Öncelikle hepinize merhaba!
Kitaplığında yer aldığım herkes bilir, her gün düzenli bölüm atıyorum, bazen günde iki bazen üç bazen beş bölüm atmışlığım bile oldu. Öyle ki 30 günde 62. Bölüme kadar geldik.
Son üç gündür bölüm atamamamın sebebi diğer iki kitabıma ağırlık vermemden ileri geliyor.
Yeni kurguma başladım biliyorsunuz.
55 GÜN ona ilk bölümümü yayınladım. Profilime girip ilk bölüme bakabilirsiniz. esmaknbk
Desteklerinizi, oylarınızı ve bölüm hakkındaki düşüncelerinizi bekliyorum.Destek olan olmayan herkese teşekkür ediyorum ve bölüme geçiyorum.
Keyifli okumalar🙋❤️
Beyaz Nuri'm: Hazırsan almaya geleyim seni?
Hastam: Hazırım, çıktım ben geliyorum gelme.
Beyaz Nuri'm: Emin misin?
Hastam: Konumu at yeterli Ateş, gelirim diyorum.
Beyaz Nuri'm: Konum*
Ateş konumu attığında ne kadar süreceğine baktım.
2 saat 15 dakika.
Eee ama yuh!
Beyaz Nuri'm: Ben geçiyorum o zaman sen de gelirsin.
Hastam: Alt tarafı piknik yapacağız, sen beni nereye götürüyorsun?
Hastam: Evin önünde bekliyorum, çabuk gel.
Beyaz Nuri'm: Tamam:)
Alt tarafı piknik yapacaktık ama saat sabahın dokuzunda! Piknik dediğin akşam olmaz mıydı, ne bileyim ikindi vakti? Sabahın köründe bilmem nerelere pikniğe gidiyorduk!
Aradan on dakika geçmişti ki Ateş geldi. Bu kadar çabuk gelmesini, ben demeden geliyor oluşuna bağlamıştım. Yarım saatten önce gelmesi mümkün değildi çünkü.
Ben arabaya binecekken o aşağı inmişti. Balkona çıkan anneme selam verip halini hatrını sordu.
Bana evlenme teklifi edeceğini, etmeden önce anne ve babama söylemiş. O gün ben hariç diğer aile üyelerim bundan haberdarmış.
Annem Ateş'i çok sevmişti. Mahallede doktor damadım olacak diye anlatmaya bile başlamıştı.
Babam hala biraz inanamıyordu. Ateş'in hastanede gerçekten çalışıp çalışmadığını bile kontrol ettirmişti.
Ateş'in doktor olması yanı sıra aileme olan saygısı da babamın çok hoşuna gitmişti. İyi aile çocuğu diyordu Ateş için.
Ateş'te annesine benden bahsetmişti. Bihter'in düğününde ayak üstü tanışmıştık zaten, annesine de tekrar bahsettiğinde annesi yakın zamanda aile yemeği yemek istediğini dile getirmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beyaz Nuri'm/Yarı Texting
HumorBugün kafama koymuştum, ne olursa olsun hayatımın aşkıyla tanışacaktım. 0534***: Adın cehennemi anımsatırken gözlerin 'Ben cennetim' diye bağırıyor be yiğidim! Wattpad'de 'Beyaz Nuri'm' adıyla yayınlanan ilk hikayedir. 10.04.2022 #genelkurgu 1