5.4

3.1K 154 28
                                    

Doktor Eniştem: Selin merhaba. Ahu arabada uyuyakaldı. Bana tam konumu atar mısın?

Hasta Yakını: Konum*

Doktor Eniştem: İki dakikaya oradayız.

Hasta Yakını: Aşağı iniyorum enişte.

Görüldü*
Doktor eniştem çevrimdışı*

Hasta yakını çevrimdışı*

Kapıyı Ahu'nun uyanmaması için dikkatle açarken arkamdan Selin'in sesini duymamla irkildim.

"Top patlasa uyanmaz merak etme."

Dudağımın kenarı kıvrılırken Ahu'yu kucağıma alıp Selin'e döndüm.

"Kapıyı açar mısın?"

"Bırak enişte yürüsün ya!"

Benim kısık sesimin aksine Selin bağırarak konuştuğunda Ahu'nun uyanmasından endişe etmiştim. Çok güzel uyuyordu ve uyurken konuşmuyordu!

Konuşmasından şikayetçi değildim elbet ama ben araba kullanırken arabanın her santimetresi hakkında soru sorup onları anlatmamı istiyordu. Bir kere susar ümidiyle cevap vermemeyi denemiştim ama kendi ürettiği teorileri, üstüne bu teorilerini saçma bulup kendi kendiyle dalga geçmesi ardından nasıl olduğunu bilmediğim bir şekilde her şeyin suçlusu çıkmam ve uzun bir trip konuşması.

Kesinlikle uyurken daha güzeldi!

"Ben hallederim."

"Ahuuu! Kalksana kızım ya adam fıtık olacak!"

Selin Ahu'yu dürterek bağırdığında Ahu'yu kendime çekip Selin'in ellerinden kurtarmıştım.

Ahu'nun ruhu duymazken, huzurla uyumaya devam ediyordu. Gözlerim uyurken bebek gibi olan masum suratına kaydığında gülümsemem yüzüme yayılmıştı. İçimdeki öpme istediğini Selin yanımızda olduğu için bastırmak zorunda kalmıştım.

"Selin ben hallederim, lütfen kapıyı açar mısın?"

"Selin ne oluyor burada? Ahu mu o?"

Selin ile birlikte bize doğru gelen kadına baktığımda yüzündeki garip ifade dikkatimden kaçmamıştı.

Sanırım bu mahalle Ahu'nun dediği kadar meraklıydı!

"Bir şey olduğu yok teyzeciğim! Arkadaşımı eve bırakıyorum sadece, tabii sakıncası yoksa?"

Sesim biraz sinirli ve sert çıkmıştı. Selin'den yardım istemiştim ama Ahu kucağımda kalakalmıştım, bir de meraklı mahalle teyzesi çıkmıştı başıma!

Selin kolumu hiçte yavaş sayılmayacak bir şekilde dürttüğünde önemsemedim.

"Selma teyze! İşte şimdi yandık!"

Selin'in şok olmuş yüzüne baktığımda neden korktuğunu anlamamıştım.

"Niye yanıyormuşuz?" Diye sordum umursamaz bir şekilde.

"Ters ters konuştuğun kişi Ahu'nun annesi de ondan!"

"Ne?"

***

Hep birlikte eve girdiğimizde gergin hava kendini ortamda kol geziyordu. Ne Selin konuşuyordu, ne Selma hanım teyze annem konuşuyordu ne de ben tek kelime edebiliyordum. Ahu diyeceğim ama güzel kızım hala mışıl mışıl uyuyordu!

"Ahu kalk artık! Kıyamet kopacak uyuyorsun yaa!"

Selin koltuğa yatırdığım Ahu'nun başına gidip sürekli onu uyandırmaya çalışıyordu ama sonuç başarısızdı. Aşağıda söylediğinde ne kadar haklı olduğunu anlamıştım, gerçekten top patlasa uyanmayacaktı!

"Ben biliyorum sana yapacağımı!"

Ahu'nun annesi koltukta dik bir şekilde oturmuş, ölümcül bakışlarını üzerimizde gezdiriyordu. Sanırım ifademizin alınması için Ahu'nun uyanmasını bekliyordu.

Ahu uyanmasa da olurdu! Ne kadar geç o kadar iyi!

"Beyaz Nuri geldi aşağıda seni bekliyor, hadi kalk!"

Selin'in kısık sesle söylediğini düşündüğü cümleyi hepimiz duymuştuk. Bu kızın desibel ayarı yoktu! Ahu'nun annesi şaşkınlıkla "Beyaz Nuri'mi?" diye sormuştu fakat kimsenin buna vereceği bir cevabı yoktu.

"Söyle yanıma gelsin." Ahu uykusunda mırıldanmıştı ama uyanmamıştı.

Ahu'nun annesi sonunda dayanamayıp ayaklandı ve Ahu'nun uyuduğu koltuğun başına kadar yürüdü.

"Ahu börek yaptım, gelmezsen baban hepsini bitirecek!"

Ahu'nun gözleri saniyesinde açılırken ayağa fırlayıp gözlerini ovaladı.

Gerçekten mi Ahu? Bana uyanmadın ama böreğe mi uyandın? Ben de Ateş'sem bunun tribini atardım. Börek kadar mı değerimiz yoktu?

"Hani nerede?"

Ahu sonunda ayıldığında bir annesine, bir Selin'e en son da bana bakmıştı. Tekrar annesine dönüp üzgün üzgün bakmaya başladı.

"Eee hani börek?"

Ben gözlerimi devirirken Selin de bana eşlik etmişti. Ölecektik ve Ahu börek derdindeydi!

"AHU! Her şeyi anlatman için bir dakikan var! Bu adam kim? Seni neden kucağında taşıyor? Ve neden bana teyze diyor?"

"Ateş sana teyze mi dedi anne? Ateş doğru mu bu?"

"Bir yanlışlık oldu Selma Hanım. Ben karanlıkta yüzünüzü bile görmeden konuştum, Ahu mahalledeki teyzelerden çok bahsedince onlardan biri sandım. Karantıkta sesinizi de tam anlayamamışım, yoksa şimdi bakıyorum yüzünüze çok gençsiniz ve güzelsiniz! Ahu bu güzelliğini sizden almış! Selin söylemese sizi Ahu'yla kardeş zannederdim."

Karşımdaki kadının yüzü yumuşarken ben de derin bir nefes verdim.

Sanırım Ahu annesine benziyordu, şuan ona teyze dememe takılması tam Ahu'nun annesine yakışır bir hareketti doğrusu.

"Bak anne gördün mü? Yanlış anlamışsın."

"Genç mi duruyorum gerçekten?"

Gözlerini devirme, gözlerini devirme, gözlerini devirme...

Ahu'nun annesinin içinden Ahu çıktı, inanamıyorum!

"Durmuyorsunuz zaten gençsiniz."

Kadın gülecek gibi olduğunda hemen kendini toparladı ve kalktığı koltuğa geri oturdu. Karşısındaki koltuğu gözleriyle işaret edip oturmamızı söyledi. Sekronize bir şekilde oturduğumuz da meraklı sesiyle konuşmuştu.

"En başından başlayın, sizi dinliyorum."

Bölüm sonuuuu.

Bölümü nasıl buldunuz?

Selma teyzeyle Ateş anlaşabilecekler mi?

Babasının öğrendiğinde tepkisi ne olacak?

Oy ve yorumlarınızı esirgemeyin lütfen ❤️

Sınır koymuyorum içinizden geldiği gibi💋

Hoşçakalın🙋🙋🙋

Beyaz Nuri'm/Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin