5.7

3K 170 26
                                    

Bölüm geldiii🌸

Bugün size ikinci bölümümü atıyorum, sizde üzerime oy ve yorum atın lütfen ahshxhxkshx


Hastam: Demek çok konuştuğum için sağır taklidi yaptın...

Hastam: Ama ben yine de susmadım öyle mi?

Hastam: Bunu nasıl açıklayacaksın doktor bey!

Beyaz Nuri'm: Doktorum beyime noldu böreğe aşık kadın?

Beyaz Nuri'm: Asıl sen börek sevdanı nasıl açıklayacaksın?

Hastam: Böreği sevmemin ne gibi bir sakıncası var?

Beyaz Nuri'm: Buluşmamız lazım! Buradan yükselemiyorum.

Hastam: Tamam mahalleye gel çıkıyorum.

Beyaz Nuri'm: 15 dakikaya oradayım.

Annemlerin uyuduğuna emin olduktan sonra yine ölüm sessizliğime bürünüp evden çıktım.

Kimseye görünmeden mahallenin başına geldiğimde Ateş'te gelmişti. Arabaya kendimi attığımda parmakları ritim tutmuş direksiyona vuruyordu.

"Ooo hoşgeldin börek sevdalısı!"

Kaşlarımı çatıp Ateş'in gözlerine baktığımda bu börek muhabbetini gerçekten merak etmeye başlamıştım. Hayır ne olmuş olabilirdi benim bilmediğim?

"Ateş ne oluyor sana? Ne bu börek börek iki gündür?"

"Bak bak bakışlara bak! Börek görünce gözlerinden kalp çıkıyor bana bakarken niye çıkmıyor?"

"Ateş!!! Sevgilim anlatacak mısın artık?"

"Neyi anlatayım? Beyaz Nuri'ni böreğe nasıl değiştiğini mi?"

Şuan ciddi olup olmadığını sorguluyordum ama dalga geçermiş gibi bir hali de yoktu.

Beni börekten mi kıskanıyordu bu adam? Yoksa ben yanlış mı anlıyordum?

"Uyurken Selin sana benim geldiğimi söyledi. Heyecanla kalkıp 'hani nerede benim Beyaz Nuri'm?' demen gereken yerde burun kıvırıp uyumaya devam ettin! Uykunun baya derin olduğunu düşündüm ama annen 'börek yaptım!' dediğinde bir saniye geçmeden ayağa kalkıp börek aramaya başladın!"

Kahkahalarım arabayı doldururken, kendimi durduramıyordum. Adam resmen böreğe bilenmişti, ya da bana bilendi bilemiyorum.

Karnımı tutup kahkahamı bastırmaya çalıştım. Ateş'e baktığımda kaşlarını çatmış beni izliyordu.

Sabahtan beri olan yanaklarını sıkma isteğimi bu sefer görmezden gelmedim ve iki yanağını sıkıp çekiştirdim.

"Sen böreği mi kıskandın sen?"

Ellerimi itmeye çalışınca ben de ellerimi çektim yanaklarından. Kızarmıştı. Yanaklarını tutup ikisini de uzunca öptüm. Ateş'e baktığımda o da gülümsüyordu.

"Ahu bir şey soracağım."

"Sor bakalım."

"Börek mi ben mi?"

Durup düşünmeye başladığımda Ateş kolumu tutup beni sarstı.

"Ahu bir de düşünüyorsun ya!"

Beyaz Nuri'm/Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin