောက်မကြည့်နဲ့ ရေးခဲ့မိလို့...
အဲ့တာအပြင် မကြိုက်ရင်ဖျက်ပေးပါ့မယ်လို့ ပြောထားခဲ့ပါတယ် အခုလို ကိုယ့်ကိုမကြိုက်တာကိုဖွင့်ပြောပေးတဲ့အတွက်လည်း ကျေးဇူးတင်ပါတယ် နောက်ပိုင်းလည်းမကြိုက်တာရှိရင် အားမနာပဲလာပြောပေးလို့ရပါတယ် ကိုယ်ကိုယ်တိုင် yeolmae တစ်ယောက်အနေနဲ့ပါ တောင်းပန်ပါတယ် တကယ်ကိုတောင်းပန်ပါတယ် လိုင်းလည်းသိပ်မသုံးတာမို့ အခုမှစာတွေမြင်မိတာကိုလည်း တောင်းပန်ပါတယ်...

ပြီးတော့ ကိုယ်ရှေ့ပိုင်းမှာ Fan comments ကို မကောင်းတာသုံးကြောင်းရေးခဲ့မိတာပါ တကယ်ကိုတောင်းပန်ပါတယ်

ကိုယ္လည္း အဲ့တာကိုမေရးခ်င္ပါဘူး
Fan တစ္ေယာက္အေနနဲ႕ အဲ့လိုေရးမိတာကိုလည္း ေတာင္းပန္ပါတယ္ ေရွ႕ကအပိုင္းမွာလည္း ကိုယ္ေျပာခဲ့ပါတယ္ ကိုယ္ကိုယ္တိုင္လည္း ျပန္မေတြးခ်င္ခဲ့တဲ့အပိုင္းေတြဆိုတာ!
အဲ့မွာေရးၿပီးတင္ဖို႔ ကိုယ္စဥ္းစားခဲ့ပါေသးတယ္ မတင္ဖို႔အထိပဲ... ကိုယ္ကိုယ္တိုင္လည္း မခံစားနိုင္လို႔...
ၿပီးေတာ့ ဘယ္လိုစိတ္နဲ႕မွ ေရးခဲ့တာမဟုတ္ပါဘူး ကိုယ္လည္းႀကိတ္မွိတ္ၿပီး ေရးခဲ့မိတာပါ (အဲ့အခ်ိန္တုန္းက ကိုယ္ကိုယ္တိုင္ ဘယ္လိုခံစားခဲ့ရတယ္ဆိုတာ မေမ့ပါဘူး)
ကိုယ္ျပန္ဖ်က္ေပးပါ့မယ္ ကိုယ္ခ်ျပခ်င္တာက ခ်န္းေယာလ္လီမွာကိုယ္ေတြလို အရာရာကိုမယုံၾကည္ပဲ ခ်န္းေယာလ္လီကိုပဲယုံၾကည္ေနတယ္ဆိုတဲ့ fan ေတြရွိတယ္ဆိုတာကို ခ်ျပခ်င္ခဲ့တာပါ တကယ္ေတာင္းပန္ပါတယ္ ေရွ႕မၾကည့္ေနာက္မၾကည့္နဲ႕ ေရးခဲ့မိလို႔...
ၿပီးေတာ့ ကိုယ္ေရွ႕ပိုင္းမွာ Fan comments ကို မေကာင္းတာသုံးေၾကာင္းပဲေရးခဲ့တာပါ အဲ့တာအျပင္ မႀကိဳက္ရင္ဖ်က္ေပးပါ့မယ္လို႔ ေျပာထားခဲ့ပါတယ္ အခုလို ကိုယ့္ကိုမႀကိဳက္တာကိုဖြင့္ေျပာေပးတဲ့အတြက္လည္း ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ ေနာက္ပိုင္းလည္းမႀကိဳက္တာရွိရင္ အားမနာပဲလာေျပာေပးလို႔ရပါတယ္ yeolmae တစ္ေယာက္အေနနဲ႕ပါ ေတာင္းပန္ပါတယ္ တကယ္ကိုေတာင္းပန္ပါတယ္ လိုင္းလည္းသိပ္မသုံးတာမို႔ အခုမွစာေတြျမင္မိတာကိုလည္း ေတာင္းပန္ပါတယ္...

ၿပီးေတာ့ ကိုယ္ေရွ႕ပိုင္းမွာ Fan comments ကို မေကာင္းတာသုံးေၾကာင္း​ေရးခဲ့မိတာပါ တကယ္ကိုေတာင္းပန္ပါတယ္

Simple MarriageWhere stories live. Discover now