Page 35

19 6 0
                                    

It Was Always You
Page 35

"Distance between people who love each other."

Third Person POV'

3 Months Passed...

They graduated already and they never saw Kaylee... And Azriel. After the Graduation they just found out that Kaylee left and only a message was left. They tried to call her but nothing, they never see her after that.

And Azriel did not attend the Graduation Day and they just found out that he decided to handle her Family's Company and they took a flight in United States.

Kaye Lopez graduated in Maximilian University Majoring Chemical Engineering and she end up a Elementary Teacher. And now 20 years old now.

Kaye was in the Park with her boyfriend, Jinx.

"Baby?" Kaye called him and Jinx just look at her.

Lumapit ito sa binata at napasinghap siya ng yakapin siya bigla nito.

"What happened?" Kaye asked at niyakap pabalik ang binata na nakaupo sa swing.

"Kai was okay. That's my father said, but the problem is Kai become an workaholic and alcoholic guy." Jinx said.

"Just let him okay. Doon niya mas gusto so we should let him, after all he's fine naman." Kaye rest assured him.

"How about Kaylee?" He asked her.

"Still the same. The number she uses always when we we're studying is unavailable already." Kaye answered him.

Hinawakan ni Kaye ang kamay ni Jinx at tumayo ito. Inakbayan siya ni Jinx at pabalik na sila sa Apartment.

"We should let them to do whatever they want. Because kung sila talaga, tadhana na ang bahala." Kaye said and sigh.

"Sayang kasi." Jinx said na ikinatawa ni Kaye.

"Baby hindi sayang, nanghihinayang kalang." Kaye answered her.

Ngumuso naman si Jinx at hinalikan siya sa noo. Kinikilig naman na niyakap ni Kaye ang Boyfriend.

Dearil Jinx Geganzo graduated in Maximilian University Majoring Chemical Engineering and he end up a Singer in a Banda. And still 20 years old.

"Baby let's sleep na." Tawag ni Jinx kay Kaye na lumapit naman agad.

"I love you." He said at hinalikan si Kaye sa noo.

"I love you too Baby." Kaye answered at hinalikan sa labi si Jinx.

And they both cuddle all night and you can guess what happened after that long kiss.

...

6 Months Passed.

Hera was looking at her Boyfriend now na naglalaro sa Desktop nito. Kiel was a gamer that's why he's a little addict.

Hera Tumale graduated in Maximilian University Majoring Computer Science and she became a Manager in a Banda. And still 20 years old.

Kiel Andales graduated in Maximilian University Majoring Computer Engineering and he end up a Drummer in a Banda. And still 19 years old.

Nang tumingin bigla sakanya si Kiel ay nag-iwas ito at kunwareng naglalaro sa Cellphone nito.

Pinause ni Kiel ang laro niya.

"Are you mad at me?" Tanong nito kay Hera na mangiyak-ngiyak na. Nang maramdaman niyang palapit na ito ay nagtago ito sa unan.

Tumigil si Kiel at hindi alam ang gagawin.

"Wanna hug?" Kiel said and opened his arms. Tinignan naman siya ni Hera na mangiyak-ngiyak na.

"Hmp!" Hera said at tumalon kay Kiel.

"Don't ignore me here." Hera said na natatawa naman si Kiel.

"Sorry sorry." Kiel said at hinalikan sa noo si Hera.

They are both playing right now when Hera suddenly talk.

"Babe what if may chance pa sila Nikolai at Kaylee?" She asked her Boyfriend.

"One is enough na siguro." Her boyfriend answer na ikinanguso niya.

"I know but what if sila talaga." Hera said.

"Edi sila." Kiel answered at binuhat si Hera.

"Babe!" Hera shouted at hinagis siya sa kama ni Kiel.

Tinulak ni Hera si Kiel at kumuha ng dalawang unan. Hinampas niya si Kiel na ikinatawa niya, mukha namang nasaktan si Kiel at binuhat niya si Hera at binagsak sa kama.

"G*go!" Sigaw ni Hera na ikinatawa ni Kiel.

"Hmp!" Tampong sabi na ni Hera at nahiga.

Pumagitna naman si Kiel sa kanya at nakangusong tinignan siya.

"I love you Babe." Ngusong sabi ni Kiel at niyakap si Hera.

"I love you too." Galit na sabi rin ni Hera pero kinikilig na ito.

...

9 Months Passed.

Yxiale and Dominic are sleeping now.

Yxiale Villar Graduated in Maximilian University Majoring English and she became a Kindergarten Teacher. And 20 years old now.

Dominic Calayca Graduated in Maximilian University Majoring English and he became a Guitarrista in a Banda. And now 20 years old.

Nagising si Yxiale at humihikab na naupo, nawala yung yakapan niya kaya tumayo siya at naglakad siya papalapit sa Boyfriend niya at tumalon.

"Boo!" Gising na sigaw ni Dominic sakanya at niyakap siya.

"Goodmorning!" Nakapatong na bati sa kanya ni Yxiale.

"Go and wash up, cook a breakfast." Utos ni Dominic sa kanya.

Napataas nalang ng kilay si Yxiale at galit na umalis sa pagkakapatong kay Dominic.

"Psh!" Ngusong sabi ni Yxiale at nagpapadyak ito paalis pero bago yon ay niyakap siya ni Dominic.

"Just kidding Boo." Ngiting sabi ni Dominic at hinalikan siya sa pisngi.

"Your panties was touching my d*ck earlier. I got hard." Dominic said at tumayo.

"Boo!" Namumulang sigaw ni Yxiale sakanya.

"HAHA. I love you." Dominic said at hinalikan sa noo si Yxiale.

"I love you too hehe." Yxiale answered at hinalikan sa pisngi si Dominic.

...

1 Year Passed.

Azriel Friends and Kaylee's are all happy now. Day by day naghihintay sila ng balita kay Azriel while for Kaylee was still nothing. They never know when she will back and when he will back but they still waiting for them to come back because they are friends after all.

We still don't know when we will be able to see them all na magkakasama but for now they our focusing to themselves.

Christmas is coming to they wish that Azriel and Kaylee was there to be with them at sabay sabay silang magsasaya sa araw na iyon. And I'm sure Kaylee miss her friends to same to Azriel too.

"We'll wait for them even in takes a lifetime."

×××
Thank you for reading! Have a nice day!

Kindly vote for my stories and follow me <'3

×××

Twitter: @ghostified_me
Instagram: @ghostified_me

It Was Always You | ✔︎Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon