Nikahına beni çağır sevgilim
İstersen şahidim olurum senin"NİKAHINA BENİİİİİİİ ÇAĞIRRRR SEVGİLİMMMMM İSTERSENNN ŞAHİDİNNN OLURUMM SENİNNN!"
Bağıra bağıra eşlik ettiğim şarkıyla eş zamanlı olarak düğünde giyilecek BEYAZ elbiselere bakıyordum. Sonuçta beyaz güzeldi, hoştu nikaha uğursuzluk getirirdi.
Selin'i aramış düğün olduğunu acilen bize gelmesi gerektiğini söylemiştim. O da 'yine ne saçmalıyorsun acaba' diyerek beni kırmamış ve geleceğini söylemişti.
Selin geldiğinde çantasını bir tarafa telefonunu bir tarafa atıp yatağıma kendini attı.
"Dağıtma köpek, sana toplatırım."
Selin yattığı yerden elini havaya kaldırıp salladı.
"Af kurma!"
"Kalkta bana yardım et."
Oflayarak doğruluğunda bilgisayarımın ekranındaki elbiselere takıldı gözü.
Kaşlarıyla ekranı işaret etti.
"Dökül."
"Bugün hastaneye gittim. Mert'in yanına çıkacağım sırada bir kadın girdi içeri ama ne kadın uzun bacakları, kum saati beli, bir içim su güzelliği... Neyse işte sonra Ateş'i sordu. Ateş geldiğinde de birbirlerine gülümseyip sarıldılar. Ben oradaydım ama ben bile orada olduğuma emin değilim. Görünmezdim resmen!"
"Eee sonra?"
"Eesi kadın yalnız kaldığında ben de yanına gittim tanışmak amaçlı. 'Merhaba Bihter nikah şahidi lazım mı?' diye sordum."
Selin'in kahkahası odayı doldurunca göz devirmeden edemedim. Bu kız da gülecek yer arıyordu.
"Kızım sen gerçekten hastasın! Belki kardeşi belki arkadaşı belki tanıdığı ne var bunda? Neden sormadan kendini rezil ediyorsun? Kadın rezilliğin karşısında ne dedi?"
"Sorun da o ya kadın adını nereden bildiğimi sordu."
Bu defa Selin de şaşırmıştı. O da beklemiyordu tabi.
"Ben bu diziye on altı kez izledim diyemedim tabi kadını bıraktım orada çıktım geldim."
Selin kafasını onaylamazca salladı.
"İnşallah kardeşi felan değildir, yoksa büyük rezil oldun geçmiş olsun."
Dudaklarımı büzdüm. Gerçekten rezil olmuştum.
"Ne yapacağım şimdi?"
Selin ciddi bir ifadeyle duruşunu dikleştirdi.
"Ateş ile konuştun mu?"
Konuşmamıştım çünkü ne diyeceğimi bilmiyordum.
"Hayır."
Selin kalktığı yatağıma geri uzanırken telefonu eline aldı ve onunla ilgilenmeye başladı.
"Zırlamayı bırak ve Ateş'le konuş."
Haklıydı sanırım. Sevgilisi olduğunu düşünmüyordum. Sevgilisi olsa o gün hasta yatağındayken yanında ben değil sevgilisi olurdu.
Telefonu elime aldım ve hemen Ateş'e yazmaya başladım. İlk önce sevgilisi olup olmadığını öğrenmem lazımdı.
Hastam: Biz böyle konuşuyoruz da yenge kızmasın?
Mesajı yazıp gönderdikten sonra Selin ne yazdığımı sordu. Yazdığım şeyi okumamla Selin'in anırması eş zamanlı gerçekleşti.
"Kızım tam kekosun ya!"
"Ama aşığım."
Telefonum titrediğinde hemen whatsapptan gelen mesaja tıkladım.
Beyaz Nuri'm: Bugün hastanede küçük bir olay olmuş.
Beyaz Nuri'm: Birileri benim misafirime gidip nikah şahidi olmak istediğini söylemiş.
Beyaz Nuri'm: Nedense ben bunu yapacak birini tanıyorum.
Beyaz Nuri'm: Sana da tanıdık geliyor mu?
Hastam: Aaaa öyle mi olmuş? Hiç haberim yok.
Beyaz Nuri'm: Ahu cidden mi?
Hastam: Kimdi ki o?
Beyaz Nuri'm: Ne önemi var?
Hastam: Ne demek ne önemi var? Ona göre çok veya az utanacağım. Ya da iyi yapmışım diyeceğim.
Beyaz Nuri'm: Neden yaptın böyle bir şeyi?
Hastam: Çünkü sarıldınız.
Hastam: Ben de insanlık namına gidip nikah şahidi lazım olup olmadığını sordum.
Hastam: Hatta...
Hastam:
Hastam: Bak elbise bile bakmaya başladım.
Beyaz Nuri'm: Kuzenimle evlenip seni de nikah şahidim yapmayı düşünmüyorum Ahu!
Beyaz Nuri'm çevrimdışı*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beyaz Nuri'm/Yarı Texting
HumorBugün kafama koymuştum, ne olursa olsun hayatımın aşkıyla tanışacaktım. 0534***: Adın cehennemi anımsatırken gözlerin 'Ben cennetim' diye bağırıyor be yiğidim! Wattpad'de 'Beyaz Nuri'm' adıyla yayınlanan ilk hikayedir. 10.04.2022 #genelkurgu 1