0.2

6.6K 252 35
                                    

Başımdaki şiddetli ağrıyla elimi başıma götürmüştüm. Etrafımda bazı sesler vardı ama tam duyamıyordum. Gözlerimi yavaşça açmaya çalıştım ama beni beyaz bir ışık karşılamıştı.
Işığa dayanamayıp gözlerimi tekrar kapattım.

"Beni duyabiliyor musun?"

"Duyuyorum ışığı kapatırsanız, gözlerimi de açacağım."

Gözlerim kapalı kurduğum cümleyle bir süre ses gelmemişti. Elimi gözüme siper edip gözlerimi yavaş yavaş açtım.

Gördüğüm yüzle birlikte gözlerim kocaman açılmış yattığım yerden hızla doğrulmuştum.

"Tövbe bismillah!" Karşımdaki Beyaz Nuri bana endişeyle bakmaya başlamıştı.

"İyi misiniz?"

Kocaman sırıttım.

"Ölünce direkt cennete mi gidiliyordu ya önce kabire girmiyor muyduk?"

Beyaz Nuri bana garip garip bakarken ben de ona leyla leyla sırıtıyordum. Birinin kolumü dürttüğünü hissetmiştim ama kolumu kurtarıp Beyaz Nuri'me bakmaya devam ettim.

"Ahu! Kızım ne diyosun?"

Selin'in sesi miydi o? O da mı öldü yoksa? Kafamı hızla diğer tarafa çevirdiğimde Selin'i gördüm. Ah benim canım arkadaşım ben ölünce o da peşimden geldi sanırım.

"Selin sen nasıl öldün, ben en son yalnız düşmüştüm?" Selin şaşkın şaşkın suratıma bakıyordu. Aman canım şuan onunla uğraşamayacaktım, ilgilenmem gereken bir Nuri'm vardı.

"Ahu ne diy..."

"Ahu değil Huri diyeceksin." Beyaz Nuri' m olayı anlamazken hala bana bakıyordu. O böyle baksa da olurdu. Maşallah o ne bakıştı öyle!

"Ne?"

"Huri kızım Huri! Bak bu da Nuri."
Kaşlarımla Beyaz Nuri'mi işaret ettim. Nuri'm söylediklerime anlam veremezken birilerini çağıracağım diyerek gitmişti. Her ne kadar 'beni bırakma burada Beyaz Nuri'm' desemde hemen geleceğini söylemişti.

Selin kolumu cimciklediğinde küçük bir çığlık atıp kolumu ovaladım.

"Ne yapıyorsun kızım ya? Acıdı."

"Asıl sen ne yapıyorsun Ahu? Ne Nuri'si, ne Huri'si kafayı mı yedin?"

Gözlerimi kısıp canım arkadaşıma yaklaştım.

"Biz ölmedik mi?" Bana 'delirdin sen' bakışları atarken hayır anlamında başını sallamıştı.

"Neredeyiz o zaman?"

Eliyle etrafını gösterirken bir yandan da söyleniyordu.

"Nerede olacağız hastanedeyiz."

Ben en son ekmek alacaktım.

"Annem evde ekmek bekliyordu, haberi var mı burada olduğumdan?"

"Hayır." Gözlerimi belertip hayretle Selin'e baktım.

"Desene yarım kalan işimi annem halledecek." Selin gülmeye başlayınca  yüzümü buruşturdum. Bu nasıl arkadaştı böyle?

Selin gülmeye devam ederken Beyaz Nuri'm yanında biriyle gelmişti.

Allah'ım bu adam bir rüyaysa beni bir elli yıl uyandırma!

"Beyaz Nuri'm nerede kaldın? Bu deli benimle dalga geçiyor!"

"Beyaz Nuri mi?" Beyaz Nuri'min yanındaki adamın gülerek sorduğu soruyla suratımı astım.

"Ya ben ölmediysem rüyadayım. Benim rüyam değil mi ya bu sizi istemiyorum siz gitsenize!" Ardından Beyaz Nuri'me dönüp şirince sırıttım.

"Biz de Beyaz Nuri'mle kalırız."

"Ahu! Rüyada değiliz kızım sen düşerken kafanı nereye vurdun ya?" Selin'in konuşmasıyla kaşlarımı çatıp ona öldürücü bakışlarımı yolladım.

"Ya her gün beraberiz rüyama da girmezsin ya! Beni bir rahat bırakın, hadi çık git rüyamdan. Haa eğer bir hata yapıp beni uyandırırsan her gece karabasan olur çökerim üzerine!"

Ardından tanımadığım gereksiz adamla Selin'e işaret parmağımı sallayıp 'gidebilirsiniz' komutunu verdim.

"Şimdi bizi Beyaz Nuri'mle yalnız bırakın."

Beyaz Nuri'm konuşmaya başladığında ben de leyla leyla ona bakmaya başlamıştım.

"Ahu Hanım ölmedik ve rüyada değiliz. Hastanedeyiz en son ne hatırlıyorsunuz?

"Selin baksana ne güzel konuşuyor kurban olduğum."

Selin de dediğimle Beyaz Nuri'me bakmaya başlayınca kafasına bir tane tokat geçirdim.

"Ah ne vuruyorsun kızım?" Selin başını överken ben de kızgın kızgın ona bakıyordum.

"Kızım o senin enişten enişten. Ne bakıyorsun ciğer görmüş kedi gibi?"

"Sen bak dedin ya Ahu!" Cık cıklayıp ayıplayıcı bakışlarımı Selin'e gönderdim.

"Ben bak diyorsam sen 'estağfurullah dünya ahiret eniştem' diyeceksin."

"Değil mi Beyaz Nuri'm?"

Beyaz Nuri'm bana cevap vermek yerine yanındaki adama bir şeyler söyleyip hızla yanımızdan ayrıldılar.
Nereye gittiklerini de söylemediler ki.

"Ahu bana bak sen iyi misin gerçekten?"

İyi miyim değil miyim bilmiyorum ama cennete düştüğümden ve payıma düşen bir adet Nuri olduğundan eminim.

"Ahu, canım arkadaşım bak şimdi sana olayları özet geçiyorum beni dinle tamam mı?

"Hı hı anlat hadi!"

"Bak evden ekmek almaya diye çıkmışsın ama merdivenlerden düşmüşsün nasıl başardığını kimse bilmiyor."

Ben biliyordum. Hayatımın aşkıyla karşılaşacağım diye Allah'ıma kavuşuyordum az daha.

"Apartman sesine çıkıp ambulans çağırmışlar, bende ambulansı görünce atladım seninle geldim. Anneni de ufak bir baygınlık deyip sakinleştirdik."

Ne yani ben şimdi hem ölmedim, hem de rüyada değilim öyle mi?

"Selin o Nuri kimdi o zaman?"

Selin bana göz devirince rezil olduğumu anlamam uzun sürmemişti.

"Kim olacak acilde doktor, adam şuan muhtemelen kafa travması geçirdiği sanıyor."

Selin'in dediğiyle gözlerimi devirip omuz silktim. Sonra beynimde yanan ampulle heyecanımı gizleyemedim.

Tabi ya ben merdivenlerden neden düşmüştüm? On saniyede inebilmek için. Hayatımın aşkıyla karşılaşmak için merdivenlerden yuvarlanıp Beyaz Nuri'min kucağına düşmüştüm.

Hayatımın aşkı, şanslı kişi Beyaz Nuri'm bekle beni Ahu'n geliyor.




Beyaz Nuri'm/Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin