Aradan beş gün geçmiş hafta sonuna girmiştik. Faruk evrak işlerinin uzadığını arayıp haber vermişti. İki gün içinde başlayacaktım fakat pazartesi gününe kalmıştım.
Benim için daha iyi olmuştu. Ateş sürekli arıyor açmayınca mesaj atıyordu. Bir çok kez görüşmek istemişti ama ben kabul etmemiştim. Biraz anlaması gerekiyordu.
Ona işe başlayacağımı söylememiştim, o gün bana öyle davranmasa ilk öğrenen o olacaktı ama şansını kaybetmişti, benim sorunum değildi.
Bu beş günde onu çok özlemiştim. Bana sarılışını hatırladıkça içim sızlıyor koşup ona sarılmak istiyordum.
Ona kırgınlığım geçmeye başlamıştı. Belki hataydı ama ona çok aşıktım. Onunla görüşmemek ona değil resmen bana cezaydı.
Şimdi onunla buluşmak için hazırlanıyordum. Bugün izinliydi ve benimle konuşmak için her akşam beklediği mahallenin başında beni bekliyordu. Bu beş gün boyunca her hastane çıkışı gelmiş ve gece yarısına kadar orada beklemişti.
İyi bile dayanmıştım.
Hazırlanıp evden çıktığımda havanın sıcak olması beni sevindirmişti. Yazlık dizlerimin altında tatlı bir elbise ona uygun da sandaletlerimi giymiştim. Sıcak beni şuanlık bunaltmıyordu.
Arabaya bindiğimde Ateş uzun uzun bana baktı, ben ona bakmamaya özen gösterip kemerimi taktım. Nereye gideceğimizi bilmiyordum yanımda Ateş olunca sormakta pek benlik değildi.
"Hoşgeldin."
Kafamı yukarı aşağı sallayarak selamladım onu. Çok özlemiştim ama konuşamıyordum, sesimin titremesinden çekiniyordum.
Elini arka koltuğa uzatıp kucağıma kocaman siyah bir kutu bıraktı. Kutuyu açtığımda istemsizce gülümsedim. Çok güzeldi.
"Teşekkür ederim.""Asıl geldiğin için ben teşekkür ederim."
"Konuşacaklarım var."
"Yeter ki konuşalım."
"Sahile gideriz diye düşündüm, olur mu?"
"Olur."
Ateş bir süre daha yüzüme baktıktan sonra önüne dönüp arabayı çalıştırdı.
Bu sıcak havada çok iyi olurdu! Kapalı yerlere gidip havasızlıktan bayılmak istemiyordum.
"Nasılsın?"
"Daha belli değil."
Konuşacaklarımızdan sonra nasıl olacağım belli olacaktı. Şuanlık içim içimi yiyordu sadece.
"Geldik."
Arabadan inerken kucağımdaki gülleri arabaya bırakıp inmiştim. Ateş bagaja doğru gidince ne yaptığına bakarken bir örtü ve küçük bir sepet çıkardı. Bagajı kapatıp yanıma geldiğinde gülümsedi.
"Gidelim mi?"
Yüzüne bakmayı o kadar özlemiştim ki şuan sarılamadığım için içim gidiyordu. Bir daha sarılamayacak olduğumu düşünmekse kafayı yememi sağlıyordu.
Onu başımla onaylayıp Deniz'in az ilerisine kadar ilerledim. Deniz biraz dalgalıydı ama yine de muhteşem görünüyordu, girmeyeceğimiz için sorun yoktu.
Elinden örtüyü aldığımda kumların üzerine serdim. O da üstüne sepeti bırakıp benimle birlikte oturmuştu.
Şuan çok huzurlu bir andı. Sevgili olduktan sonra ilk aktivitemizdi. Tabi araba hariç!
"Ahu biliyorum..."
Elimi kaldırıp onu durdurdum.
"İzin ver konuşayım."
Kafasını sallayıp sakince yerine sindi.
"Uzun bir ilişkin olmuş güvenmişsin, sevmişsin ve kırılmışsın. Bunlara saygım sonsuz. Kendimi senin yerine çok koydum. Birine tekrar güvenmek ve onu hayatına almak zor olmalı. Ama sen bunu yaptın.
Benim senin geçmişinle bir derdim yok. Ben senin bugününü, yarınlarını istiyorum.
Sen bana güvenmeyi seçtin, beni hayatına aldın. Ama ben senin önceki ilişkinin günah keçisi olmam!
Bir başkasının açtığı yarayı kapatmak için uğraşmam!
Ben merhem değilim!
Senin hayatına ben girdiysem, aklında da kalbinde de ben olmalıyım. Benden önceki ilişkilerin bana karşı olan davranışlarını etkilememeli. Onların yüzünden beni kırmamalısın.
Bak Ateş ilişki iki kişiliktir. Ben ve sen. Bu sadece yaşadığımız olayla ilgili değil, ileride de geçerli. Biri canını sıktığında bunun ceremesini ben mi çekeceğim veya birine kızdığında gelip bana mı bağıracaksın? Biri seni üzdüğünde bana mı darılacaksın?
Ben senin sevgilin olmak istedim, kum torban değil!
Sen üzülürsen ben üzülürüm, sen kızarsan ben sakinleştiririm, sen kötü olursan ben iyi olman için çabalarım. Yeter ki üzüldüğünde beni üzme! Başkasına kızdığında bana patlama! Kötüysen ben yapmışım gibi davranma.
Ben zaten senin yanında olurum.
Şimdi eğer geçmişini silebiliyorsan yanımda kal! Ama hazır değilsen seni anlayacağıma emin olabilirsin."
Bölüm sonuuuu.
Ahu'nun konuşması nasıldı?
Ateş'in hediyesini beğendiğiniz mi?
Ateş Ahu'ya ne cevap verecek?
4 bölüme rekor demiştim değil mi 5.BÖLÜM GELDİİİİ😻
Patron çıldırdı arkadaşlar, tutabilene aşk olsunnn💋💋
Şuraya da hesabımı bırakayım belki beni takip edersiniz😻
Bide bayıl Esmaaa😂😂
Neyse ben bıraktım ve kaçtım💋
esmaknbk
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beyaz Nuri'm/Yarı Texting
HumorBugün kafama koymuştum, ne olursa olsun hayatımın aşkıyla tanışacaktım. 0534***: Adın cehennemi anımsatırken gözlerin 'Ben cennetim' diye bağırıyor be yiğidim! Wattpad'de 'Beyaz Nuri'm' adıyla yayınlanan ilk hikayedir. 10.04.2022 #genelkurgu 1